affedilme.

3.5K 363 50
                                    

33, affedilme

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

33, affedilme.

---

Gecenin bir vaktiydi.

Kim Taehyung ve Jeon Jeongguk eve yeni gelmişti. Taehyung banyoda, Jeongguk ise evlerinim salonundaydı. Öylesine İnstagram'a girdiğinde gördükleri, tüm o yorumlar ve insanların düşünceleri kendisini oldukça suçlu hissettirmişti. Fakat Taehyung'u hangi noktada kırdığını bilmiyordu, konuşmaları tekrar tekrar okuyor, neye kırıldığını anlamaya çalışıyordu.

İçi içini yerken içerden banyo kapısının açılma sesi geldi. Ardından Taehyung üst kata çıktı ve odalarına girdi. Hazır Taehyung'un boşta olduğu anlardan birindeyken ve yaşanan durumlar tazeyken gidip bir şeyleri düzeltmek, hatalı kendisiyse özrünü en erdemli şekilde dilemek istiyordu.

Adımları merdivenlere yöneldi, oldukça yavaştı. Ne söyleyeceğini, yapabileceği en iyi eylemleri aklında ölçüp tartıyor, oraya varana dek içindeki bu kendiyle girdiği bu berbat münakaşayı sonlandırmayı düşünüyordu. Yormak istemiyordu, ne kendini ne de güzel karamelini.

Her ne kadar uzun sürse de bitmişti sonunda merdivenler. Odalarının kapısına varmıştı sonunda kendisi. Artık son saniyelerdi, problemleri çözmek için az vakit vardı. Kapıyı iki kez tıklattı fakat yanıt gelmedi. Duymadığını düşünüp tekrar tıklattı, düşüncesinde yanılmamıştı. İkinci çalışında içeriden çatlak ve cılız bir 'Gel' duyuldu. İçeri girmek için onay alması onu mutlu ederken, kapıyı yavaş yavaş araladı.

O sırada Taehyung da saçını kurutabilmek için aynalı masanın önündeydi. Kurutma makinesinin fişini taktı, çalıştırdığında Jeongguk geldi ve makineyi narin bir şekilde elinden aldı. Taehyung'u masanın hemen önündeki tabureye oturttu ve saçlarını kurutmaya başladı. Oldukça nazik davranıyordu bunu yaparken, saç telleri zarar görmesin diye de çok dikkat ediyordu.

"Namütenahi."

Taehyung'un mayışmasının üzerine kapanan gözleri açıldı ve aynadan Jeongguk'a baktı. Kelimenin anlamını bilmiyordu. Dolayısıyla da bir şey söyleyemiyordu. Jeongguk bunu tahmin edebiliyormuş gibi tebessüm etti, ardından anlamını söyledi.

"Ucu bucağı olmayan, sonsuz demek."

Taehyung sustu, yalnız gözleri konuştu. Jeongguk ise Taehyung'a bakamayacak kadar korkuyordu. Gözlerinde kendisinin sebep olduğu bir kırgınlık görürse ne yapardı bilmiyordu çünkü, bakamıyordu gözlerine, güzel yüzüne. Sanki yüreğinde ağırladığı sancı Taehyung'tan geçmişti ona da. Sonunda saçları kurudu, makineyi bir kenara bıraktı Jeongguk. Ardından masanın üzerindeki tarağı aldı eline ve dikkatli bir şekilde, canını acıtmadan taramaya başladı.

Dayanamıyordu. Üzgün olmasını istemiyordu ve bu kelimeyi de neden söylediğini açıklaması gerekiyordu. Fazla beklemedi açıklamak için, hemen başladı cümlelerine.

"Namütenahi kelimesini sana çok yakıştırıyorum. Senin de ucun bucağın yok sanki, duygularının sonsuzluğunda, kendinde boğuyorsun kimi zaman beni. Sonsuz gözlerinde boğuluyorum. Güzel sözlerden uzak bir adam olmadım hiç, süslü cümleler de kurarım sana, bilirsin. Ama tüm bunlara rağmen şimdi dilim lâl olmuş gibi. Sana yakıştırdığım bir kelimeyi ve neden yakıştırdığımı söylemekten başka bir şey yapamıyorum. Seni kırdım mı, kırdıysam neye kırıldın, onu bile bilemiyorum can içim."

Bu güzel cümleler ve cümlelerdeki kırgın ses tonu Taehyung'u oldukça etkilemişti. Gözleri dolmuştu, korkusuna bir de karmaşık duyguların yükü eklenmişti. Sırtı taşımaya çalıştığı onca yükten ağrıyor, sanki olanları kabullenmek ona acı geliyordu.

Jeongguk tarağı da bıraktığında, Taehyung'u kolundan tuttu ve nazikçe onu ayağa kaldırdı. Ardından da yatağa oturdu ve kendisini de yanına oturttu. Çözmek istiyordu sorun her neyse, üzülmesini istemiyordu.

"Özür dilerim, her ne yaptıysam, özür dilerim güzel karamelim. Özür dilerim güz çiçeğim."

"Jeongguk, ya kendimi sevemezsem? Kendime yeterince saygı duyamazsam, ayrılacak mıyız? Ben seni kaybetmek istemiyorum, çok seviyorum Jeongguk'um. Yüreğimden, kalbimden bir şeyler koparılıyor gibi hissediyorum gittiğini düşününce."

Duyduklarıyla sorunun ne olduğunu sonunda öğrenen Jeongguk kırık bir tebessüm etti. İlişkilerinin bitmesineydi sevgilisinin bu korkusu. Bir elini yanağına koydu, uzanıp saçlarından öptü. Gerçekten canının yanma sebebinin bu olması onun da canını acıtmıştı. Her ne konuşuyorsa, sevgilisinin hassaslığını da göz önünde bulundurarak konuşmalıydı.

Saçlarına bıraktığı öpücüğün ardından bir de kokusunu derince ciğerlerine çekti. Jeongguk'tu bu, aşık Jeon Jeongguk. Bir gün Taehyung'un gönlünün sahibi olmayı dileyen, ona her şeyini verebilecek Jeongguk. Bir kez daha öptü saçlarından ve dudakları bu kez şakaklarına indi. Oradan da öptü güzelini. Bu genç çocuk, her şeyi olmuştu bir anda.

"Keşke sesten, nefesten öpmek somut bir eylem olsaydı. Sesinden, nefesinden, cümlelerinden öperdim seni."

Ağzından çıkanları toparlamak için büyük çaba sarf ediyordu. Doğru söylüyordu, gerçekten de öperdi kendisini her bir cümlesinden. Düşüncelerinden, kırgınlıklarından, bitmek bilmeyen sorunlarından... Öpünce geçer mantığıyla davranır, öperdi her bir yanını.

“Hiçbir şey beni senden ayıramaz bebeğim. Anlıyor musun? Hiçbir şey. Hiç kimsenin aramıza girmesine izin vermem, hiçbir şeyin bizi ayırmasına izin vermem. Gerekirse kendimden ödün veririm ama bizden vermem. Sana kendine saygı duymayı da, kendini sevmeyi de öğreteceğim. Beni durduramayacak hiçbir şey, hiçbir güç. Sen de seveceksin kendini, sevmek zorundasın çünkü. Ama eğer çok merak ediyorsan, kendini sevmeseydin veya kendine saygı duymasaydın da seninle beraber olurdum. Sen benim göz bebeğimsin, güzel karamelimsin. Nasıl bırakırım seni?”

Bu sözleri Taehyung'un içini rahatlatmış, ilişkilerinin hiçbir halükarda bitmeyeceğine emin olmuştu. Kendini çok şanslı hissediyordu, normalinden de şanslıydı belki de hatta. Böyle bir adamı sevmek de böyle bir adam tarafından sevilmek de çok güzeldi.

---

Merhabalar güzelleriiimmm!!!

Nasılsınız bakalım?

Her şey yolunda mı?

Bölüm hakkındaki düşüncelerinizi sormazsam olmaz,,

Finale az kaldı, bölümlerin hızlı mı gelmesini istersiniz yoksa normale göre biraz daha yavaş mı?

Ne yapacağımı bilemediğim için size sorma gereği duydum!!! :(

Sizi seviyorum,

Sağlıcakla kalın!!!

-Binlerce öpücükle, Vien.

my sweet caroline • taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin