*Süsen, Asiye ve Aybike beraber okulun içine girmişlerdi. Süsen, koridorlara asılan pankartları gördü. Sevinçle Asiye'lere baktı;
Süsen
- Kızlar şuraya bakın!*Asiye ve Aybike, Süsen'in gösterdiği tarafa baktılar.
Asiye
- Ne ki o?
Süsen
- İşte, dönem sonu balosu. Ya ben geçen sene arkadaşlarımla gitmiştim, çok eğlenmiştim. Bu sene nasıl olacak acaba?
Aybike
- ... Valla biz daha önce hiç balolara gitmedik.
Süsen
- Nasıl? Siz daha önce hiç okul balosuna gitmediniz mi?
Aybike
- Valla biz senin kadar şanslı değiliz. Anadan doğma zengin değiliz yani.
Süsen
- ... E tamam bu sene hep beraber gideriz. Şıkır şıkır giyiniriz? Ne dersiniz? Okuldan sonra elbise bakmaya gidelim mi?
Aybike
- Yani Süsicim... Bizim elbiseye yetecek paramız yok ki.
Süsen
- Aşk olsun aramızda paranın lafı mı olur? Ben alacağım size tabi ki. Hiç itiraz falan etmeyin. Lütfen, çok eğleneceğiz.
Asiye
- Bizim içinde iyi olabilir aslında. Hem ben hep çok merak etmişimdir okul balolarını.
Süsen
- E süper! (Gülümseyerek) çok eğleneceğiz.
Asiye
- Keşke Ömer'le küs olmasanız da beraber gitseniz baloya...
Süsen
- Asiye öyle bir şey olmayacak.
Asiye
- Nedenmiş? Sevmiyor musun artık abimi?
Süsen
- (İç çekti) sevmiyorum.
Aybike
- Hı tabi tabi sevmiyorsun (!) Haha !
Süsen
- Ne gülüyorsun Aybike? Bitti diyorum bizim aramızdaki her şey. Ben artık istemiyorum onu. Sizde daha fazla ısrar edip durmayın. Ömer beni çok üzdü. Ben onun peşinden köpek gibi koşarken onun umurunda bile değildim. Benim de bir gururum var. Ben ona bin şans verdim o binini de tepti. Bütün hakkını kaybetti! Sizde biraz beni anlamaya çalışın. Asiye, Doruk sana Ömer'in davrandığı gibi davransa ne yapardın? Gözünün önünde başka kızlarla eğlenirken adına "arkadaşlık" deyip her haltı yeseydi... Tepkin ne olurdu? Biraz empati kurun benimle. Ömer defteri, benim için kapandı!
Asiye
- ... Tamam... Kusura bakma. Sen haklısın. Evet bence haklı. Neyse hadi yürüyün geç kalacağız.*Sınıfa girdiler. Bütün herkes balo muhabbeti kurarken, Ömer tüm dikkatleri Süsen'e çekmişti.
Afra
- Süsen gel. Gel bak tam senlik elbiseler var bu sitede. Balo için elbise bakıyoruz kızlarla sen de gel hadi.
Süsen
- Valla... Ben buna hayır demeyeceğim.*Afra'nın yanına oturup sitedeki elbiselere baktı.
Süsen
- Ayy bu yeni sezon elbiseleri dimi? Bayıldım! Bunların hepsini almak, hepsiyle de baloya gelmeyi istiyorum! Ay... Şimdi Harika olacaktı. O çok severdi böyle balo için alışveriş yapmayı.
Afra
- Harika kim?
Süsen
- Benim arkadaşım.*Telefondan elbiselere bakmaya devam ederken sınıfa hoca girdi. Herkes ayağa kalktı.
Hoca
- Oturun arkadaşlar...*Otururlar...
Hoca
- Hepinizin bildiği üzere dönem sonu balomuz bu cuma olacak. İsteyen herkes, dışarıdan birini çağırabilir.
Oğulcan
- E iyi bizim father'ımızı da çağırırız.
Tolga
- Yalnız orası öyle sizin düğün salonlarınıza benzemez. Her şey çok modern, çok lüks... Siz ayak uyduramayabilirsiniz belki.
Oğulcan
- Sen hiç merak etme biz çok iyi ayak uydururuz size. Dert etme sen.
Tolga
- Yemekleri görünce ne olduğunu falan bilemezsen bana sor. Siz şimdi, kümeste yumurtadan başka bir şey yiyemiyorsunuz dur falan (Güldü)
Asiye
- ... Senin bizi aşağılamaktan başka işin gücün yok mu Tolga? Varsa yoksa biziz senin için...
Tolga
- Dayanamıyorum size... Yürekli bir insanım ya?
Ömer
- Hı hı çok yüreklisin gerçekten (!)
Hoca
- Tamam arkadaşlar sınıfın içinde tartışma istemiyorum. Ne derdiniz varsa dışarıda halledin ama burası sınıf! Artık derse başlayabiliriz. Bu derste sizin bir makale yazmanızı isteyeceğim. İstediğiniz her hangi bir konu olabilir. Makale yazıp, sınıfın içinde okumanızı isteyeceğim. Ancak aynı konu olmasın... Mesela Oğulcan, sen ne makalesi yazacaksın?
Oğulcan
- ... E ben... Bilim hakkında makale yazmak istiyorum.
Hoca
- Güzel, Asiye?
Asiye
- ... Ben aşk üstünde bir makale yazmak istiyorum.
Hoca
- Süper! Süsen?
Süsen
- ... Ben... Ben hayal kırıklığıyla ilgili bir makale yazmak istiyorum. Bir insan, başka bir insana ilk defa güvenip, daha sonra da yüz üstü bırakılmasını işleyecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk: Bu Mudur?
FantasíaSizce Aşk nedir? Aşk Bu Mudur? Bir insan nefret ettiği birisine aşık olmaya devam edebilir mi? Bir insan aynı zaman da hem kızgın olup, hem de çok sevebilir mi? Gelin hep beraber bu iki deli aşığın hikayesini okuyalım...