*მეორე დღეს*
როგორც იქნა ყველაფერი თავის ადგილას დადგა, ისევე კოლეჯში წასასვლელად მოვემზადე გოგოები ავყარე და წავედით.
ხო მართლა როსეზე გაბრაზებულები არ ვართ ნუ შევრიგდით.
მივედით კოლეჯში როცა ვიღაცა პატარა გოგონამ რაღაც კონვერტი მოგვცა.ლისა-ეს რა კონვერტია?
მე-არ ვიცი გუშინ არ დამსიზმრებია თორე გეტყოდი.
ჯენი-ოოოოჰ ბევრს რომ ტლიკინებთ გახსენით.
მე კონვერტი გავხსენი და წერილი ამოვიღე შემდეგ კი წაკითხვა დავიწყე...
წერილი:
გამარჯობა გოგოებო, გვინდა ახალი ჯგუფის დადებიუტება, გთხოვთ მოხვიდეთ ბიგ ჰიტის კომპანიაში.ჯისუ-ჯგუფის დებიუტიო?
როსე-კოლეჯიდან რომ გავალთ წავიდეთ.
მე-ღმერთო აქ იმისთვის ჩამოვედი რომ საექიმოზე ჩამებარებინა და ესენი აიდოლობას მთავაზობენ.
ჯენი-მინა რა გიკვირს? შენ გგონია არ ვიცით? შენი გამოსვლის ყველა ვიდეო ნანახიმაქ და ექიმობას არ უნდა მიწოლოდი საყვარელო.
მე-ეგენი კიდე არ წაუშლიათ?
როსე-ვსო გატაწყდა კოლეჯის მერე იქ მივდივართ.
გამოვედით ძლივს გარეთ გვეღირსა და როსეს მოუთმენლობისა და ძალდატანებით მივედით იმ რაღაც კომპანიაში, შიგნით შევედით და კაბინეტისკენ მიგვასწავლეს, დავაკაკუნეთ და კარები გავაღეთ.
დირექტორი-შემოდით
ლისა-ბოდიში შეწუხებისთვის ცუდ დროს ხომ არ მოვედით?
დირექტორი-არა რას ბრძანებთ დასხედით. კარგი ასე თუ ისე გიცნობთ, მიხარია რომ პირადად შეგხვდით, მოდი პირდაპირ საქმეზე გადავალ, მოკლედ გვინდა ახალი ჯგუფის დადებიუტება, გადავწყვიტეთ ეს გოგოების ჯგუფი იყოს, იმედი მაქვს წინააღმდეგი არ იქნებით, ვიცი რომ ყველას გაქვთ გამოცდილება ამ სფეროში ამიტომ ეს ერთი-ორი თვე დაგაკვირდებით უფრო კარგად შეგამზადებთ და დადებიუტება საქმესაც შევუდგეთ.