Naberrs
O deilde bizim ingilizceci sinavlari bi giremedi girse ortalama 93 cikarda(insallah) girmiyo iste kriz gecircem
Ha bide benim takipci sayim cok az uhu takip ederseniz de sevinirim yani
Neysee bölüme geçelim yallah
Oy ve yorum unutmayın iyi okumalarr
__________________________________Jeongin'in ağzından:
Ertesi gün olduğunda Felux ve Hyunjin hepimizi toplayıp olanları anlattılar.
Açıkcası küsmemiş olmalarına sevindim.
Bu konuşmaların ardından hemen sonraki teneffüs hyunlix müdürün yanına gidip bu olayı anlatmışlar.
Müdür şok tabi. Neden diye soruyor musunuz? Çünkü Chen müdürün oğluymuş meğersem.
İlk başta inanmamıs adam. Sonrasında kamera kayıtlarına bakılmış öyle ikna olmuş.
E tabi bu olayın üstü de böyle kapanmaz çocuğa 1 hafta uzaklaştırma verilmiş.
İlahi adalet asko.
Ha birde size seungchan iliskisini anlatayım.
Açıkcası o ikisi sevgili mi yoksa askerlik arkadaşı mı biz de anlamış değiliz.
Arkadaş insan sevgilisiyle hiç buluşmaya çıkmaz mı? Hadi buluşnayı geçtim sevgili olduktan sonraki toplam konuşma sürelerini toplasan 1 saat zor eder.
Tabi Jisung Felix ve ben bunu Seungminin yüzüne şak diye vurunca çocuk bi oturdu hiç kıpırdamadı.
Biz de düşünmeye başladık.
Dedik acaba bizim arkadaşlığımızı mı sorguluyor
yoksa bizim neden buna dikkat ettiğimizi mi yoksa ve yoksa kendi iliskisini mi sorguluyor falan. Ama yok bi sonuç bulamadık.Sonra Seung bi kafasını kaldırdı. Sanki çocuğa update gelmiş gibi bi silkelendi böyle sonra dedi haklısınız dedi.
İşte ortam falan akıyo acayip böyle gergin sahneler falan olur ya onun gibi yani sonra Jisung atlamaz mı e kanka şimdi ne bok yicen diye. Tüm ortam falan puf hani.
Seungmin ters ters baktı. Yazcam dedi.
Ben diyorum -içimdan tabi- olm bu ne hava sanki dersin atomu parçalamış hayır atomu parçalayan adam bile bu kadar triplenmemiştir abi neyin atarı bu?
Biz tabi bön bön Seunga bakıyoz. Hava da kararmış tabi. Seungmin de dedi amk romantik yaz dizisi mi çekiyoruz ne oluyo hadi evlere gidelim saat de geç oldu zaten falan neyse biz eve geçtik.
Bu yazmış çocuğa.Gruba da ss atmış sizede göstereyim:
Evet böyle.
Tabi buluşmanın kıralını yaşatcam diyince sizde bi hevesleniyonuz lan acaba nere gitcez falan.
Ama yok fazla heveslenmeyin.
Evet belki gittikleri yerin nere olduğunu öğrenmek için hazır değilsiniz ama söylüyorum. Zurna dürümcü...Evet şu anda kebapçıya şükrediyoruz.
Neyse bunlar gitmiş işte Seungda haklı tabi demiş niye buraya geldik diye.
Chan da demez mi ben uzun seviyom falan. Seungda kendi kendine demiş bu sohbet başka yerlere taşınıyo falan susmuş sonradan.
Neyse paşa paşa zurna dürümlerini yemişler. Tadı da güzelmiş ha. Öyle diyor Seung.
Chanın da sohbet sarıyomuş konuşmuşmar baya.
Seungda eve gelince şöyle diyo kanka aslı da iyi çocukmuş tanıyınca seviyon falan. Bende dedim e kanka bu güne kadar ilk defa uzunca konuştun çocukla.
Jisungda dedi ki valla Jeongin haklı biz Minhoşumla her gün konuşuyoruz.
Ay minsunga gelmişken bunlar da vicik vicik be.
Hayır bi insan sevgilisiyle de her gün 5-6 saat konuşcak ne bulur ki?
Bu arada rekor konuşmaları 8.30 saat.
Biri hiç konuşmaz biri aşırı konuşur. Bi ortaları yok bunlarında.
Sanırım en normal ilişki yaşayan ikili hyunlix.
Onların ilişkisini cidden bazen kıskanıyorum.
Diyorum ki acaba bende Changbin ile böyle olabilir miyim diye.
Hah konu bizim meseleye geldi şu an.
Changbin..
Üzümlü kekim😭😭
Bana ders anlatışını,tuvalette karşılaşmamız...
Hepsi aklımda.Ama ben gerçekten mal gibi orda Changbinime bağırdım kalbini kırdım..
Bir insan ayağına gelen fırsatı elinin tersiyle iter mi? Ben ittim işte. Hatta ne itmesi fitlsttım resmen.
Bizimkilere her ne kadar hoşlanmıykrum artık tarzı şeyler desem de yok.
İçimin bir tarafı onu arıyor.
Derste
Yemekhanede
Evde
Uyurken
Uyanırken
Gezerken
Bizimkerle konuşurken..Kısaca her an aklımdaydı.
Ama benim isteğim aklımda değil yanımda olmasıydı...
Tabi o kadar kavga ettikten sonra da geri yazmaya gotum yemedi tabi.
Ama kafaya koymuştum ki Changbin ile aramı düzeltcektim.
Changbin ile hyunlix gibi olabiliriz!
__________________________________Eveeet nasıl olmuşş?
Bu arada şunu fark ettim ki düz yazı yazmak daha kolay. Texting bi tık daha zor.
Yemin ederim texting yazarken elli defa oturup kalkıyorum bunu tek oturuşta bitirdim.
Yani ben beğendim bu bölümü umarım sizler de beğenirsiniz
Bababayyy
♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
stalk||JeongBin
Short StoryTexting/Düz Yazı Jeongin bir gün okullarındaki üst sınıflardan hoşlandığı bir çocuğun instagramını bulur.. Ana Ship -JeongBin Yan Shipler -SeungChan -MinSung -HyunLix