İşte ilk bölüm ve işte ilk eleştirimiz:
"Bir Pandicorn günlüğü" kitapı bize içten ve samimi yazılarla donatılmış bir günlük tipli kitaptan ziyade yaratıcı bir insanın ismini koyamadığımız günlük tecrübelerimizi komik bir şekilde adlandırması gibi geldi. Ve bu bir günlükten daha fazla bir şeydir okuyucu için.
İlk olarak, kitapın isminin kitapa bakma sebebimiz olduğunu rahatlıkla söyleye bilirim. İnternetin kıyı-köşelerinde saklanmış bir şeyi e-book olarak canlandırma fikri çok cazip geldi ( panda+unicorn=Pandicorn^^). Kapak tasarımı da merak uyandıracak cinsten. Kapaktakı resmin internette gezinirken çıkma ihtimaline karşı (bu çok kötü imaj vere bilir) "pandicorn" diye basit bir arama yaptık arama motorunun "görseller" kısmında. Ve normal hevesli birisine uygun olarak sayfayı hafifçe bir-kaç kez kaydırdık. Ne mutlu justsecret0'a ki, kapak resmini görmedik. Açıkçası, "acaba panda canlı, sıcak ve pek bilinen renkte olsa mıydı?" diye düşündük. Ama pembe bir pandicornun fazlaca çoçuk kitapı çağırışımı yaptığını fark ettik ( bizce yazar bunu pek istemez). Kısacası, şık ve sade, şirin, cici bir kapağın altında çok daha farklı bir dünya yatıyor. Normalde böyle bir tezatı sevmezdik ama bu çok hoş olmuş.
Biz her zaman düşünmüşüzdür ki, Wattpad okurları kaliteye ve görsel estetiğe önem verdiklerini sanırlar. Aslında, pek önem vermezler ama bir boşluk olduğunun farkında oldukları için böyle görünür gözümüze. Bizce de, görsellik e-book işinde çok önemli faktördür. Her-hangi kitapta creative ve 720p-1080p kalitesinde olan resimlerle donatılmış multimedya okurları daha çok tatmin edecektir. Pandicorn günlüğünde de komik multimedyalar vardı ve okurlar tarafından iyi yorumlar almıştı. Ama düşünsenize, her bölümde komik ve kaliteli multimedyaları olan, eğlenceli, garip isimli e-book okumak mı daha iyidir, yoksa eğlenceli, garip isimli, her bölümünde sadece komik multimedyaları olan e-book mu? Bizce, birincisi.
Bu kitapta çok hoş bölümlerle karşılaştık. Fakat arada hemen diğer bölüme geçmek istediklerimiz de oldu. Peki ya bu ne demek? Bir çok bölüm o kadar başarılı ki, ufak-tefek başarısızlıklar göze batmıyor ve diğer bölümde iyi bir şey olduğunun farkında oluyor okuyucu.
Bize göre "Bir Pandicorn günlüğü" belirli bir kitle için yazılmış kitap. Belki de okumayı sevenleri "Bir Pandicorn günlüğü" okuyanlar ve okumayan/okuyamayanlar olarak böle biliriz. Sizlerin hangi kitleye dahil olup olmadığınızı bilmiyoruz ama justsecret0 kitapını okuyan kaydadeğer sayıda ziyaretçiye sahip.
Son olarak şunu söyleye biliriz ki, justsecret0 başarılı ve yaratıcı bir yazar. Ama okur kitlesini daha da büyütmek için görsellik üzerinde daha çok çalışmalı. Kendisine basarılarının devamını arzuluyor ve genel yorumumuzun gayet olumlu olduğu konuda sizleri bilgilendirmekle şeref duyuyoruz.*Her-hangi kitap ve ya hikaye yorumumuzu okumak isterseniz, bize yorum olarak bildirmeniz yeterli(kendi kitapınız da dahil). Esen kalınız, saygılar^^
vote vermeyi unutmayın^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Eleştirisi
SachbücherHikayeleri, karakterleri,etkinlikleri birlikte eleştirelim. Bu kitap tanınmaya ihtiyacı olan yazar ve hikayelere büyük katkı sağlayacaktır. Koskoca Wattpad platformunda kayıp olmamanız için biz her zaman buradayız.