binlerce öpücük sana sevgilim.

6.5K 569 91
                                    

16, binlerce öpücük sana sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

16, binlerce öpücük sana sevgilim.

---

Taehyung, yanağında hâlâ daha hissettiği sızıyla korku ve heyecan içinde pencere kenarında bekliyordu. Burnunun ucu, gözleri, dudakları ve yanakları yer yer kızarmış, bir elma kadar al bir hâl almıştı. Sonsuza dek izlenebilecek, çok güzel bir manzaraydı fakat bu manzaranın var oluşu hiç kolay olmamıştı. Özlem, korku, kırgınlık, kızgınlık, endişe... Tüm bu duyguların esir aldığı biriydi şimdi Taehyung.

Gözleri odasındaki duvara kaydı. Güzel mi güzel bir çerçevede, mutlu aile tablosuna benzeyen bir fotoğraf duruyordu duvarda. Küçük bir çocuk, bir bebek, genç bir kadın ve genç bir adam vardı fotoğrafta. Bebek kadının kucağındaydı, kadın en güzel gülümsemesini sunmuştu. Çocuk annesi ve babası arasındaydı, o da otuz iki diş gülümsüyordu. Fakat gülümsemeyen biri vardı orada.

Anne kucağındaki minik bebek bile sanki olmayan dişlerini sergilemek istercesine gülüyordu. Fakat ailenin baba rolünü üstlenen kişisinin yüzünde tebessüme dair bir kırıntı bulmak, çölde su aramak kadar imkansızdı. Sert bakışlarıyla kameraya bakıyor, iki elini arkaya birleştirdiği bir posizyonda duruyordu. O üç neşeli kişinin yanındaki suratsız adam, üç güzel meleğe oldukça absürttü.

Gördüğü fotoğraf içini olabilirmiş gibi daha da kötü ederken, elini ağzına kapatıp tekrardan ağlamaya başladı. İki ayağını da pencereden sarkıtıyor, içindeki acıyı bastırabilmeyi ve tekrar ayağa kalkabilmeyi umuyordu. Zordu fakat imkansız sayılmazdı. Yine de alışmak yerine bastırmak, pek de akıl kârı değildi. Sonuçta bir gün tüm o anılar gün yüzüne çıkacak, canını acıtacaktı.

Pencerenin altından gelen seslerle kafasını eğip aşağıya baktı. Jeongguk, hoşlandığı adam gelmişti. Kalbi heyecan ve fazla duygu karmaşasından hızlı hızlı atıyordu. Gözleri hâlâ doluydu ve elleri titriyordu.

"Güzelim, bir tanem? Geldim bak, buradayım."

Taehyung'u rahatlatmak istercesine söylediği cümlelerin ardından Taehyung yanaklarını sildi. Jeongguk'un gözlerindeki endişeyi gördüğünden üzülüyor, kalbindeki gizli sancının onu ele geçirmesine izin veriyordu.

Kendisiyle beraber gelen abisi ve kendisinin elinde büyük bir yatak süngeri vardı. Abisinin sevgilisi Jimin'in, arkadaşları Seokjin ve Namjoon'un ellerinde de örtüler vardı. Örtüleri birleştirecek, süngerin üstünde tutacaklardı ve Taehyung'un oradan atlamasını sağlayacak, onu kurtaracaklardı.

my sweet caroline • taekook ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin