1

6 2 0
                                    

"Kalksana ayağı ezik"
Diyip gür bir kahkaha patlattım
Ayağımın altında kıvranan Açelyaya baktım zavallı şey.

Ayakkabımı iyice yüzüne bastırdım ve acıyla inlemesini izledim.En sonunda sıkılıp ayağımı kaldırdım.Bunu yapmamla hızlıca ayağı kalktı fakat yediği darbelerden dolayı sendeledi.

Bu arada ben Duru.Okuldakilerin hem sevdiği hem de korktuğu Duru. Ben aslında iyi bi kızım tabi zorbalığımı saymazsak:).

Açelya bu okula geleli 3 yıl oldu bu 3 yılıda ona zehir ettim.Hem o hemde ben birbirimizden nefret ediyorduk.Tabi o asla bana bisey yapamaz.

Açelya bana baktı ve

-Çok pişman olacaksın Duru

Bu dediginde gur bir kahkaha attım

-Gorucez Açelyamm

Diyip öpücük attım.Bana ters ters bakip uzaklaştı.Bende sınıfıma gittim
____________________
Sınıfa gitmemle en yakın arkadaşlarımdan biri olan Eceyi gordum

-Neredeydin

-Ah bilirsin beni

-Yine mi zorbalık Duru yeter artık

-Üf cok sıkıcısın Ece

-Bırak artık şu işleri demedi deme

-Zaten son senemizdeyiz kızım bırak azıcık eğlenelim dimi

Diyip yanağını öptüm.Bana bakıp göz devirdi ve gulumsedi.

Ders başlamıştı ve cok sıkılmıştım hemen ön sıramda oturan bi kıza bakıp sinsice sirittim ve bir kağıt alıp üstüne birseyler karaladım ve kızın sirtina yapıştırdım.Bunj yapmakla Ece önce kağıda sonra bana döndü ve onaylamazca baktı Eceye en sinir bozucu gülümsememi attım ve dersi dinlemeye devam ettim.
__________
Ders bitmişti ve asıl eğlence simdi başlıyordu arkasına kağıt yapıştırdigim kiz hicbirseyden habersiz sınıftan çıktı ve herkes ona bakıp gülmeye başladı

kimi gülüyor kimi ise fotoğraf çekiyordu.Kiz başta durumu anlamasada biri kızın yanına gelip onu uyardı kiz bir hışımla arkasındaki kağıdı çıkardı ve baktı kağıtta yazanları görünce(ben bir fahi$eyim yaziyor)ağlamaya başladı ve bana baktı neden dercesine , umursamadan eğlenceye devam ettim tam o sırada Açelyanin bakışlarını üzerimde hissettim intikam dolu bir ifade ile bakiyodu göz devirdim ve umursamadim.

Sini

----------------------------------
Sonunda eve gitme vakti gelmişti.Evimiz yakın olduğu için arabayla gitmiyordum hava kararmıştı etrafı aydinlatan tek sey bir sokak lambasıydı

Kulaklığımı takmak için cebimden çıkarmıştım ki olmadığını fark ettim

-Of ya

Yoluma devam ettim.Tam o sırada arkamda birinin olduğunu hissetim bir hışımla arkamı döndüm fakat kimse yoktu.Hayvandır diyip gecistirdim ,ve yoluma devam ettim tam o sırada bana yaklaşmakta olan adım sesleri duydum ve bu sefer gerçekten arkamda biri olduğundan emindim.

Hızla arkamı döndüm fakat bana gülümseyen birini gormemle hızlıca koşmaya başladım yüzünü tam görmemiştim.

Kaçtım,kostum ve yanlidlislikla yolu uzatmistim ne kadar bagirsamda peşimi birakmiyordu.Hizlica kostum.

"BIRAK ARTIK PEŞİMİ BIRAK!"

Bağırmak hiçbir işe yaramıyordu sadece nefesimi daha hızlı tüketiyordu.Koşabildiğim kadar koştum hiçbir yeri göremiyor adım attığım yeri bilmiyordum.

Tek duyduğum şey arkamdaki kişinin yavaş ama sert olan adım sesleriydi en sonunda bir sokak lambası gördüm ve kosabildiğim kadar hızlı kostum.

Sokak lambasının yanina gittiğimde arkamdaki kisyi görme umuduyla arkama baktım.

Tek gördüğüm şey uzun boylu bir adamın beni bayıltmasıydı

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 04, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Sokak Lambası Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin