happy pills

37 5 5
                                    

Dva týdny uběhly jako voda, právě se chystám před naši budovu kam by měl dojed pošťák že zásilkou.
Přišel jsem tak akorát, převzal jsem si zásilku, podepsal papír a vyrazil zpět do pokoje.

Z krabice jsem si vydělal happy pills a přečetl si vše o tom. Sice tam psali nějaké následky ale ty jsem moc neřešil, vydělal jsem si z toho jednu tabletu kde byl žlutý smajlík. Chvilu jsem váhal jestli to je doopravdy dobrý nápad ale rizk je zisk. Dal jsem si ji do puse a hned mi vše přišlo vtipné, skvělé a k smátí.

Vyběhl jsem z pokoje a poskakoval si po schodech až dolů kde byly ostatní spolužáci. „už je tady ta nula" řekla Uraraka. Šťastně jsem poskakoval až k ní. „hele já jsem nula haha a proto jsem nejlepší" říkal jsem ji do obličeje a při tom jsem se smál. „Izuku jsi v pohodě?" Zeptal se mě Kirishima. Já jsem mu řekl že mám happy face a pokračoval jsem ve skákání dál až ven.

Venku byl Kacchan který se na mě díval. Točil jsem se dokola a skákal různým směrem, při tom jsem říkal že mám nejlepší den a happy face. Utíkal za mnou a já utíkal dál, když mě chytl tak moje štěstí zmizelo. Normálně a nenápadně jsem mu odpovídal na jeho otázky. Poté mě pustil a já šel do svého pokojem.

Vzal jsem si tentokrát dvě, byl jsem šťastný až do večera. Málem mě dvakrát srazilo auto ale to mě bylo jedno. Večer jsem byl normální, vzal jsem si krabičku kterou jsem dal do šuplíku a šel spát.

🙂
🙂
Ráno jsem vstal opět do škole, vzal jsem si léky do tašky a vyrazil po raní rutině do škole. Před školou mě zase zmlátili a mučili, po první hodině jsem si musel dát jednoho smajlíka. Vyšel jsem ze záchodu šťastný bez sebe, pořád jsem se usmíval a poskakoval. Pár učitelů mě chytlo na chodbě kde se mě ptali jestli jsem v pořádku. Řekl jsem jim že mám šťastný den a můj obličej tomu odpovídal.
Ve třídě jsem všem řekl že miluji happy face, samozřejmě to nikdo nechápal. Pak už konečně vypršel.

Zbytek dne byl opět jako každý jiný. Když mě mlátili na chodníku, vytáhl jsem si z kapse prášek který jsem spolkl. Nevšimli si toho, pod jejich nohama jsem se začal smát. Kvůli každodennímu brání happy pills se mi zbarvili oči do žlutá kde byl černý smajlík. Zvedl jsem se a začal se tam s něma smát, ostatní mi chtěli zebrat krabičku kterou jsem si vytáhl z batůžku a i s ní utíkal pryč. Po cestě jsem si ji skoro celou nasypal do pusy.

Zastavil jsem se abych se podíval na ně, začal jsem zvracet žlutou tekutinu z pusy a tekla !i i z očí.
Pořád jsem se usmíval a říkal happy face.
Ostatní začali vola doktory, já jsem tam skákal všude možně a dělal různé kraviny.

Když dojeli sanitky tak mě přivázali k lůžku, ale na mě to nemělo vliv. Stále jsem se smál až moc nahlas že Se všeci začali smát. Vrtěl jsem se tam a řval. Zavřeli dveře a odvezli mě.

Zase jsem skončil v psychiatrické léčebně kde mě viděla celá třída a mamka jak se tam směju a valím se po zemi. K tomu jsem zvracel žlutou barvu která mi tekla i z očí.

🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

Kvůli předávkování jsem na to měsíc umřel

Takhle jsem ukončil svůj život
Vše jen kvůli vám!
Kvůli vaši šikaně!
Kvůli bodání do mého srdce!
Proč? Čím jsem si to zasloužil?
Kacchan, Kirishimo,Urarako, Todorokih?
!!ZEMŘETE!!
🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂

KONEC 🙂🙂

Happy Face Kde žijí příběhy. Začni objevovat