•The Neighbourhood → Afraid , iyi okumalar öpüldünüzzz
🩶
"ömrümün en güzel yıllarında
bi' deli kara sevdaya tutulmuşum
haberin yok mu, zalim?
ben, sen diye kalbimi mahvedip durmuşum..."🩶
12/04/2023
Bugün okulda kiraz çiçeği festivali vardı.Sizin grupta konser verecekti.Her festivalde olduğu gibi.Felix,Jeonginle gezerken grupça yanımızdan geçmiştiniz.Seninle göz göze gelmiştik ve sen taktığım kiraz çiçeği şapkasını gösterip fısıldamıştın "sevimli."
Saliselik gelimiş bir olay olsada benim başımın dönmesine yetmişti.Sizin evinize geldiğim günden beridir karşılaştığımızda bana selam veriyordun.Sullyoon'un anlattığına göre iyi bir çocuğa benziyor deyip onunla olan arkadaşlığımı desteklemişsin.Senin gözünde iyi çocuk olmayı başarabilmiştim umarım sevdiğin çocuk olmayı da başarabilirdim...
Standları dolaşırken bir anahtarlık dikkatimi çekmişti.Anahratlığın bir ucunda tavşan diğer ucunda ise kiraz çiçeği vardı.Tavşanı gördüğüm an bana seni anımsatmıştı.Anahtarlığı satın almıştım.
Amacım sana hediye etmekti ama yüzyüzeyken verecek cesareti kendimde bulamıyordum.Çocuklara sınıfınıza gidip çantana bırakıp döneceğimi söylerken , onlara da konser saatiniz yaklaştığı için önden yer tutmalarını söylemiştim.Okulun yarısından fazlası size aşık ve fanınız olduğundan erkenden yer tutmakta fayda vardı.
Tüm okul dışarda olduğundan koridorlar sessizdi.Yine de kimseye yakalanmak istemediğinden sessiz sessiz sizin katınıza adımlamıştım.Sınıfına doğru yürürken elimdeki anahtarlığa bakıp şapşal şapşal sırıtıyordum.Az sonra göreceklerimden habersizce.
Sınıfının kapısı aralıktı.Usulca sol elimi kapıya koyup ittirecekken gördüğüm manzara ile neye uğradığımı şaşırmıştım.Sen sıranın üstünde oturuyordun.Bacaklarını Hyunjin'e dolamıştın.Hyunjin ise iki elini oturduğun sıranın üstüne koymuştu ve tutukulu bir öpüşmenin içindeydiniz.
Beynimden vurulmuşa dönerken dona kalmıştım.Gözlerimden yaşlar firar ederken ellerimi hıçkırık kaçmaması için ağzıma götürmüştüm.Bu hareketim sonucu anahtarlık yeri boylarken.Ses ıssız koridorda yayılmıştı.
Hızla sövüp kendimi yan sınıfa atmıştım.Çok geçmeden senin ve Hyunjin'in sesleri duyulmuştu.Kolumla ağzımı kapatırken göz yaşlarım görmemi zorlaştırıyordu.Adım sesleri koridoru terk ederken gittiğinizi anlamıştım .Yere çöküp tek elimi göğüs kafesime koyup birkaç dakika öyle durarak kendimi sakinleştirmiştim.
Sessizce sınıftan çıktığımda anahtarlığın gittiğini gördüm.Yakalanmıştım,içimden benim olduğunu anlamamanız için tanrıya dualar
ediyordum.Kalbime saplanan keskin acıyla nefes almakta güçlük çekiyordum.Fiziksel bir acı yoktu ortada ama kalbim ve göğüs kafesim bana ızdırap çektiriyordu.Damarlarımda dolaşan her bir kanın çekildiğini hissediyordum.Beynim de koca bir girdap var gibiydi.Beni de dibe sürükleyen tarzda...Çocuklara rahatsızlandığıma dair mesaj attıp okuldan çıkmıştım.Otobüsle eve gidene kadar aklımdan sen ve Hyunjin'in , o anı geliyordu.Benim için artık imkansızdın.Hyunjin varken bana bakmazdım.Ne zamandır sevgiliydiniz ki? Niye bunu saklıyordunuz ki ve en önemlisi ben bundan sonra nasıl yaşayacaktım ki...
Seni koymuştum hayatımın merkezine ama senin merkezinde çoktan başkası varmış min...
bir yıldır her konserinizi en önde dinleyen ben bugün konserinize gelmemiş seni ve onu orda yanyana görmek istememiştim.Ne kalbim buna dayanabilirdi ne de bedenim.Ben mahvolmuştum artık.Böyle nasıl yaşayacaktım ki yaşasam bile buna hayat mı denirdi? Sana olan aşkımdan bir haber olan sen , beni toparlanamamak üzere paramparça etmiştin.Ve ben sende hiçbir şeydim
sen bende her şeyken...🩶
herkes mutlu bir minsung fici yazıp yan çifti hyunlix yapmamı beklerken hyunho yapmam şoku,
kızmayın😔etiketlerde vardı mlsf...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
flower•minsung
Fanfic"Çiçek kokusundan başka hiçbir şey bırakmadın ardında sungie..."