selam,jisoo-flower dinlerken aklıma gelen anlık bir kurguydu.umarım siz de beğenirsiniz.güzel düşüncelerinizi ve oylarınızı bekliyorum.öpüldünüzzz
bu fic niye tutmadı☹️
🩶
"nasıl birisin
beni böyle üzebilirsin
sanki her şeyi denedin
kalabilirsin, pekala gidebilirsin
daha degersiz hissettiremezdin..."🩶
2/04/23
Bugün ona aşık olduğumu fark ettiğimin üzerinden tam 1 yıl geçti.Onu ilk, lise 2'nin bahar şenliğinde görmüştüm.
Okulun müzik grubunda bateristti.Turuncu saçları şarkının ritmine uygun olarak sallanıyor,keyif aldığı yüzünden okunuyordu.Tam o gün,onu ilk görüşüm olmasına rağmen aşık olmuştum.İçimde adlandıramadığım yoğun bir duygu vardı.Onu oturup o halde günlerce hatta saatlerce izlemek istemiştim.Tanrının özenerek yarattığı dediği bu çocuk olsa gerek eşsiz yüzünün ve yapılı vücudunun başka açıklaması olamazdı.
O günden sonra okulda gözlerim hep onu arar olmuştu.
Arkadaş grubu ile takılıyordu hep.Hyunjin,Chan ve Changbin.Etrafında başka yakın biri olmaması umutlarımı arttırıyordu hatta Sullyoon'un onun kardeşi olduğunu öğrendiğimde sevinmiştim.Sullyoon,sınıf
arkadaşımdı.Minho ise bir sınıf üstümüzdü.Bugün yine seni görmek için son sınıfların katını turladım.
Peşimden zorla Felix ve Jeongin'i de sürüklemiştim.
Onlarda alıştılar benim bu hallerime.Her ne kadar son birkaç aydır sana açılmam gerektiğini söyleselerde elimde değil.Kendimi sana layık hissetmiyorum.Sanki senin yanında yetersizmişim geliyor.Korkuyorum,belki beni reddedersin diye sana aşık olduğumu öğrenip benden nefret edersin diye.
Neyse iyi şeylerden bahsedecek olursak bugün arkadaşların ile basketbol maçı yaparken topunuz şans eseri benim ayaklarıma düşmüştü ve gözlerin ilk defa gözlerime değmişti.Terden alnına yapışan saçlarını geriye yatırmış tüm çekiciliğin ile bana bakarken elim ayağıma karışmış şekilde sana topu atmaya çalışmıştım.Bana gülümseyip dudaklarının arasından fısıldamıştın "teşekkürler."Kelimenin tam anlamıyla o an kalbimin yerinden çıktığına emindim.Lee Minho sen bambaşka bir şeydin.
Ve daha güzel ne olabilir derken tanrı sonunda bana acımış olacak ki elime sana yaklaşmak adına bir şans geçti.Proje ödevleri için gruplara ayrılmıştık ki benle Sullyoon , eş olmuştu.
Ve Sullyoon bana duyduğumda kalbimin teklemesine sebep olan bir fırsat sunmuştu."Projeyi bizim evde yapalım mı Jisung?Bizimkilerin bugün nöbeti var.Minho'da geç geliyor zaten grupla sahne alıyorlar."
Senin evine gidecektim.Senin her akşam gittiğin evine.Oturduğun koltuğa oturacaktım.Belki de su içtiğin bardaktan su içecek,kokunun sindiği evine gelecektim.Sana olan sevgim o kadar yoğundu ki böyle bir şey bile mutluluktan ağlamama sebep olabilirdi.Belki de Sullyoon'a lavaboya gideceğimi söyleyip gizlice odana girebilirdim kim bilir?
🩶
bölümleri fazla uzun tutmamaya çalışacağım,fic boyunca finale kadar jisung'un günlüğünü okuyacağız.umarım sevmişsinizdir!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flower•minsung
Fanfiction"Çiçek kokusundan başka hiçbir şey bırakmadın ardında sungie..."