Ankara caddesi g

4.9K 478 1.6K
                                    

Kontrol etmeden atıyom kusurum varsa affola

Ben komikliği kaybetmişim komik gibi yapın tmm mı?

Seviyom sizi

$$$$$$$$$$$$dolar$$$$$$$$$$$$

Kafamı yasladığım göğüsten kaldırıp karşıma baktım.

"Minho?"

************

"Sincap? "

Hızla kendimi geriye attım, sendeledim.

"Ay sen niye belimden tutuyon be? ALO ÇOCUK ŞUBE!! "

"Asıl sen ne sarılıyorsun bana?!Almayayım ayağımın altına,ikile." dedi işaret parmağını göğüsüme vurarak. Ardından beni kenara çekip yoluna devam etti. Arkasından bağırdım.

"AMAN BE KIRMIZILIM SEN DE NE AGRESİF ÇIKTIN!"

"Hyung bazen beynini kullandığını düşünüyorum o da yemek yerken. "

"Sus be veled-i zina! "

Götüne tekmemi attıktan sonra sınıfa doğru belime bakan gözlerle ilerlemiştik. Sınıftan içeri girdiğimizde de kapının başında dikilen bir adet Chan hyung görmüştük. Bizi görünce-daha doğrusu afet olan ben ve belim-koşarak yanımıza geldi, gözlerini açtı.

"Oğlum bu bel gerçek mi? Fake gibisin, yok gibisin! "

Avustralyalıya ondan fake dedi.

"Ben fake değilim. Benim fakeye benzer bi tarafım mı var arkadaşlar?Sürekli bunaltıyorsunuz beni artık fake fake fake fake fake fake diye. Fake falan da değilim,"

telefonumu çıkardım, video kayıdı açtım ardından.

"Videoya da çekiyorum şuan. Eminim bu videoyu çektikten sonra da siz hala bana fake demeye başlıycaksınız. Artık ebenizin amı yani."

"Ha? "

"Bir şey yok. Hadi sınıfına amucacuğum. "

"Bana bir daha amca de ne yapıyorum sana. "

"Aman zorlama kendini romatizman azmasın."

Seungmin Chan'a bir bakış attı böyle bi mal gibi.

"Burda tek azgın olan Jeongin bu arada. "

"Sağ ol Seungmin hyung~"dedi küçük velet (Jeongin). Bu işte kesin bir iş var yoksa Seungmin'e adıyla değil, köpek hyung diye seslenirdi.

"Eeee, Chan hyung~Naber?" ayak uçlarında ileri geri gidiyordu, elleri arkada birleşikti.

ANAM ELDEN GİDEYİ ÇOCUK!

Chan hyung Jeongin'in saçlarını karıştırdı gamzelerini gözler önüne sererek.

"İyi bebeğim.Senden naber? "

"İyi ben de. Teşekkür ederim sorduğun için. "

Karşılıklı bakışıp gülüştüler ardından hyung derse gitmek için yanımızdan ayrıldı.

"Jeongin? "

Aptal sırıtışı ile cevap verdi."Efendim hyung? "

Ensesine geçirdim bir tane.

Brutal | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin