6

15 2 4
                                    

Väčšina s vás mi písala do súkromia hlasovanie takže vyhráva D


Suga a Jhopo preniesli dievča na ošetrovňu kde je aj Namjoon. Ja som počúval Jimina, Jina a Taeho riešili môj trest. ,,Zistil čo sú tlamy zač a ze ich vytvoril ten kto nás tu uväznil, nech je bežec." Vravel Tae. Jin uvažoval no nakoniec súhlasil, ,,Ale musí byť potrestaní." ,,Máš pravdu Jin, Jungkook stravis jednu noc v jame bez jedla a od zajtra si bežec." Iba som kivol hlavou na súhlas áno zaslúžim si ten trest keď som porušil pravidlo ale moje myslenie bolo pri tom dievčati, kto je?

Tae ma niekam viedol. ,,Kam ideme Tae?" ,,Uvidíš." Iba som v tichosti ho nasledoval až sme došli k malej chate, vošiel som dnu a Tae stiahol plachtu dole s veľkého stola. Naskytol sa mi pohľad na malú stavbu. ,,To je labyrint Jungkook." ,,Myslel som si že ho ešte mapujete?" ,,Už je zmapovany ale žiadna cesta von. Sam som obehol každý centimeter labyrintu." ,,Tak prečo tam stále chodíte?" ,,Namjoon to tak chcel aby mali ostatný nádej," Tae vybral zariadenie s batoha ktoré bolo v tlame ktorú som zabil, bola to mala trubka s číslom 9, ,,pozri Jungkook, pred rokom a pol sme našli veľké steny a na každej bolo číslo od 1 až po 9. Podľa nich sa tvaruje labyrintu a tak zostane celý mesiac včerajšia tlama bola s 9 tak sa tam pôjdeme zajtra pozrieť." Počuli sme kroky a Tae mi dal znamenie ze sa mam otočiť. Pred dverami stal Jhope. ,,Tu nemáte čo robiť." ,,Prepáč Tae ale to dievča sa zobudila." Povedal Jhope a nasledovali sme ich.

Suga a Jin si nad hlavou do držali kusi plechov pretože dievča hádzalk kamene s posedu. ,,Čo sa deje Jimin?" Opytal som sa ho a Jimin sa na vsetko pozeral a smial sa s toho ,,Ak su take vsetky dievča tak to si musim vyrobiť helmu. ,,Choďte preč! Dajte mi pokoj!" Kričala s vrchu. ,,Nechceme ty ublížiť, au." povedal Jin a dostal do ramena kameňom. ,,Hej, hej počkaj," Kričal som a schovával sa pod plechmi, ,,to som ja Jungkook." Prestala hádzať kamene a pozrela na mňa. ,,Idem za tebou." Zakrical som jej.

Vyliezol som k nej a mierila na mňa mačetou. ,,Hou hou hou pokoj." Vravel som jej a pomalí šiel k nej. ,,Kde to som, čo je to za miesto... " ,,Pokoj všetci sme si tým prešli časom si spomenieš aj na svoje men..." ,,Jisoo." ,,Prosím?" ,,Tak sa volám, som Jisoo." ,,Jisoo, teraz si zoberiem tu mačetou, nikto ty tu nechce ublížiť." Iba sa pozrela na svoje nohy a nechala ma aby som jej ju zobral. ,,Jungkook je všetko v poriadku!?" Kričal Jin. ,,Áno už ideme dole!" Zakričal som a všetci čakali, až na Jimina ten odbehol kde si preč a potom sa vrátil s malým kvietkom. ,,Oooo Jimin  si tu rieši už rande." Povedal Suga. ,,Ale kuš." Odbil ho.

Každý sa s Jisoo zoznámil a Jisoo vybrala nejaké skúmavky. ,,Toto som našla vo vrecku, neviem na co to je no co keď to mame na niečo použiť?" Zamyslene sme na seba pozreli a mne svitlo. ,,Namjoon."

Labyrint Bežcov Where stories live. Discover now