Day 2

37 2 0
                                    

Hey bebelusi :3 ma scuzati pt. greseli,doar ca ma c-am grabesc.....oknu dar vreau sa termina repede aceasta carte si sper sa va placa! :*

Va iubesc pe tooooooti! *-* :33
-❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤-
Ma striga mama de la ea din camera ,ma duc si vad ca e imbracata intr-o rochie neagra"Arati......WOW,mama!"ii spun ei si isi da ochii peste cap zambind si rosiind.
"Mersi scumpa mea,acum haide si ajuta-ma sa ma inchei la spate."imi spune ea si ma duc sa o ajut.
"Gata!"ii spun mamei"Multumesc draga mea!"imi spune ea in timp ce isi ia in picioare pantofii albastrii.
"Ummm....si ca tot venii vorba ,UNDE TE DUCI?!?"ii spun pe un ton mare.
"Nu mai tipa la mine,ma duc la o intalnire de afaceri cu tatal tau diseara."imi spune ea.
"Oooooofff,am sa raman singura,nu?"o intreb pe un ton de catelus plouat.
"Daca imi promiti ca nu vei da petreceri in timp ce eu si tatal tau suntem plecati!"imi spune ea pe un ton serios."OK! Mersi mersi mersi!!!"ii spun si ii dau un pupic pe obraz.
"Cu placere" zambeste.
"Eu ma duc la mine in camera,paaaa,distractie placuta!"ii spund ei si nu apuca sa spuna ceva ca eu deja eram afara din camera ei.


Ma duc in camera mea si ii dau un mesaj lui Harry ❤❤"Te rog doamne,te rog din suflet sa raspunda inapoi!"ma rog la Dumnezeu si iau telu' in mana si intru pe Twitter!

Eu:Hei umm...nici nu stiu cu ce sa incep.Ma bucur foarte mult ca mi-ai dat follow dupa atatia ani de cand iti tt trimite-am mesaje si acum BOOM! Dintr-o data imi dai follow.Adica nici nu credeam ca o sa vina si ziua asta,nici nu stii cat de fericita sunt! Mi-ai facut ziua mai buna! Te iubesc mult Hazza!!! ❤
"Gata ,acum trebuie doar sa dau pe butonul de TRIMITE si am terminat"spun cu voce tare si in momentul acela dau pe TRIMITE.
"L-am trimis"

Twitter-Bitter -♡H.S♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum