Helüüü nassınız bakaamm
Bende iste iyi gibidir sinavlar falan takiliyoz
Bu arada bu bölüm biraz şey olabilir o yüzden iyi yazamayabilirim kusura bakmayınn
Cndjbej3b uzatmadan bölüme geçiyim oy ve yorum unutmayın iyi okumalarr
__________________________________'Pazartesi'
Felix'in ağzından:
Grup adı
Felix:
Hadi lan geç kalcazSeungmin:
NerdesinJisung:
Sen nirdesin🤣🤣Jeongin:
Jisung sabah sabah bi sakin olFelix:
Lan hadi duraktayim uzatmayin dondum amkJisung:
Sonra atlet mi oldun?🤔
GörüldüNeredeyse 15 dakikadır burda bekliyordum. Hava soğuktu ve bizimkiler hala gelmemişti.
Derken arkamdan gelen gülüşme sesleri ile arkamı döndüm ve Jisungun gülme krizine girdiğini Seungmin ve Jeonginin ise onu sakinleştirmeye çalıştığını gördüm.
Sanırım arkadaşlığımızı sorgulamanın zamanı gelmişti hatta geçiyordu.
Yanlarına gidip ne olduğunu sorduğumda hayal kırıklığına uğramıştım.
Jisungun mizah seviyesi yine yerlerdeydi.
Güldüğü şeye gelecek olursak grupta sonra atlet mi oldun yazdığını anlatmış ve sonra olanlar bu..
Bazen sorun o mu yoksa ben miyim anlayamıyorum. Ama yinede o benim arkadaşım ve onu seviyordum.
Bazen atışsakta, sokağın ortasında gülme krizi geçirip sokaktaki insanların bize dik dik bakmasına sebep olsada, komşunun tavuğuyla vs atıp tavuk saldırısına uğrsada -Seungmin hastanelik oldu- o benim daha doğrusu bizim arkadaşımızdı.
Bir şekilde Jisungu sakinleştirip okula geçmiştik.
O gün Jisungun ara ara sonra atlet mi oldun, diyip ufak çaplı gülme krizi geçirmesi dışında normal ilerliyordu.
Bugün okullar arası bir voleybol turnuvası vardı ve bizim okuldan Jeongin,Seungmin,Jisung,
Yeonjun,Niki ve Minho gidiyordu.Öğleden önceki derste bu altı kişi gitmişti ve bugün daha gelmeyeceklerdi.
Bu da benim bugünki öğleni tek geçireceğim anlamına geliyordu.
Öğlen arası yine her zamanki masamıza geçmiş yemeğimi yiyordum.
Bugün kantin pek kalabalık değildi. Belkide bunun sebebi dokuzlardan ve onlardan pek çok kişinin tezahürat için gitmesi olabilirdi.
Ben yemeğimi yerken bir anda masaya 12lerden olduğunu düşündüğüm bir çocuk oturdu.
Hayır bu Hyunjin değildi. Kafamı kaldırıp daha dikkatli baktım ama yok. Tanımıyordum bu çocuğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stalk||JeongBin
Short StoryTexting/Düz Yazı Jeongin bir gün okullarındaki üst sınıflardan hoşlandığı bir çocuğun instagramını bulur.. Ana Ship -JeongBin Yan Shipler -SeungChan -MinSung -HyunLix