Terbayang-bayang akan kenikmatan

10.6K 47 2
                                    

Selepas beredar dari situ Fatin segara masuk ke sekolah . Namun dirinya susah untuk melupakan peristiwa yang telah belaku terhadap diri nya . Badan nya yang dipenuhi dengan sperma  air liur yang melakat dibadan nya dan kesan love bite padan lehir dan puting . Fikirkan Fatin semakin runsing membanyakkan apa yang telah berlaku sehingga dia tidak fokus sewaktu mengajar .

Pada waktu malam Fatin asyik memikirkan pekara itu bimbang dan risau jika suami nya tahu pekara tersebut namun nikmat nya juga tidak dapat dilupakan oleh Fatin . Fatin pun memutuskan untuk bercuti selama beberapa hari dengan alasan bahawa diri nya demam

Sepanjang cuti Fatin tidak kemana-mana cuma duduk dirumah saja. Tatapi timbul perasaan nya ingin bersetubuh lagi dan merasa gatal ² di kemaluan nya  terlintas difikirannya Fatin untuk mengorat suami jiran sebelah dengan berbagai cara tiada lagi perasaan malu iyanya cuma mementingkan kenikmatan yang dia dapat .

Ahmad Zulkifli seorang security guard di sebuah sekolah menengah . Seorang yang gendut dan kuat merokok gigi nya  hitam  . Manakala isteri puan Rozita seorang nurse . Kebetulan juga Ahmad dan isteri berlainan shif yang satu malam dan satu lagi pagi pada minggu ini . Jadi timbul lh niat nakal  aku untuk  mengorat laki kak Rozita. Pada pagi esok nya   setelah kak Rozita dan suami ku bertolak kerja dengan segera aku pun memulakan perancangan ku . Aku pun menukar baju dan seluar . Aku memakai seluar pendek bahkan lebih pendek daripada paha ku dan aku sengaja tidak memakai seluar dalam biar tercetak pepek ku dengan jelas dan memakan buju simple dengan memcetak putin susu ku .

Fatin : Selamat pagi bg ahmad tk kerja ke hari ni ??

Ahmand : Pagi Fatin , tak saya shif malam hari . Pagi ni saya cuti ( mata nya terbeliak melihat pemakaian ku seolah-olah tidak memakai baju sama sekali )

Fatin : ouh yeke mana kak Rozita ?  ( Sengaja aku menanyakan begitu

Ahmad  : kak Rozita kau kja pagi ni kitorang lain shif minggu ni , Fatin tak kerja ke hari ni ??

Fatin : Tak saya ambik cuti tiga hari ni tak sedap badan lah  badan ni rasa lengoh je , kalau ada orang urut kan best  .

Ahmad : alaa ,,,, suami u kan ada suruh lah dia urut kn kesian u kena buat semua benda kerja lagi buat kerja rumah lagi jaga anak lagi layan suami u malam lagi oppsss ahahah maaf saja gurau je.

FATIN: HAHAHAH ,,, Abang ni memang betul kot malam layan suami lh tak kn layan abang pulak.
If layan abang pun boleh jugak

Ahamad : Amboi lain macam gurau pagi ni ehhh ,, kang betul pulak susah nanti

FATIN : KALAU BETUL PUN APA SALAH NYA KITA² JA YANG TAU ..

Terkejut abang Ahmad mendengar ucapan aku tadi . Aku pun mempelewa abg Ahmad masuk kerumah ku . Bagaii bulan jatuh ke riiba , seolah-olah diri ku sedang bermimpi kata nya . Dengan lantas aku menutup dan kunci pintu gate dan pintu rumah ku

Fatin : sila lah masuk abang , Fatin buatkn air dulu biar tak haus time main nanti gelek ku dengar nada yg nakal

Ahmad : betul ke ni Fatin, abang macam tk percaya ja , sebelum ni pun abang ada jugak terfikir nk main dengan kau last² kau pulak offer

Fatin : betul lh bang , abang nk kan tapi rahsia kita ² je lh abang nikmat Fatin pun nikmat .

Jemput minuman bang pelawa ku ahmad pun meminum air tersebut . Fatin seorang je ke kat rumah suami mana. . suami sya kerja jawap ku tapi anak ada dalam bilik tu . You tak takut ke anak u tau nanti . Tak lh. Diorang kn masih budak ² lagi pun diorang tgh tido

Fatin menarik aku ke bilik nya setelah selesai meminum air yg di sediakan oleh nya setelah itu kami pun bercumbu air liur saling melekat hingga penuh di mulut nya  aku menjilat dari bibir hingga ke kemaluan nya . Setalah itu dia mengajak aku untuk ke bilik mandi untuk membersihkan badan kemaluan nya dan aku . Dapat dilihat disini Fatin seorang yang pembersihan . Kemaluan nya sangat bersih tiada hitam ² daki ² seperti kemaluan isteri ku . Tubuh yang rampit tetek yang kemerahan serta  bandan seperti modal dan putih

Setelah selesai membersihkan diri kami pun segera menuju ke tilam dalam keadaan telanjang buat . Fatin pun memulakan kerja nya dengan menghisap batang ku dan aku pulak menjilat kemaluannya. Tidak dapat aku membayangkan umur 55 tahun seperti dapat merasakan gadis muda yang masik berumur 26 tahun ini .

Setelah aku menghisap kemaluannya abag ahmad meminta aku bercumbu sekali lagi dengan dan jujur saja aku merasa amat geli kerana mulut nya yang berbau rokok dan gigi yang kotor seolah-olah tidak pernah mengosok gigi  . Aku pun cuba bertahan dan menikmati saja kucupan dari nya dari mulut kini iya menuju ke buah dada ku diremas ² dan dihisap oleh nya . Abang ahamad kelihatan sangat lahap sekali sehingga ada nya kesen love bite di putin ku dan di lehir ku .
Aku sudah tidak tahan lagi dan segera meminta nya untuk memasukkan batang nya kedalam kemaluan ku .

Fatin : abang masuk lh cepat fatin dh tak tahan dah ni

Abg Ahmad: jangan risau syang aku nk masuk kn lah ni

Aku pun segera memasukkan kemaluan kedalam kemaluan Fatin rasa nya amat nikmat dan sedap pepek nya yg sempit tidak ubah seperti anak dara aku mengencangkan pergerakan ku nikmat yang tak terhingga aku dan fantin mencuba pelbagai gaya dari blowjob , doggy ,69 dan banyak lagi jujur sangat nikmat sekali .

Fatin : aku merasa sangat nikmat dihenjut oleh seorang lelaki tua yang bukan test yang aku suka tapi skill nya memang tiptop aku tidak menyangka abang Ahmad begitu hebat di ranjang walau pun badan nya gemuk dan berbau busuk . Tanpa aku sedar anak lelaki aku sedang melihat aku dari tapi yang sedang bersetubuh dengan jiran sebelahh . Aku pun tidak memperdulikan anak aku kerana aku merasa nikmat yang teramat  . Setalah beberapa minit kemudian abg ahmad pun mengatakan i'm coming sayang aku pun meminta nya pancut di dalam mulut  ku .
Setelah selesai kami pun membersih kan diri dan kembali berpakaian semula . Aku pun segara menhantar abang ahmad keluar sebelum keluar dia sempat menepuk pantat ku sambil memicit puting susu ku .

Ahmad : ada masa kita main lagi iya , sedap dapat henjut u

Fatin : boleh je asalkan masa sesuai lah ok bye saya nk masak untuk suami sya dulu .

Aku pun segera masak untuk suami ku yg akan pulang pada pukul 5:30pm  nanti. Jujur saja penat juga aku rasa tapi kenikmatan itu sangar indah .


Gelora nafsu Where stories live. Discover now