ŞİMDİ OKUDUĞUN ❝𝘾𝙧𝙚𝙚𝙥𝙮𝙥𝙖𝙨𝙩𝙖 𝙈𝙚𝙢𝙚𝙨❞┇𝐉𝐮𝐧𝐲𝐢𝐬𝐚𝐞 Humor ・┄・┄・┄・୨ ❀ ୧・┄・┄・┄・ ❥꒰🍂˙๑ Creepypasta Memes ❥꒰🍂˙๑ Kendim yaptığım meme'leri ve Pinterest üzerinden bulduğum fotoğrafları paylaşacağım ❥꒰🍂˙๑ İyi eğlenceler dilerim ꮺ⁀➷ Cr ・Junyisae◝ ・┄・┄・┄・୨ ❀ ୧・┄・┄・┄・ #bendrowned #bloodypainter #chibi #clockwork #creepypasta #creepypastamemes #darklink #happypasta #hoodie #janethekiller #jeffthekiller #judgeangels #kagekoo #masky #meme #memes #mizah #offenderman #proxy #redangel #sally #ticcitoby #toby #zalgo ⌜🍂﹕58 85 15 6 Junyisae tarafından Junyisae tarafından Takip Et Paylaş Post to Your Profile Share via Email Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Post to Your Profile Share via Email Report Story Hepsi birbirinden mükemmel Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.