Bdsm smut içerir.
"Sana ücret ödesem seks partnerliğimi yapar mısın?"
"Ne, anlamadım?"
"Duyduğun gibi."Jisung Minho'nun bu dediğine karşılık yorum yapmamıştı. Minho'ya uzun uzun bakıp karşılık vermeden yürümeye başlamıştı. Minho ellerini cebine atarak,
"Kaçabileceğini mi düşünüyorsun Han Jisung?"
Diye arkasından bağırmıştı. Jisung karşılık vermeden ilerlemeye devam etmişti.
Minho içinden,"Nasıl olsa evini ve telefon numaranı biliyorum Hannie."
Jisung
"Deli midir nedir aq takıntılısı. İki yüz verdik tepemize çıktı."Jisung bunları derken bir yandan da duşa girmek için üstünü çıkartıyordu. Üstünü çıkarttıktan sonra aynaya bakıp neyin çekici olduğunu anlamaya çalıştı. Her vücuduna baktığında Minho ile olanlar aklına geliyordu.
"Sikeyim."
Diyip eliyle kafasına vurmuştu. Duşa girdiği zaman yaşadığı şeyin hazzını daha fazla çıkartmak istiyordu. Minho onu gerçekten eğlendirmişti. Jisung içinden,"Acaba ona yazsam mı...?"
Diye düşünüyordu. Daha sonra ise aptal olduğunu düşünüp kendini azarlıyordu. Ama Minho'nun bedenine dokunmak, yüzünü görmek istiyordu. Narin ve zarif ses tonu onu kendine çekmeye yetmişti.
"Alo?"
"Hm?"
"Hala seks partnerliği teklifini tutuyor musun?"Evet, Jisung gerçekten Minho'yu arayıp teklifini kabul etmişti. Minho bu durumda şaşkınlığını gizleyememişti. Yarın akşam olacaklar için bir hotel odası ayırttırmıştı. Jisung'a mesaj atıp,
-Akşam için bir otel odası ayırttırdım.
-Tamam.Heyecanını belli ediyordu. Jisung'a daha fazla dokunmak ve daha fazla hissetmek istiyordu. Jisung ise bir an önce yarının gelmesini bekliyordu.
Minho-Felix-Hyunjin
Lee, Yongbok ve Sam, Hyunlix ikilisinin evinde toplanıp sohbete dalmışlardı.
"Seks partnerliğine davet ettim o da kabul etti."
Sam,
"Gerçekten mi? Tam bir itmiş."Yongbok,
"Hey doğru konuşsana!"
"Ne dedim ki güzelim?"Hyunjin bunu söylerken Felix'in yanağına bir öpücük kondurmuştu. Minho ise bu yaklaşıma dayanamayıp,
"Önünüzde bir sap var. Farkındasınız değil mi?"
"Yarından sonra görürüz sap mısın değil misin?"Herkes Hyunjin'in bu dediğine gülmüştü. Minho ise tatlı ve ufak bir kahkaha atmıştı.
Ertesi sabah
Jisung akşam için çok heyecanlıydı ama Minho'dan hala bir mesaj gelmemişti. Telefonunu alıp mesajlara girdiğinde aniden Minho'nun mesajı gelmişti.
-Akşam hazır mısın? Seni alacağım.
-Tamam.
GörüldüAkşam
Jisung uzun süren bir duş almıştı. En sevdiği kokuları vücuduna sıkmıştı.
Minho'dan gelen 1 mesaj,
-Yaklaştım. Arayınca dışarı çık.
-Tamam.Jisung şimdiden gerilmişti ve neler olacağını düşünüyordu. Telefonunu kanepeye bırakmıştı. Aniden telefon çalınca panik yapıp koşarak telefonu eline almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cold Hands / Minsung Smut
FanfictionŞirket sahibi Lee Know ve Alkolik Han Jisung gay barda karşılaşır. Yan shipler Hyunlix Chanmin Changin