5. Bölüm

192 10 10
                                    

Yıldız, Doğan'ın eski karısı Handan'ın şirkette işe başladığını duyunca sinirlenmişti Ender ise Yıldız'a gözlerini devirip

- Doğan'ın eski sevgilisi arzu ve eski karısı Handan'ın şirkette işe başlaması seni neden rahatsız ediyor görende seni Doğan'ı kıskanıyor sanacak

Yıldız panikle ayağa kalkıp ay ne kıskanacağım Doğan'ı ben ya sadece o Handan'ı ve Arzu'yu sevmiyorum

- Bende onları sevmiyorum ama senin gibi de tepki vermiyorum

- Neyse ya Ender, Doğan'ı boşver de senin Kaya'yla aran nasıl

Ender'in yüzü asıldı Kaya yarın evleniyor

Yıldız, Kaya'nın evleneceğini duyunca şok olmuştu hadi ya senin adına üzüldüm dedi

Ender, eski neşeli hâline geri dönüp aman zaten iki defa denedik olmadı böylesi Kaya için daha iyi oldu hem dün birisiyle tanıştım çok yakışıklıydı ve de çok zengin biri.

Yıldız'ın gözleri parlamıştı. Ender sevgilinin erkek kardeşi falan varsa bana da onu ayarla kız belki elti bile oluruz diyerek dalga geçtiği sırada Doğan Ender'in odasına gelmişti. Tam kapıya vuracağı zaman Yıldız'ın söylediklerini duyunca yersiz bir kıskançlıkla kapıyı çalmadan aniden içeri daldı Ender ve Yıldız Doğan'ın birden odaya dalmasiyla irkilmişlerdi.

Ender, oturduğu koltuktan kalkıp Doğan'ın yanına gelip Doğan bir şey mi oldu diye sordu

Doğan ise kafasını kaşıyıp imza imzalanan gereken önemli bir belgeyi unutmuşsun onu getirdim dedi ve gözleri Yıldız'a anlık kaydı ve hiç bir şey demeden Ender'in odasından çıktı.

Ender ise Doğan'ın bu hallerine bir anlam vermeye çalışıyordu. Yıldız, Doğan sence neden bu aralar bir garip davranıyor diye sorduğu sırada

Yıldız oturduğu koltuktan kalkıp kapıya doğru hareketlenip ay adam dengesiz işte neyse artık ben kaçıyorum oğlumu okuldan almam gerekiyor diyerek Ender'in odasından adeta kaçar gibi çıktı.

Yıldız, Ender'in odasından çıktığında Doğan'ın odasına kapıyı çalmadan girdi. Doğan ise Yıldız'ın geldiğini görünce hiç bir şey yapmadan elindeki belgeleri incelemeye devam etti. Doğan'ın bu tepkisiz haline sinirlenen Yıldız, Doğan'a yaklaşıp o geceyi hatırlıyorum sen beni öptün sarhoş olduğumu bile bile beni nasıl öptün sen diye Doğan'a sert bir şekilde söylendiği anda Doğan'ın yüzünde alaylı bir gülümseme oluştu ve oturduğu koltuktan kalkıp Yıldız'a yaklaştı.

- Bazı şeyleri hatırlamana sevindim ama yanlış hatırlıyorsun Yıldız, o gece sen beni öptün hem de zorla öptün diğer şeyleri de hatırlamana yardım edim artık sana Doğan Bey demiyeceğim sadece Doğan diyeceğim böyle daha samimi oluyor dedin ve bana aşık olduğunu söyledin

Yıldız, ise geriye bir adım atıp şey yalan söylüyorsun ben bunları demiş olamam gerçekten böyle mi yaptım diye söylendi.

- Aynen böyle yaptın Yıldız, diyerek Yıldız'a daha da çok yaklaşıp şimdi öpme sırası bende o gece sarhoş olduğun için öpmene karşılık vermek istemedim ama şimdi sarhoş falan değilsin hem de o geceyi hatırlamaya başladığına göre artık seni öpebilirim diyerek Yıldız'ın dudaklarına yapıştı. Yıldız ise tepkisiz öylece şok olmuş bir şekilde Doğan'a bakıyordu. Ve o da farkında olmadan Doğan'a karşılık verdi ve öpüşmeye başladılar. Uzun bir öpüşmeden sonra Doğan ve Yıldız nefes nefese birbirlerinden ayrıldılar.

Yıldız soluk soluğa Doğan'a bakıp bu olmamalıydı. Sana aşık olmamam gerekiyordu. Çok korkuyorum bu aşktan dedi.

Doğan, Yıldız'a sarılıp Yıldız'ın saçından öpüp korkma Yıldız bize bir şans ver sadece

Yeni HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin