[0:1]

123 2 12
                                    

"Kau ni lah! Aku dah kata jangan sibuk hal aku!"

"Kim Doyoung! Kalau macam ni saya rasa lebih baik kalau kita berpisah je!"

"Aku? Nak berpisah dengan kau? Mimpi."

"Tolong... Aku dah tak tahan nak tanggung semua rasa sakit ni..."

"Kau buat je apa yang kau nak,aku takkan lepas kan kau. Ingat tu."

Doyoung dengan wajah bengis mengorak langkah meninggalkan Yoona menangis teresak esak.

Semakin hari Yoona tidak faham apa yang terjadi dalam hubungan antara dia dan Doyoung,semua ini angkara orang ketiga.

Yoona berjalan seorang diri pulang kerumah. Sejak Chaerin hadir di dalam hidup dia dan Doyoung,Doyoung tidak pernah lagi pulang bersama-sama dengannya.

••••••••••••••

"Eomma,Yoona dah balik..."

"Eoh? Anak eomma okay ke ni? Macam takda semangat je? Btw eomma nak bagitahu-"

"Okay je,Yoona naik dulu ya"

Puan Choi sangat bimbang dengan keadaan anaknya,dah hampir seminggu dia tidak melihat senyuman terukir di wajah anak perempuannya itu.

Bukan tidak mahu bertanya,tetapi setiap kali ditanya apa yang terjadi dia tidak akan menjawab dengan jujur,semua yang keluar dari mulut Yoona hanya "Yoona okay,jangan risau".

Puan Choi dan suaminya akan outstation lusa,makin risau pula dia.

Telefon dicapai dan dibuka,Yoona mengeluh perlahan. Seperti yang dijangkakan tiada mesej yang dihantar oleh Doyoung.

Telefon dibaling di atas katil,Yoona terus ke bilik air untuk mandi dan bersedia untuk tidur. Tak kisah sesakit apa pun dia,dia tetap kena pergi ke sekolah

•••••••••••••

Yoona berjalan memasuki kawasan sekolah,seperti biasa dia akan melihat teman lelakinya itu bersama dengan wanita lain. Dahlah sekarang tinggal seorang diri.

'Apalah nasib aku,kalau aku tahu memang aku takkan terima dia dulu' bisik hati Yoona,hari ini hatinya tiba-tiba sahaja berasa panas.

"Kim Doyoung!"

Semua mata tertumpu kepada Yoona,entah apa yang merasuk diri Yoona sehingga dia berani untuk memanggil teman lelakinya yang sedang berfoya-foya itu

Langkah dibuka menuju ke arah Doyoung dan Chaerin

"Kim Doyoung,bermula daripada harini kita dah takda apa-apa hubungan dan kau dilarang untuk hadir dalam hidup aku. Dah cau~"

"Choi Yoona,tunggu!"

Baru sahaja Yoona hendak pergi Doyoung pula memanggil namanya

"Kau nak apa lagi?"

"Apa? Kau? Berani eh kau sekarang!"

Suara jeritan Doyoung membuatkan semua mata mula melihat kearah mereka

"Haa,ya. Kenapa?" Jawab Yoona dengan riak wajah mendatar

Doyoung mendekatkan muka nya ke telinga Yoona

"Kau jumpa aku kat rooftop lepas sekolah nanti,dah berani kau sekarang eh."

"Lantak kau la aku taknak pergi bye" Yoona berlalu pergi

Yoona berasa sangat puas hati,sudah lama dia ingin melakukan semua ini.selama ini dia hanya memendam perasaan itu tetapi tidak untuk hari ini.

Jelas wajah Doyoung kelihatan marah tetapi Yoona tidak menghiraukannya

"Baik kelas,saya ada satu pengumuman. Sekolah kita telah bersetuju untuk menerima pelajar baru dan membuka pendaftaran permohonan kemasukan pelajar baru ke sekolah ini. Jadi,jika rakan-rakan atau saudara mara kamu yang berminat ingin mendaftarkan diri sila ambil borang di bilik saya. Okay itu sahaja,sekian terima kasih."

Pelajar disitu agak terkejut kerana sudah hampir 5 tahun sekolah mereka menggunakan sistem yang tidak digunakan di sekolah lain. Sekarang semuanya akan berubah...

••••••••••

Yoona yang sedang makan di kantin sekolah berasa tidak selesa kerana dia merasakan sesuatu yang tidak kena. Seperti ada seseorang yang sedang memerhatinya. Itu membuatkan remaja perempuan itu lekas menyimpan kembali telefon bimbitnya dan mengambil keputusan untuk beredar.

Tanpa dia sedari seseorang sedang mengikutinya dari arah belakang.

Yoona menuju ke rooftop,disitu lah dimana tempat yang paling selesa untuk Yoona menenangkan fikiran.

Baru sahaja hendak melabuhkan punggung di sofa,bunyi pintu dihempas mengkagetkan Yoona

Wajah bengis lelaki itu dipandang dengan pandangan takut. Apa yang dia lakukan disini...

"Apa. Terkejut? Takut?" Lelaki itu mendekati

"K-kau buat apa dekat sini!" Tembok dibelakang Yoona membuatkan langkahnya terhenti,jarak mereka semakin dekat

"Tch- kau ni senang je aku nak cari" lelaki itu berada betul-betul di hadapannya

"Tak mudah nak lari dari aku" Lanjut lelaki itu dan menggenggam kuat tangan milik Yoona

"Doyoung! K-kau nak buat apa ni!" Doyoung terlalu kuat untuk dirinya yang kecil

Doyoung hanya tersengih dan memandang Yoona dengan pandangan yang menakutkan

"I want you" Tangan kanan Doyoung mula memegang tengkuk Yoona manakala tangan kirinya pula sedang melilit pinggang remaja perempuan itu. Secara langsung bibir mereka tercantum.

Yoona hanya terkaku melihat tindakan Doyoung,dia bingung dan terkejut. Sepanjang mereka bercinta,ini kali pertama mereka melakukan perkara ini dan ini juga merupakan 'first kiss' bagi Yoona.

"Kau takkan dapat lari dari aku" Doyoung menghidu tengkuk wanita itu membuatkan Yoona semakin takut jika hal-hal yang tidak diingini terjadi.

"D-Doyoung...please,k-keep away from me.."

"Kau nak?" Tubuh Yoona secara mengejut ditolak ke sofa itu sehingga Yoona merengek kesakitan

"Bodohnya kau mintak putus dengan orang macam aku" Doyoung mendekati Yoona, kedua-dua tangannya mengunci jalan keluar Yoona.

"J-jangan kacau aku..."

"Pandai pun kau takut,aku ingatkan dah berani sangat...macam mana,sedap tak bibir aku? Nak buat benda yang lagi menarik tak?" Doyoung smirk

Yoona menggeleng perlahan,tanpa dia sedar airmatanya telah mengalir

"Aigoo,janganlah nangis" baru saja Doyoung hendak mengelap air mata itu tangan Yoona laju menepis

"Kau dah gila,Kim Doyoung!"

"Tch..sebab kau lah aku gila!"

Paha Yoona diraba. Mereka disekolah hanya mengenakan skirt pendek yang menampakkan paha.

"Kau nak buat apa lagi,kau pergi!"

"Uhm,aku nak buat tapi aku sayang kau...it's okay,kita buat deal. Kalau kau cari pasal dengan aku then kau bagi aku badan cantik kau tu. Tiada penolakan. Bye~"

Doyoung meninggalkan Yoona seorang diri tetapi langkahnya dihentikan sekali lagi

"Oh, lupa. Dan satu lagi kalau kau berani ajak aku break up kau tahu lah nasib kau lepasni" Lelaki itu mengorak langkah

••••••••••••••••••••

TO BE CONTINUED...

WEYH HAHAHAHAHA BUAT CERITA BRU ELITE SAMBUNG YG LAMA SULIT..SIAPA LAGI KALAU BUKAN AKU HAHAHAHAH

Regret [Kim Doyoung]Where stories live. Discover now