S Taem sme niesli Namjoona naspäť, áno prežili sme noc. Už sme počuli otvorenie vstupu do labyrintu a Sugou hlas. ,,Boli sme ty zbytočne, nevrátia sa." Videli sme ich odchádzať tak som musel skriknut, ,,Heeej!" ,,Ja neverím." Povedal Jin a skoro mu spadla sánka. Keď sme vošli dnu zaslúžili sme si potleskt. Namjoona odniesli do nemocničného altánku a ja s Taem, Jiminom a Jinom sme išli do veľkej zasadačky. ,,Ťažké veľa veci sa zmenilo," začal Jin, ,,Suho a Namjoona boli uštipnuty za bieleho dňa, Jungkook v behol do labyrintu čiže porušil pravidlo, musí byť potrestaný." ,,Nie, ak má vojsť do labyrintu tak jedine po mojom boku." Zastal sa ma Tae. ,,Tae ma pravdu Jungkook by mal byť bežec." Jin sa iba zobral a odišiel bez slova.
,,Jungkook kam ideš?" Zastavil ma Tae. ,,Idem zistiť co je ta tlama zač, musíme vedieť proti čomu čelime." ,,Dobre poďme." Bežali sme s Taem naspäť k tlame. Až teraz za dňa som videl aká je dolamana a zničená. ,,Čo je to?" Povedal Tae a ja som tam vopchal ruku, roboticka noha sa pohla. ,,Posmrtný reflex?" ,,To dúfam." Povedal Tae vystrašene. Vybral som nejakú trubicu kde bolo napísané B.D.S. ,,Musíme to ukázať Jiminovy." Povedal Tae a rozbehli sme sa naspäť.
,,B.D.S? Takto sú označené zásoby čo dostávame." Povedal šokovane Jimin. ,,Čo ak..." Tae nedokončil pretože bolo počuť ze klietka ide hore. Prebehli sme tam a uvideli sme tam dievča. ,,Čo to do riti znamená?" Povedal Jin. Jimin šiel k nej a vybral je s ruky papierik, ,,Ta je posledná, celkom," Pozerali sme na seba, ,,čo to znamená." Dievca otvorilo očí a jedine co povedala bolo ,,Jungkook?" Všetci pozerali na mňa, odkiaľ má poznala? ,,Poznáš ju?" ,,Nie Jin." ,,Ona teba asi áno." Povedal Jhope. Vážne neviem kto to je, ako to ze ma poznala a kto to je?
Kto myslíte že bolo to dievča
A) Rose
B) Jennie
C) Lisa
D) Jisso
Odpoveď sa dozvieš v ďalšej kapitole