De camera toont een groene jungle met de zon die door de bladeren schijnt. Een oude stem klinkt over de scène.
STEM : "In de diepten van de jungle van Suriname ligt een oude kracht verborgen, een kracht die wacht op de juiste persoon om haar te ontgrendelen."
De camera beweegt langzaam door de jungle, langs aangrenzende planten en dieren die onderweg zijn.
STEM : "Earl is die persoon."
De camera zoomde in op een man die op een rotsblok zit, gehuld in traditionele Afrikaanse kleding. Hij opent zijn ogen, die oplichten met een onderliggende kracht.
STEM : "Hij is de erfgenaam van een oude Afrikaanse stam die al eeuwenlang verbonden is met de geesten van de natuur."
Er verschijnen flitsen van Earl terwijl hij door de jungle loopt, zijn handen oplegt op bomen en stenen terwijl de energie om hem heen lijkt te pulseren.
STEM : "Maar Earl's kracht is niet beperkt tot de jungle. Het gaat verder dan dat, naar het hart van Afrika zelf."
Er verschijnen flitsen van Earl terwijl hij door een uitgestrekte woestijn loopt, zijn handen in de lucht heft terwijl een enorme zandstorm rond hem opkomt.
STEM : "Hij is een meester in de elementen, en zijn kracht kent geen grenzen."
De camera toont Earl terwijl hij een groep mensen bereikt in een cirkel, zijn handen opheft terwijl een fel licht hen omringt.
STEM : "Maar er zijn anderen die jaloers zijn op zijn kracht, en die hem willen stoppen."
Er verschijnen flitsen van duistere figuren die door de schaduw bewegen, hun ogen die van kwaadheid veroorzaken.
STEM : "Nu, in een wereld vol gevaren en intrige, zal Earl Liefden alles wat hij heeft geleerd om zijn vrienden te beschermen en de krachten van het kwaad te overwinnen."
De camera toont een snelle montage van actiescènes, explosies en vuurballen terwijl Earl en zijn vrienden vechten tegen een leger van duistere wezens.
STEM (OS): "Earl Liefden: een man die verder gaat dan de fysieke wereld om te vechten voor zijn vrienden en de krachten van goedheid en gerechtigheid."
JE LEEST
Spirituele en magische krachten die voortkomen uit Suriname en Afrika
SpiritualIn dit boek volgen we Earl Liefden, een krachtige en spirituele kracht. Earl Liefden heeft de taak op zich genomen om de wereld te beschermen tegen het kwaad. Hij roept geesten op en maakt gebruik van magische attributen en zijn krachten om te vergr...