Ufacık bişey var söylemeyi unuttuğum

12 4 2
                                    

Hyunjin 

Yolda Felix ile yürürken aklıma evden çıkmadan önce Minho'nun benden muzlu süt istediği geldi.

"HASSİKTİR!"

Ortam aşırı sessiz olduğu için sesim net ve gür bi şekilde duyulmuştu.

"Minho için süt almalıydım. "

Almazsam beni kesebilir. Lan Felix Minho yu bilmiyor.

"Hassiktir Minho'yu sana söylemeyi unuttum."

"Minho?"

"Ufacık bişey var söylemeyi unuttuğum."

"Bu nasıl cümle lan? "

"Benim ev arkadaşım var. Adı Minho. Kardeş sayılırız. Ve son sütü ben içmiştim. Ben dışarı çıkmadan önce 'Sütü unutursan kendini de unut Hwang' dedi. Ve ben unuttum. O yüzden şimdi markete gidiyoruz."

"Minho sizinle kalmamı sorun etmez mi? "

"Yoo evi ortak aldık"

"Benim için de karamelli süt(karameli gercekten cok severim ama bunu bilmiyordum ve usenmedim arastirdim yarin kendime sahurda icmek icin alacam yani ins)  alır mısın?"

Karamelli süt mü istedi o. Galiba evet.

"Şaka yapıyorsun."

Dedikten sonra bi anda boynuna sarıldım.

"Kendimden başka karamelli süt seven birini ilk defa görüyorum."

Felix.Gerçekten.Çok.Güzel.Kokuyormuş. Gay panic oldum galiba.

"Şey ya. Severim ben. Karamel falan. Güzel yani. Bence iyi. "

"Ben bayılırım ama benden başka seven yok sanıyordum. Çok sevindim. Gece yarısı uyku tutmayınca balkonda karşılıklı  karamelli süt içeriz artık(fav aktivite.beleş terapi.). "

Deyip gülmüştüm. Felix 'in bana bi bakışı var. 'Manyak misin amk gece yarisi balkonda ne isimiz var???' Yazip mesaj atmış gibi hissettim. Korkunç.

____________________

Simdi burda biraktim cjnku uykum var. Ksksskskskks 3 bolumdur eve gidemediler. Iyi geveler < 3333

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Azıcık Sevsene BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin