lauireid
@lauireid Okulun güzel ve popüler kızı Momo hakkında ne biliyorsunuz? Onu kimsenin asla tanımadığının farkına varacaksınız. Sadece bir kaç gün, ardından herkes öğrenecek.
Yorumlar
@hanniejisung Bu hesap da ne?
@minasosue Ne diyorsun sen?
@jungwonnuw Büyük bir bomba patlayacak olmalı.
Diğer yorumlar...
***
Kafasını sırasından kaldırdı, bugün oldukça zor geçecekti. Matematik sınavının ardından diğer sınavlara, ve ardından tekvandoya kalacaktı.
Saçlarını ince uzun parmaklarından geçirdi.
Yine saçma sapan bir olayın büyütüleceğini biliyordu. Fakat konu kuzeniydi ve kayıtsız kalamazdı. Yanına oturan Jisung'a çevirdi bakışlarını.
"Neyin var Minho?"
Minho düşünmüş, ardından kafasını olumsuz anlamda sallamıştı.
"İyiyim Hannie, sen nasılsın?"
Han kafasını geriye atmış, gözlerini kapatmıştı. Gülümseyip kafasını Minho ile hizalamış yüzüne bakmaya başlamıştı.
"Ben de iyiyim, eğer Minho iyiyse."
Şapşal şey diye geçirdi içinden Minho. Çocuğun saçlarını karıştırıp önüne döndü. Hoca sınıfa girmişti.
***
Ders bitmişti. Öğle arası yemek için yemekhanede buluşan onlarca öğrenci yemek yiyebilmek için sıraya girmişti. Minho ise sıra beklerken telefonuna gelen bildirime baktı. Hemen bildirime girdi. Ardından dizlerini hissetmemeye, ayakta duramamaya başlamıştı. Gelen bildirimin şoku ile elleri titremeye başlamıştı. Şoka girmişti, ne yapacağını bilmiyordu.
mommuesiesta: Ben çok özür dilerim, yapacağım hatta yaptığım şey için. Ama bil ki, yaşasam bile yaşatmazlardı bana bu dünyayı. Seni çok seviyorum, kendine dikkatli bak.
"Momo..."
***
Selamm! Sizce Momo'nun intiharı ardından neleri getirecek? Bu arada bu bölüm kısaydı çünkü giriş olarak düşündüm. Lau ve Steven'a buradan öpücüklerimi iletiyorum. Görüşürüzz!
-Laurel
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rings' Hyunho
FanfictionLau İrei, okulda bilinen bir gizemdi. Steven ise bu gizemi ortadan kaldırmaya gelmişti. Minho'nun kardeşi Momo hakkında büyük bir dedikodu yayıldıktan sonra Momo'nun intihar adı altında ölüm haberi gelir. Henüz her şey kesinleşmemişken Minho çoktan...