Chapter 6 : 𝚌̧𝚒𝚌̧𝚎𝚔 𝚔𝚘𝚔𝚞𝚜𝚞𝚗𝚍𝚊𝚗 𝚋𝚊𝚜̧𝚔𝚊 𝚑𝚒𝚌̧𝚋𝚒𝚛 𝚜̧𝚎𝚢 𝚋ı𝚛𝚊𝚔𝚖𝚊𝚍ı𝚗 𝚊𝚛𝚍ı𝚗𝚍𝚊 𝚜𝚞𝚗𝚐𝚒𝚎...

385 40 49
                                    

finale gelmisiz🎐
yana kaydırıp sarkı esliğinde okuyabilirsiniz

son kez iyi okumalar öpüldünüzzz🥺👋💖✨

•skz-sorry,i love you

🩶

"You drew stars around my scars
But now I'm bleedin'..."

🩶

20/04/2023

Saat sabahın 7'si birazdan okula gitmek için Felix,Jeongin ve Sullyoon kapımızı çalacak.O günden sonra üçü de beni hiç yalnız bırakmadı.
İyi arkadaşlara sahiptim ama sevgilerini hakettiğimi düşünmüyordum.En azından bugün yapacağım şeyi düşününce.

Sana son kez sesleniyorum sana  Minho'm
bu defteri Sullyoon'a vereceğim.Sana vermesi için.Muhtemelen sen şu an bu satırları okurken ben çatıda olacağım.Lütfen burdan sonra kapatıp çatıya koşma koşsan bile hiçbir şeyi değiştireceğini sanmıyorum.

Seni çok seviyorum Minho.Senin tahmin edebileceğinden bile fazla.Turuncu saçlarını,kedi gözlerini,dik burnunu,güzel dudaklarını,yapılı vücudunu,kibar ve düşünceli kişiliğini,kahkaha sesini kısacası seni sen yapan her şeyini seviyorum.

Seni hayatımın merkezine koydum.O merkezde sen yoksan benim de yaşamak için bir amacım yok.Üzgünüm yaptığım belki de bencillik.Ben kötü bir çocuk değildim Minho, sana yemin ederim ama sana olan aşkım beni bu duruma getirdi.

Hislerim bir çığ gibi gitgide büyüdü ve beni de içine çekti.Artık çok geç.Seni düşürken yazdığım bir şarkı var.Defterin son sayfasının cep kısmında flaşa kaydettim.İsmi "sorry,i love you..."her bir satırında bizi bulabilirsin.Bak sözlerini de yazayım.

Senden hoşlandığım için özür dilerim, özür dilerim
Senden hoşlandığım için özür dilerim, özür dilerim
Senden hoşlanmak yanlışsa
seni çok sevdiğim için özür dilerim

Duygularımı saklamaya
çalıştım ama sanırım yapamadım
Üzgünüm üzgünüm
senden hoşlandığım için

Yapıyorum artık sana olan hislerimi saklayamıyorum
Cesurca sana bir adım daha yaklaşıyorum
Ama bu adım hiç kolay olmayacak
Kararımı uzun zaman önce vermiştim ama yine de zamana ihtiyacım vardı

belki de çok zaman harcadım
Zamanlamamız yanlıştı cezalandırılıyormuşum gibi hissediyorum
sana yakın olmak için yaptığım şey aramıza duvar örmekmiş, diyecek bir şeyim yok
Kendimi suçluyorum, seni suçluyorum

Kimi suçlayacağımı bilmiyorum kırgınlığım artıyor
Aramızdaki duvarı yıkmaya çalışmak sadece kalbimi yaralıyor
Kararımı verirken en önemli şeyi kaçırdım seni...

Ah ,çok duygusalım bunları yazarken bile ağladım.
O gün söyleyememiştim ama bana sarıldığın gün çok güzel kokuyordun Minho...

Kokun hala burnumda.Bugün okula senin bana verdiğin kazağı giydim.Senden bana kalan ilk ve tek şey.Hyunjin ile mutluluklar.Seni seviyorum ve her zaman da sevmeye devam edeceğim.

O zaman hoşça kal Minho.Reenkarnasyon diye bir şey varsa eğer diğer tarafta tanrıya yalvaracağım bize bir şans vermesi için...

...

Minho morgun kapısında diz çökmüş ağlarken defteri tek tek okuyordu.Hemen yanında Hyunjin ona sarılırken kendini hiç bu kadar suçlu hissetmemişti.Sullyoon , ilk defa ona bağırıp suçlamıştı hatta.Herkesin hayatı altüst olmuştu.

Jisung'un hayatına son vermesi ile hepsinin hayatı mahvolmuştu.Minho, Jisung'un son yazdıklarını da okurken göz yaşlarının sayfayı ıslatmasını izledi bir süre.Sayfayı sanki karşısında Jisung varmışçasına işaret parmağı ile okşarken konuştu.

"Sana acı çektirdiğim için üzgünüm.Asıl kötü olan benim.Sana sarıldığım gün lavanta tarlası gibi kokuyordun.Nasıl başarmışsın bilmiyorum ama kokun günlüğe de sinmiş.Çiçek kokusundan başka hiçbir şey bırakmadın ardında Sungie..."

🩶

hoop bir angst ficin daha sonuna geldik🥀
fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim
başka kurgularda görüşmek üzere🩷

flower•minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin