Y/N uyandığında yanında William'ı göremedi. Yataktan kalktı ve üstüne William'ın bol bir t-shirt'ünden geçirdi. Önce salona baktı ama kimseyi bulamadı. Mutfağa baktı....Ordaydı üstüne pembe bir önlük geçirmişti. William fark etmeden Y/N arkasından gözlerini kapattı.
William : Balım? yemek yanıcak aç gözlerimi göremiyorum.
Y/N : Tamam tamam açıyorum.
William Y/N'ye doğru döndü dudağının kenarına tatlı bir öpücük kondurdu. Y/N sofraya oturdu William'da yemekleri getirip hemen geldi..
...Kahvaltıdan Sonra...
Y/N hazılanmıştı William ise kravatını bağlamakla uğraşıyordu ama bir türlü bağlayamamıştı.
Y/N : William azıcık eğilir misin?
William : Peki.
William eğilir ve Y/N kravatı bağlar. William Y/N'yi yanağından öper ve birlikte arabaya giderler. William Y/N'yi Fazbear family diner'a bırakır. Kendisi şirkete geçer. Y/N Henry'e selam verir.
Henry : Bakıyorum da kimler gelmiş.
Y/N : Evet bayadır gelmemiştim.
Henry'in arkasından fırlayarak charlie ve sam Y/N'ye sarılır.
Charlie : Merhaba Y/N abla!
Y/N : Merhaba charlie.
Y/N charlie ve sam'in başını okşar. Y/N henry'in yanından ayrılıp soyunma odasına geçti. Üniformasını giyerken telefonunun çaldığını görür. Arayan James'dir Y/N telefonu açar.
James : Bakıyorumda birileri bizi unuttu.
Y/N : Hayır unutmadım.
James : Neyse biliyosundur yarın doğum günüm var. Umarım unutmamışsındır.
Y/N : Hayır tabiki unutmadım.( Yalan söylüyor)
James : Tamam o zaman saat 17:30 da bekliyo olacağım gelmezsen darılırım.
Y/N : Tamam tamam, geliceğim.
James : tamam hadi bak unutma.
Y/N : tamaam unutmam
Y/N telefonu kapattı. James gerçekten çok konuşuyodu. Y/N soyuma odasından çıktı bu gün pek kalabalık değildi restorant. İlerleyen saatlerde Henry ve Y/N sohbet etti.. Saat 16:00 olmuştu William hala gelmemişti Y/N merak etmeye başlamıştı ama bi yandan da şirkette olduğunu biliyordu.
Y/N : henry ben bi şirkete gidip geliceğim.
Henry : Ne oldu?
Y/N : William gelmedi sadece merak ettim.
Henry : bence gelir hem şirkette değil mi?
Y/N : Evet şirkette ama ben merak ettim.
Henry : istersen ara önce.
Y/N : olabilir.
Y/N telefonunu aldı ve William'ı aradı ama William telefonu açmadı. Y/N iyice merak etti. Soyunma odasına geçti ve hızlı bir şekilde üstünü değiştirdi.
Y/N : Henry beni şirkete bırakır mısın?
Henry : Olur zaten gelen kimse yok.
Henry etrafı topladı ve charlie ile sam'i kucağına alıp arabaya geçtiler. Henry Y/N'yi şirkete bıraktı ve eve geçti. Y/N hemen asansöre bindi. 30.kata bastı ve beklemeye başladı. Williamın ofisine geldi. hafif camdan Williamı gördü koltukta oturmuş bir belgeyi inceliyodu. Y/N kapıyı çaldı. Williamın gir sesiyle içeri girdi. William Y/N'yi görünce şaşırdı.
William : Y/N? sen Henry'le birlikte değilmiydin.
Y/N : evet henry'le birlikteydim sonra seni merak ettim ve aradım ama sen telefonu açmadın.
William Y/N'yi kolundan tutarak kucağına oturttu ve yanağını okşadı.
William : beni mi merak ettin?
Y/N : Evet.
William hafif bir şekilde sırıttı. Y/N'yi dudağından öptü. Yanağını okşadı. William eline belgeyi alarak tekrardan incelemeye başladı. Bi yandan da Y/N kucağında oturuyordu.
...Akşam saatleri...
şirkette kimse kalmamıştı. William koltukta uyuya kalmıştı. Y/N ise yan odadaydı. Williamın yanına gitti ve uyuduğunu gördü. Y/N williamı yanağından öperek uyandırmaya çalıştı ama uyanmadı sonra kulağına william diye fısıldadı ama yine uyanmadı. Bu sefer hafif dürttü william aniden Y/N yi kolundan tutarak kucağına oturttu.
William : Neden beni uyandırıyorsun?
Y/N : şey akşam olmuştu bende uyandırayım dedim. Evde yatarsın hadi kalk.
Y/N william'ın kucağından kalkmaya çalıştı ama William izin vermedi.
Y/N : William bırak hadi beni. Eve gitmemiz gerekiyor.
Y/N biraz ısrardan sonra Williamı ikna etti William sokranarak Y/N yi bıraktı.
Y/N ve William eşyalarını toplayıp arabaya geçtiler.
....Evde...
William gerçekten çok yorulmuştu. Hafif esneyerek koltuğa uzandı.
Y/N : William kalk hadi üstünü değiştir.
William : üşeniyorum böyle oturmak daha rahat.
Y/N Williamın kolundan sürükleyerek giyim odasına götürdü. İkisi de üstünü değiştirdi. William tekrardan salona geçip koltuğa uzandı. Y/N ise mutfağa geçti ve yemeği hazırladı. Y/N ve William yemeğe geçtiler. William mutfağı toplamaya yardım etti. Sonra salona geçti tekrar kendini koltuğa attı Y/N yide kucağına oturttu ve film açtı. birkaç saat sonra Y/N uykuya daldı. William tekrardan Y/N yi kucağına aldı ve yatağa koydu ve kendisi de geçti ve kendini uykunun tatlı kollarına bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntılı Patronum (William Afton X Y/N )
RomanceY/N büyük bir robot şirketinde çalışan başarılı bir insandır. Grubuda başarılı olduğu için Ceo'nun grubudur. Ceo kim mi? tabiki de! William Afton. Y/N kendisini ne kadar görmesede onun hakkındaki söylentileri duymuştu. Kaba ve aşırı takıntılı olduğu...