Julia, Doğan'ı karşısında görmeyi beklemiyordu. Julia temkinli adımlarla Doğan'ın yanına doğru yürümeye başladı.
- Merhaba Doğan, diyerek dostane bir şekilde elini Doğan'a doğru uzattı.
Doğan, Julia'nın uzatmış olduğu elini sıkarak merhaba Julia, seni burada görmeyi beklemiyordum en son Amerika'daydın. Dedi
Julia, Doğan'a bakıp bende seni burada görmeyi beklemiyordum benim içinde bir sürpriz oldu diyerek konuşmaya devam eden ikiliyi izleyen Yıldız, en sonunda sabrı taşmış bir şekilde yapmacık olduğu herhaliyle belli olan bir gülüşle Doğan'a, bakarak hayatım beni de tanıştırsana arkadaşınla dedi.
Doğan, Yıldız'ın bu sorusuna nasıl bir cevap vereceğini düşünürken Julia, Doğan'ın şu anki hâlinden keyif alarak gülümseyip Yıldız'a kendini tanıttı ben Julia, Doğan'ın eski bir arkadaşıyım Amerika'da ortak bir şirketimiz vardı uzun yıllar birlikte çalıştık sonra Doğan, Türkiye'ye dönmek zorunda kalınca bir daha görüşemedik. Ama kader mi denir artık yine karşılaştık ve bu sefer bu fırsatı değerlendirmek istiyorum sizi bu akşam evime davet ediyorum.
Doğan, Julia'ya sinirli bir şekilde bakıp neyse artık başka sefere uygun olduğumuzda geliriz bizim gitmemiz lazım önemli işimiz var diyerek Yıldız'ın kolundan tutup otel odasına geri dönmek için hareketlendiği zaman Yıldız, Doğan'ın anormal davranışları karşısında Julia işini kurcalamaya karar verip Julia'nın davetini kabul etti.
Julia, adresi verdikten sonra ikilinin yanından ayrıldı. Doğan, Yıldız'a sinirli bir şekilde bakıp o kadının davetini neden kabul ediyorsun ya diye söylendi.
Yıldız, saçlarıyla oynayıp merak ediyorum sevgilimin eski arkadaşı nasıl biri o kadını ilk gördüğün anda neden donup kaldın merak ediyorum Doğan, dedi
Doğan Yıldız'a sesini yükseltip madem merak ediyorsun o zaman o merakını giderim eski kız arkadaşım zamanında aşık olduğum kadındı bunları mı duymak istiyordun duydun rahatladın mı merakını giderebildim mi Yıldız Hanım.
Yıldız da Doğan'a yüksek sesle bağırıyıp bağırma bana Doğan, bu konuda ben haklıyım sevgilimle birlikte tatil yaparken senin eski sevgilinle bakışmandan rahatsız oldum
Doğan Yıldız'a daha da yaklaşıp madem rahatsız oldun Yıldız, o zaman neden bu işi kurcalıyorsun.
Doğan, sanırım senin Julia ile bitmemiş yarım kalan bir hikayen var ona bakışlarında değişik bir duygu vardı. Hani sen bana demiştin ya Çağatay'a karşı bir şeyler hissediyorsun demiştin galiba sen hâlâ o kadına karşı bir şeyler hissediyorsun.
Doğan, ya sabır diyerek Yıldız'ın kolundan tutup otel odasına gitti Yıldız'ın saçından öpüp boş şeyler için canını sıkıyorsun Julia benim için bitmiş gitmiş bir hikaye tamam mı dahası yok
Tamam anladım Doğan bitmiş gitmiş bir hikaye anladık o zaman Julia'nın evine gitmemiz seni rahatsız etmez sonuçta bittiyse rahatsız olmazsın.
İlla gideceksin yani tamam gidelim Yıldız Hanım.
Akşam olduğunda Doğan ve Yıldız otelden çıkıp Julian'ın evine geldiler.
Yıldız eve hayran hayran bakarken vay be buna ev demek büyük haksızlık resmen saray saray diyerek söylenmesine karşın Doğan ise Yıldız'a gözlerini devirip abartma Yıldız, sıradan bir ev işte diyerek evin içerisine girdiler. Şimdi de Julia, Yıldız ve Doğan karşılık oturup sohbet eşliğinde yemeklerini yiyorlardı.
Julia, Doğan'ın lavobaya gitmesini fırsat bilerek Yıldız'la merak ettiği soruyu sormaya başladı. Ya Doğan gibi birini hayatına alabilecek kadar cesursun ya da aptal bir kadınsın.
Yıldız sinirli bir şekilde Julia'ya bakıp Doğan gibi biri derken ne demek istiyorsun sen ya diye söylendi.
Julia, Yıldız'ın bu tepkisi karşısında acı bir tebessümle Yıldız'a bakıp sen Doğan'ın nasıl biri olduğunu biliyorsun değil mi? Diye sordu Demek ki Doğan'ın yeni kurbanı sensin, senin adına üzüldüm diyerek yemek yemeğe devam ederken o sırada Doğan da masaya tekrar oturduğu sırada Yıldız'ın gergin olduğunu anlayınca Yıldız'ın yanağından öpüp hayatım iyi misin diye sordu.
Yıldız, Doğan'a bakmadan evet iyiyim sadece biraz yorgunum ve birazda hava almam lazım burası biraz havasız diyerek masadan kalkıp dışarı çıktı.
Doğan, Yıldız dışarı çıktıktan sonra Julia'nın kolunu sıkıp Yıldız'a benim hakkımda bir şey mi anlattın sen diye sordu.
Julia, kahkaha atıp kolunu Doğan'ın elinden kurtarıp senin gerçekte kim olduğunu bilmesi gerekiyordu.
Bölüm Sonu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Hayatlar
Fiction généraleTürkan Şoray'ın İzzet Günay'a dediği gibi '' Sevgi de yetmiyormuş... Çok eskiden rastlaşacaktık...''