o geldi :*

41 0 0
                                    

O gün yine her gün ki gibi annemin sesiyle uyandım.

Her zamanki gibi okula gidecektim .Çok şükür hafta sonu var.Hep giydiğim kombini dolabımdan çıkardım.Öyle farklı bir kombin sanmayın hee , okul kıyafetleri.

File çorap, mini kareli etek, beyaz gömlek, tam göğüs altına düğümcük atılmış hırka.

Bunların hepsini üstüne fırlattım. Ve sonra giymeye başladım.

Mutfağa girdim her zamanki gibi hizmetçi Buse Yenge yumurta kırmıştı. Yemek zorundaydım.Azda olsa yedim .

Arabanın anahtarını aldım ve evden çıktım.Okula varmıştım.Kapı çaldı

İlk müdürü gördüm .Sonra o geldi işte...

O işte o.nu gördüğümde hayatımın bir parçasını ona hediye etmiştim.

Bn ona saf saf bakarken saçlarını eliyle yana fırlattı ve bana sırıttı.

Müdür konuşmaya başladı
-boş yanı olan varmı?dedi

Bnm yanım boştu.ama o varoş Dilara varken elinden kurtulamadı
.
Dilara varoşu müdürün lafını duyar duymaz yanındaki çocuğu yere fırlattı.müdürde bu olaya gülerek karşılık verdi ve hemen yeni gelen öğrencinin Dilara nın yanında oturması nı istedi

Ama o halen bana bakıyordu. Konuşma ya başladı
-hocam.bn istediğim yere geçsem olurmu? Müdür buna olumlu bir yanıt verdi.bn biraz endişelendim.oysaki geldi ve hızlıca yanıma oturdu.

Saçma sapan bir şekilde güldüm

Adını sordum mert dedi .ölmüştüm lan sanki bn

Elimi sıraya koydum.belki oda üstüne koyar umuduyla .umudum gerçekleşti. Elini üstüne koydu .biraz hızlı gitmiyor muyduk? ?

Bn galiba aşık olmuştum.

Teneffüs zili çaldı. Dışarı çıktık.en yakın arkadaşım burcuyla geziyordum. Ona mertten bahsettim. Gösterdim de.ve bomba. Burcuyla mert...Çocukluk arkadaşıymış .yaa kabul cidden biraz hızlı oldu ama bizi ayarlayacağını söyledi.

AA bn kendimi tanıtmadım Begüm. ..

Bana Sen Lazımsın...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin