*Anlamsız bir şekilde lisa ya bakarım* "Lisa ne oluyor?
L; unnie min jae çok sıcak kanlı biri hemen kaynaştık
*Min jae birden olaya atlar* M; evet lisa'da öyle hemen arkadaş olduk bu bir sorun değil, değil mi? *Jisoo'ya bakar*
"Yok canım ne sorunu, sadece biraz şaşırdım okadar "
Jisoo'dan;
Lisa ne yapıyor? Ona eve gidince bunun hesabını soracağım.Öğretmen sınıfa girer
Ö; çocuklar herkes yerlerine lütfen duyuru yapacağım!
Herkes kendi yerine geçer
Ö; eveet.. çocuklar. İlk gün olduğu için kimse kimseyi pek yakından tanımıyor,bir birinizi daha yakından tanımanız için 4 kişilik proje ödevi vereceğim. Ortak olacak bu sayede bir Birinizi daha iyi tanıyacaksınız.
Şimdi proje yapacak kişilerin ismini okuyorum iyi dinleyin.
*Defteri eline alır*
Min Jae
Jisoo
Haein
LisaX
Niki
Minji
Yeonjun
SaraÖ; ismini saydıklarım aynı proje de olacaktır, projeyi yetiştirmeniz için 3 gününüz var. Umarım iyi geçer.
Haein'den;
Gerçekten bu bir şans mıydı? Min Jae ve jisoonun arkadaşının yakınlaşması, ben ve jisoonun konuşması? Bunlar şans mı?Jisoo'dan;
Gerçekten inanamıyorum bugün neden her şey böyle? Sanki bir senaryo ve biz o senaryoyu canlandırıyoruz. Her neyse her işte vardır Bir hayır.Okul çıkış saati gelir.
*Jisoo ve Lisa okulun çıkış kapısındayken haein görür ve min jae ile yanlarına giderler*
M; selam
L; selammm
"aynı projedeyiz sanırsam?"
H; evet öyle, erkenden başlayalım mı projenin yapımı en fazla 2 günümüzü alır gibi ve 3 gününüz var bitirmek için.
L; evet haklı unni- *jisoo lisanin koluna vurup kulağına fısıldar*
"Lisa insanlarin içinde bana unnie deme demedim mi?"
L; ağzımdan kaçmış un- yani jisoo
M; ee kimin evinde olucak proje?
H; isterseniz bizim ev olur ? Sakıncası yoksa eğer
M; hyung ev biraz dağını- *Lisa sözünü keser *
L; hiç sorun değil bizim ev musait. Değil mi jisoo? *Jisoo pek hoş bir bakış atmaz*
"Ha evet öyle"
H; peki tamam gidelim ozaman?
M; eviniz eğer pek uzakta değilse yürüyelim?
L; olur olur *aniden jisooya bakar ve* yani niye olmasın.
"Gidelim ozaman hava kararıyor çünkü"
H; haklısın , hadi gidelim
Biraz ilerler ama min jae ile lisa önden yan yana yürümüşlerdir haein ve jisoo arkada kalmış ve yürüyorlardı.
Jisoo'dan;
Lisa neden bukadar meraklı, daha onları neredeyse tanımıyoruz. Ve haeinle yan yanayız. Aşırı gerginim ya bir şey sorarsa bana ?*Aniden* biraz gergin misin diye sorar haein.
Jisoo içinden: "şom ağzımı..."
"Hayır neden gergin olayım ki? Gergin olunucak bir durum yok diye düşünüyorum "
H; evet bende öyle düşünüyorum
"Güzel" *sırıtır*
Haein'den;
O bana tekrar sırıtmıştı... Çok garip olmuştum, bence şu an yaşadığımız her şey garip bizim salak minjae ve jisoonun arkadaşı lisanın yakınlaşması. Hocanın bizi aynı kadraja sokup proje vermesi, ve daha tanımadığımız kızların evine girmek... Saçma.Eve geldiler..........
Bu bölüm böyleydi ilerleyen zamanlarda daha da olaylar olucakkk beklemede kalın, umarım sevmişsinizdir,sizleri seviyorum Görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİSE AŞKI | HaeinSoo
De Todo"çok güzel bakıyordu, aşık oldum" ilk yazışım umarım hoşunuza gider . haein ve jisoo ayni okulda okuyorlar. jisoo en yakın arkadaşı Lisa ile aynı evde kalıyor, aynı zamanda haein de min jae ile kalıyor jisoo küçükken anne ve babasını kaybetmiştir ve...