verschillende heksenketels waarin magische kruiden en ingrediënten

6 0 0
                                    

De magische spirituele krachten en geesten van Earl

De camera zoomt in op Earl Liefden, die diep in trance is en bezig met het bereiden van een magisch drankje. Om hem heen ziet men verschillende heksenketels waarin magische kruiden en ingrediënten sudderen en koken. Earl Liefden mompelt onverstaanbare woorden terwijl hij zich waarschijnlijk op zijn taak stort.

De camera zoomt uit en toont een breder beeld van de ruimte, waar verschillende geesten zich beginnen te manifesteren. Iedereen heeft zijn eigen naam en speciale kracht.

1 Wondru Gadu, de geest van de bliksem, verschijnt als een flits van licht en vuur. Zijn krachtige energie is voelbaar in de lucht en iedereen in de ruimte voelt de haartjes op hun arm omhoog komen.

2 Dondru Priti Boesi is de geest van de wind. Zijn krachtige ademhaling kan de muren omverblazen en de zwaarste obstakels op zijn pad wegnemen.

3 Yayakwami ​​is de geest van de regen. Zijn waterkrachten kunnen een heel dorp van water voorzien en zelfs een enorm merk blussen.

Pedro is de geest van de liefde en vrede. Zijn aanwezigheid kan de meest woeste geest veroorzaken en de harten van mensen verenigen.

4 Mi bosi Jenwa is de geest van het licht. Zijn krachtige stralen kunnen zelfs de donkerste schaduwen verdrijven en de meest verloren zielen verbonden.

5 Mi Agida is de geest van de aarde. Zijn diepe stem resoneert met de kracht van de natuur zelf en zijn aanwezigheid kan de meest onvruchtbare grond tot bloei brengen.

6 MI Sani Fu Matu is de geest van de dieren. Zijn liefde voor de natuur en alle wezens die erin leven, maken hem een ​​beschermer en een vriend van de dieren.

7 Mooi Redi Fesi is de geest van de schoonheid. Haar krachten kunnen de meest grimmige omgevingen in een prachtig paradijs veranderen en de harten van mensen veroveren.

8 Mang Fu Mi is de geest van de slaven. Zijn ondergeschikte aanwezigheid voegde ons eraan toe hoe belangrijk vrijheid en gelijkheid zijn voor alle mensen, hun afkomst.

9Mi Jugu jugu fu a liba is de geest van het water. Zijn zachte deining kan de meest woeste stormen leiden en mensen in een diepe trance brengen.

10 Miwisimangkwasi Ba is de geest van de kruiden en planten. Haar kennis over de geneeskrachtige werking van kruiden is legendarisch en kan elk ziekteproces genezen.

Elke geest heeft zijn eigen bijzondere krachten en attributen. De camera zoomde in op een heksenketel waarin een magisch Obia-drankje borrelde. 

Spirituele en magische krachten die voortkomen uit Suriname en AfrikaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu