DRIVER GRAB YANG GATAL 🥴

6.5K 30 3
                                    

Keesokan nya ada hari last aku cuti dan aku masih lagi tidak merasa puas . Pada malam itu aku mendapat panggilan dari suami ku bahawa dia hendak pergi outstation last minit . Tidak tahu mengapa hati 💓 aku berasa amat gembira sekali timbul lagi akal nakal ku . Pada malam itu aku berencana hendak pergi keluar untuk mencari lelaki untuk melepaskan nafsu serakah ku ini .

Aku mengoder sebuat grab untuk ke cyber Driver grab itu seorang lelaki cina berumur sekitar 35 tahun ke 38 tahun . Aku memakai baju kurung yang ketat dan tidak memakai baju dan seluar dalam sudah menjadi kesukaan ku untuk tidak memakai nya . Setelah grab sampai aku pun duduk di depan tempat duduk penumpang sebelah kiri  kelihat driver grab itu merasa pelik dan bingung kerana aku duduk didepan dan bukan nya dibelakang

Grab : cik u tak duduk belakang meh ??

Fatin : tak ,,saya tidak suka duduk belakang sebab kalau sya duduk belakang cepat rasa pening rasa nk muntah .

GRAB : OUH ITU MACAM KAH , PATUT LAH KAMU TIDAK DUDUK BELAKANG , cik u mau pergi cyber kn

Fatin : iya boss pergi cyber , mau cari laki hahah takdalh gurau saja . Mau cari mkn boss

Driver grab tersebut agak gatal juga seringkali iya memandang kearah ku secara curi-curi pandang aku rasa pasti dia nampak Putin aku yang menyerlah . Beberapa kali drive grab ini sengaja menyentuh paha ku apabila menukar gear . Aku pun berfikir umpan sudah mula sangkut ni🤪 .

Aku pun menanya umur dan nama nya , dia mengatalkan bahawa nama william chin berumur 36 tahun dan telah berkahwin dan mempunyai 5 orang anak .

Fatin : Hebat jugak u uncle anak sampai 5 ni mesti hebat main kn

William : hebat apa ? Seks kah maksud u boleh lh kalau u mau tau hebat ka tidak jom kita bikin lah . Saya kasih u rasa sedap atau tidak

Fatin : u confrom kah u hebat saya tidak suka sekejap saja terus keluar ohh🤧

William : betul lh belum cuba mana u tau sudah cuba hari ² u mau

Dengan berani dia pun memegang pada aku dibelai ² nya hilang ke bahagian kemaluan ku  willian memainkan kemaluan ku rasa geli serta nikmat itu membuat ku  ingin terkenjit sahaja . William melihat ku yang sedang orgasma dengan riak wajah yang gembir seolah olah telah berjaya menawan ku .

Fatin : ouhhhhh,,,,,ahhhhhhhh,,,,,,, ouhhhhh,,,,, aku terpancut didalam kereta william kereta nya kini basah berserta seat nya sekali

William : banyak jugak u pancut oh !! Saya punya bini pun tidak macam ini  , u punya body pun boleh tahan tidak macam sya pun bini kuat gemok selekeh lagi . U mau main dengan mana dkt tapi jln kah dalam hutan ???

FATIN : TIDAK BAIK U CAKAP MACAM ITU SAMA BINI U , SAYA ADA IDEA MOK MAIN MANA TAPI TGK U BERANI ATAU TIDAK LAH

WILLIAM : Mana u mau main moi saya ekot saja asalkn puas saja ,,

FATIN : KITA MAIN DENGAN RUMAH U LAH LAGI BEST BAH SYOK SIKIT .

WILLIAM : GILA KH MOI SAYA PUNYA BINI ADA DEKAT RUMAH SAMA  ANAK SAYA LAGI .

Fatin : u mau kah tidak kalau tidak takpa lah saya carik laki lain loh . MACAM NI SAJa KITA PERGI RUMAH U MAIN DEKAT BILIK U . TAPI TUNGGU BINI U TIDUR LAH BARU KITA MAIN I PERGI MENYOROK DULU LEPAS DIA TDO BARU SYA KELUAR

WILLIAM : OK LH MOI JANJI TIDAK KANTOI SAJA TAPI U MESTI SOROK BETUL ² OUHH KALAU KANTOI HABIS SAYA

KELIHATAN DI MUKA WILLIAM SANGAT INGIN KN TETAPI BERASA RISAU JUGAK TAKUT KANTOI DENGAN FAMILY NYA  . setelah setengah jam perjalan akhir nya kami pun sampai di rumah william kelihat lampu yang telah pun tertutup seperti nya line clear kata ku pada william .

William : u tunggu sini saya tengok dolok sudah tido belum takut ada orang

Fatin : ok cepat sikit!!

Masuk cepat dengan segera aku masuk dan menutup pintu rumah william . William mengajak ku untuk bermain di bilik tetamu tetapi aku tidak mahu . Aku mau main dibilik tidur dia dengan isteri nya .   ( Gila bukan ) tetapi iya nya sungguh mencabar dan seronok . William pun segera memeriksa sama ada isteri nya telah tidur atau pun belum . Setalah sudah dipastikan isteri nya tidur dia pun segera menarik ku masuk kedalam bilik nya .

William : i wanna fxxck u baby , ini malam u saya punya

Fatin : aku pun tersenyum memberi signal tanda sudah bersedia .

William pun mengambil batal dan tilam yg berada di almari dengan perlahan takut isteri nya tersedar nanti susah pulak . Aku lihat wajah isteri nya putih namun tidak menjaga tubuh badan nya . William pun menyuruh aku tidur dia atas tilam yang agak tebal itu . Walau pun kecik tapi selesa tilamnya. Dia mencium bibir ku dan kami berbalas ku cupan sehingga tergigit bibir ku dan aku mengerang ( uhhhhh ),,, kami sempat risau isteri nya terjaga namun nasib baik isteri nya tidor mati .

William pun terus menanggalkan pakaian ku satu persatu dan aku menolong nya menanggalkan pakaian dan bermula lh aksi ranjang kami ( tap.....tap......tap......pap.....pap..... ) Uhhhh ~~~~~~ Ahhhh~~~~~ sedap sayang kuat lagi . Aku puncut terpancut dan tak tertahan lagi  .

Malam itu kami main sebanyak 2kali non stop aku pun tidak tahu setan apa yang merasuki aku dan william pada malam itu terasa apa penat william dan aku pun tertido dalam keadaan berbogel . Pada pukul 2 pagi aku terjaga dari tidur aku lihat tangan ✋ william yang sedang memeluk tubuh ku . Aku segera bangun tekak aku terasa haus sangatt  aku pun menuju ke dapur untuk mencari makan seolah-olah sedang berada di rumah sendiri .

Tiba-tiba ada seorang yang membuka api 🔥🔥 rupa rupanya seorang lelaki yang berusia sekitar 68tahun . Terkejut atok itu melihat aku dalam keadaan berbogel dan berada dalam rumah nya . Aku pun segera pergi ke arah nya sebelu dia bersuara aku cium mulut nya dan memainkan batang nya yang berkedut itu . Dan aku pun melepaskan mulut ku menyuruh nya puas dan berjanji untuk melayani nya . Dan kami pun kebilik Tampa bertanya banyak atok itu pun terus mengunci pintu bilik dengan perasaan yang tidak sabar ......

Dia memberitahu bahawa batang nya sudah lama tidak mengeras seperti ini lagi sejak kematian isterinya.  Dia memasukkan batang nya ke kemaluan ku . Uhhhhhhh~~~~~~~~ ahhhhhhh~~~~ uncle sedap lah batang u kuat lagi fuxxk me darling . Dengan sekuat tenaga dia menghenjut ku  tap~~~~pap~~~~piak~~~~ arrrrrrrrrghhhhh~~~~ aku kesedapan merasa seperti menunggang ku uncle kerja kn aku . Selang beberapa minit aku nk pancut dan memberi tahu unlce dia dengan lahap standy hendak meminum air kenjing ku . Ummmm~~~~ sedap rasa nya sangat manis macam tuan punya badan ouhhh ....  Kami berehat 1 minit untuk mengambil nafas dulu .

Setelah satu minit berlalu uncle pun mengambil sesuatu di dalam almari nya . Sebuah kamera Sony Ericsson uncle meminta keizina ku untuk merakan aksi kami . Tapi aku kata boleh dengan syarat hanya untuk dia saja dan jgan disebar  . Maka bermula lh the next round ting²~~😂 unclu segera memasang kemera dan menyuruh aku untuk memberi nya blowjob setalh selesai dia menyuruh aku mencium nya seolah olah aku yang sedang meratah tubuh nya . Kini nafsu mula kembali  dengan segera memasukkan batang nya kali ini uncle tidak mempedulikan kata-kata ku yg menyuruh keluar dimulut dengan nada yang terputus - putus ( uncle keluar ~~~~~~ de~~~kat~~ ah~~~ouhh ~~~ m~~~ulut ~~~~ uncle.. ahhhhhhhhh~~~ uncle pun pancut dalam kemaluan ku . Aku pun berpelukan dab uncle pun terlelap .





Gelora nafsu Where stories live. Discover now