Zar ste stvarno mislili da smo na kraju priče? Dragi moji pa mi nismo ni blizu kraja.....
3.....2.....1....Akcija!
Lorena la Rosa
New York,SAD
,,...i ako ne ništa drugo bili su....najbolja porodica koju sam ikad imala,,
Kristina kreće da plače, ne može da se zautavi, ponovo,..
Ponovo krećem da se prisećam svega dok teško dišem.
Davide, vrati se! Neee!
Danas se dogodila još jedna sahrana, nakon 5 godina od njegove smrti, ponovo je neko ubijen, ponovo su nas nasamarili.
Kristinu pridržava Nik i pokušava da je uteši ak bezuspešno. Aleksej ju je odgajio i nema šanse da Kristina preboli tek tako.Nakon Davida je skrenula sa puta, ne mogu n da zamislim kako joj je.
Dok Adrijana pazi na Dajanu ja stojim sa strane i sve posmatram.
Propadamo polako ali sigurno.
Iako se sahrana održava u miru kolko tolko, obezbeđenje je na sve strane, danas je dan jako čudan, previše je miran, kao neko zatišje pred buru.
,,Gospođice, za sad je sve u redu,,
Jedan od čuvara mi javlja dok blago klimnem glavom.
Neobično je, nema ga više.
Aleksej mi je bio poput dede, baš kao i Dante, i sad ga više nema.
Krajnje je neobično kad shvatiš da nekih osoba nema više u tvom životu, pogotovo onda kada navikneš na njih.
Iz duboke zamišljenosti budi me oštar bol u ramenu, dođavola.
Napadnuti smo, ponovo i to na jebenoj sahrani.
Ovim ljudima ću se najebati majke.
Automatski vadim dva pištolja i krećem da pucam, ovo se otelo previše kontroli.,,Jednog mi ostavite živog!,,
Dreknem se na sav glas dok pucam. Pola obezbeđenja štiti Kristinu i Dajanu koje su se oduzele.
S obzirom da za mene rade debili sama sve rešavam, nekoliko njih je pobeglo ali jednog sam ostavila živog, bar donekle.
,,Bojane i Filipe pazite na njih, ja moram nešto da obavim,,
Bojan i Filip samo klimnu glavom i kreću ka Kristini i ostalima.
Ne mogu da verujem šta se sve izdešavalo u zadnjih 5 godina a komoli nešto drugo....
Samo priznaj, idalje ti nedostaje, idalje ti je u glavi i idalje nisi nastavila dalje.
Nastavila sam dalje, samo sam sad malo drugačija.Kaži to onoj devojci u ogledalu koju pogledaš u ogledalu svako jutro i svako jutro je ubijaš....
Nemam vremena da pitam dal su svi dobro ili da li je neko povređen, već sa,o hvatam ovog polu-mrtvog lika i bacam ga u gepek.
,,Nemoj sad da mi umreš molim te,,
Kažem tiho dok ulazim u auto i krećem da vozim poput manijaka. Treba mi živ, trebaju mi informacije.
New York je jako divan grad ako dođeš u njega kao turista na par dana ili kod nekoh rođaka, ali ako si neko pooput mene onda veruj mi nije ni najmanje lep.
Redovno čujem da se desi u njemu sve i svašta, naravno neke stvari i ja uradim ali ga ne volim,...
Ipak ti fali Beograd, čak iako si pobegla od njega.
YOU ARE READING
Carstvo Mafije
RomanceNakon toliko godina on se ponovo vraća da uzme ono što pripada njemu. ,,Malena, tek što sam stigao, a ti već padaš na mene,, ,,Daj molim te, smisli neku drugu foru ta ti je propala,, ,,Malena, zaboravljaš ko sam ja, ako budem želeo slomiću te i izgr...