Bu gece ay çok güzel değil mi?

318 48 75
                                    


Oy sınırı : 51 (🤨)

Yorum sınırı: 100

Sizi seviyorum güzellerim, keyifli okumalar dilerim 💖

🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀

"Çünkü seni se-"

Az önce dediğim cümleyi geri alıyorum, ben ikinci sıradayım. İlki benim gerizekalı kuzenim.

"HONDULAMANDA! ŞONDULAMANDA! ZANGA MANGA PONDULAMANGA! "

🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀🫀


Jisung

"BEOMGYU! ÇIK ODAMDAN FALLİK! "

"BAĞIRMA BE! "

"Bebeğim biraz sakinleş... "

Minho beni kolları ile sardığında bedenimdeki sinir uçup gitmiş, yerini kramplara bırakmıştı. Doğrulup sırtımı Minho'nun göğsüne yasladım. O da uyum sağlayıp sıkı sıkı belime sarıldığında usulca hareket ediyordu elleri.

"Geleyim mi sevişecek misiniz? "

Minho'nun kıkırdadığını işittim.

"Kuzenini seviyorum ya. Çok sevimli."

Bedenimdeki kıskançlık hissi artınca öksürdüm yalandan.

"Aynen. Sevimli. "

"Kıskandın mı? "

"Seni mi kıskanacağım? Bir de Minho'dan? Ahahaha! Güldürme beni Minho sana bakmaz bile. "

"Haklı. Jisung dışı umurumda değil. "

Boynumda bir öpücük hissettiğim zaman kıkırdadım, huylanmıştım.

"Minhooo... Huylanıyorum...! "

"Hmm? Öpeyim mi biraz daha? "

Boynuma art arda bıraktığı öpücüklerden sonra dudaklarını biraz daha sert bastırmıştı. Buna karşı çıkmamış hatta fazlası ile hoşuma gitmişti. Kafamı sola doğru yatırdım. İzni aldığını anladığında o kısmı hafifçe emmeye başladığını ıslaklıktan anlamıştım.

"Minho... "

Sızlama ve inleme arasında kurduğum ses tonu onu uyarmış olacak ki geri çekildi.

"Sevişin sevişin sevişin... "

Beomgyu elindeki cheesecakei keyifle yerken az önceki her şeyi onun önünde yaşadığımızı anlamıştım.

"Ay aklımı deliricem sevişsenize ya! Kitapta olsanız yazar bu kadar uzatmaz yapışın mıknatıs gibi sefil insanlar! "

Şu an sinirlenmek için bile beynim fazlası ile doluydu. Minho'nun sıcak nefesi yanı başımda duruyordu. Gülüşünü duyarken kulağıma doğru mırıldandı.

"Jiji tatlımı yiyebilirsin istersen. Ben pek cheesecake sevmem. "

Yalan miydi bilmiyordum bile. O benim hakkımda bu kadar şey bilirken benim böyle olmam...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 06 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Brutal | MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin