"Söz defteri" by:nisa4433

97 7 2
                                    

Keşfedilmemiş ve henüz 12 bölümü olan(yazılar çok küçük olduğu için 12 bölüm fazla gelmedi bize) bir kitap "Söz defteri". Açıkcası, bu yazıyı kitapa şans verilmesi için yazdık. Kitap henüz başlangıçta ve belki okur sayısı artarsa, verimliliği de artar. Yine görselliğe değinicez: multimedya yok. Dostça tavsiyemiz şudur ki, acilen yeni bölümler ve multimedyalar yüklensin. Kapak resmi bir az basit kalmış ve de çok bilindik. Daha orjinal bir şeyler buluna bilirdi. Ama çok uğraşılmış berbat bir photoshoplu fotoğraftansa az uğraşılmış orta seviyyelini tercih ederiz. Yani kötü de diyemem ama iyi olmak için kapakla ciddi bir şekilde uğraşılması gerek.Tabi, bunu yapmadan önce okurlara haber vermek gerekiyor. Sizlere tavsiye ediyorum: sadece 12 bölüm var ve yazıları da çok küçük. Girip baka bilirsiniz. Bir kitapı yükseltmenin esas yolu eleştiridir. Ve ne kadar çok okur olursa, bir o kadar da yorum olur. "Söz defteri" kitapı iyi bir gelecek kazana bilir belki ama acilen nisa4433 sadık okurlar bulmalı. Belki de o sadık okur sizsiniz.

Başarılar nisa4433, umarım tavsiyelerimizin arkadaşça olduğunu görürsün^^Ve değerli okurlar, tüm yorum var ithaf isteklerinize açığız.
Sevgilerle, BİZ

* vote vermeyi unutmayın^^

Wattpad EleştirisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin