Baker Frost ve Alegra Borrini'nin Yüksek Mahkemesinden 1 Saat Önce
Malcolm: Baker'a evet oyu vermeyeceksin.
Maria: Kararlarıma karışma yetkiniz yok.
Malcolm: Seni o mevkiye biz getirdik. Dediklerimizi yapmak zorundasın aksi takdirde burada yaşamak Baker için çok zor olur.
Maria: Beni o mevkiye getirirken verdiğiniz ve verdiğim yeminleri unutmayın o zaman. Hiçbir ROOT yetkilisi Yüksek Mahkeme Jürisine mahkeme kararıyla ilgili emir veremez. Baskı kuramaz.
Malcolm: O o gün ettiğim yemindi. Bugün ise and içiyorum ki Baker Frost Vizyoner olursa ikinizi de yaşatmayacağım. Bu Vizyoner halkımın geleceği için zorunda kalırsam yapmam gereken şey olur.
Maria büyük bir çaresizlik içinde duvara yaslandı. Malcolm odadan çıktı. Maria çömelip ağlamaya başladı. O güne kadar ona o kadar çok baskı kurulmuştu ki artık dayanma gücü kalmamıştı. Maria jüri olduğu güne lanet etti. Şimdiye kadar ki en zor mahkemesine çıkacaktı. Hayatının aşkını yalnızlığa ve çaresizliğe sürgün etmek mi yoksa hayatını kaybetmesine sebep olmak mı? Malcolm dediğim dedik bir insandı ve gerçekten tehdit ediyorsa bunu yapardı. Çaresizce ağlamayla geçen 1 saat sonunda mahkemeye doğru ilerledi.
Günümüz Aydınlıklar Kenti
- Luca söylediklerin çok ciddi risk barındırıyor. Şayet Maria isteneni yapmaz ise hepimiz hayatımızı kaybederiz.
+ Biliyorum dostum Suleiman. Maria'ya güvenmekten başka çaremiz yok. Bu düzeni yıkmak için ona ihtiyacımız var.
- Sana olan hayat borcumu biliyorsun emin ol böyle bir şey olmasaydı buna asla kalkışmazdım.
+ Bu yaptığın iyilik tüm halklar içindir dostum Suleiman.
Luca ve Jüri Suleiman birbirlerine sarıldı. Vedalaştıktan sonra dönüş yolunda Jüri Suleiman Thomas'a ROOT ordu lideri Hephaistos ile görüşme ayarlaması gerektiğini söyledi. Luca ise kızı Alegra için bir mesaj yolladı:
- Per aspera ad astra. (Zorluklardan yıldızlara)
Baker, Luca ile konuşmaya geldiğinde yanında Maria için yazdığı mektup vardı. Luca gülümsedi "Hadi evlat gönder onu artık vakit geldi." dedi. Baker kuşkuluydu fakat bunu yapmak istiyordu.
VİZYONER KENT
Hephaistos Jüri Suleiman'ı kabul etti. Bir araya gelip kimsenin dinlemediği bir yerde konuşmaya başlamışlardı. Thomas ise onları kapıda bekliyordu. Az önce Alegra'ya Luca'nın gönderdiği mesajı iletmişti. Thomas'ın bünyesi bu kadar yaşananı kaldıramıyordu. Her şey bir an önce olsun ve bitsin istiyordu.
Jüri Suleiman: Hephaistos benim yüce vekilim. Ordumuzun güçlü lideri. Senin de bilmen gereken bir şey olduğunu düşünüyorum.
Hephaistos: Neler oldu değerli jürim Suleiman?
Jüri Suleiman: Birkaç gün içinde Vizyoner halkı tarafından bir kaos başlatılacak. Bu kaosta kaybeden ROOT olacak. Çünkü hem Vizyoner halkı hemde Aydınlıklar halkı aynı fikirde ROOT'a karşı savaş açacak. Bunun içinde senin ordundaki askerler dahil. Seni sevdiğim için uyarmaya geldim ve askerlerini şimdiden halkın tarafında olduğunu belirtecek ve seni de bu işten aklayacak bir şey yapman gerek. ROOT'un diğer üyeleri senden çok şey gizlediler ve bu onların sonunu getirdi.
Hephaistos: Değerli jürim Suleiman. Benim tüm yaşananlardan haberim var. Böyle bir kaosun oluşacağını da öngörüyordum fakat nasıl başlayacağını bilmiyordum. Eğer ki sen biliyorsan bana söyle ve bu kaos oluşmadan engelleyebilelim.
Jüri Suleiman: Bunu engellemenizi istemiyorum değerli lordum Hephaistos. Yargılanması gereken bir ROOT yapısı var ve yargılanmalı. Sadece sizin bu savaştan hasar almadan çıkmanızı istiyorum.
Hephaistos: Teklifinizi düşüneceğim. Biliyorsunuz benim öncelikli görevim huzuru sağlamaktır. Ama beni de aşan problemler olursa sizin tarafınızdayım değerli jürim Suleiman. Benden gizlediklerini sandıkları her şeyden haberim var. Zamanını bekliyorum.
Jüri Suleiman: Değerli lordum sizi korumakta benim vazifemdir. Askerinizle birlikte ROOT'un değil halkların yanında olmanızı bekliyorum.
Konuşma bittiğinde Jüri Suleiman odadan çıktı. Thomas'a dönüp "Maria'a gönderilen mektubu kimse duymadan Maria'ya ulaştır." dedi.