(BU BÖLÜM DUYGUSAL ARKADAŞLAR İLERLEYEN BÖLÜMLER KOMİKLEŞECEK :(()) )
Evet okula geleli 1 hafta oldu ve yine bir tatil. 15 gün tatili. Tatilleri seviyom ben yha s.ss Kuşadasına halamın yanına gidecektim. Kafamın dağılması için yengem zorla gönderiyordu. Yaşıma göre fazla özgür hissediyordum kendimi. Akşamdan çantama koydum her şeyimi. Sabah erkenden yola çıkacaktım.
''Bu alemde gardaşın çok,
Denizde kum bizde dalga,
Hallederiz sıkıntı yok,
Takma düzelir be kanka''
Alarmın sesiyle mütüs bi uyanış yaptım ve çeşitli akrobatik hareketlerle yataktan ex ex extra mutüss bi düşüş yaptım?!?! Kısa bir duşun ardından telefonuma gelen mesaj sesiyle kafamı musluğa çarptım. Bugün de bir hayırsızlık var ama hadi bakalım. Telefonuma Nida da mesaj gelmişti '' Hadi ne zaman geliceksin. Bütün ekip toplandık seni bekliyoruz'' Ağzım açık telefonu izliyordum saat daha 8 ulen?? Ne toplanması? Ufak şarşırmanın ardından dolabımı açtım. Çok topluydu. Yani Cennet mahallesindeki pembenin halıya çiğdem atması, ve halının dolabıma benzediği gerçeği. Yengem burayı görse beni dolaba kilitlerdi heralde. Neyse dolaptan asker yeşili pantolonumu,beyaz tişörtümü,deri ceket ve hazırım. Kulaklık Ve kapıya doğru uçtum. Ama kelimenin tm anlamıyla uçtum. Merdivenden paldır-küldür uçtum ve bütün ev halkı uyandı. Ne güzel, ne güzel. Ama onlar beni görmeden çok ama çok hızlı bir deparla evden uzaklaştım. Artık otobüse binmem gerekti. Otobüse bindim cam kenarı boştu direk kaptım tab2 yani. :))) Duman-Ellerin Ellerimde açtım. Denizle bizim şarkımızdı. Ayrılmamızın üstünden çok geçmesine rağmen ben hala onunla şarkımızı dinliyordum. Neden bilmiyordum ama olmuyordu işte..?! Gitmiyordu aklımdan.
.........
Sonuda gelmiştik. Hemen valizimi halamın evine bıraktım biraz sevdiler tabi beni... Hemen deniz kenarına indim. Kulağımda Denizin sesi vardı. Bana ses kaydı atardı hep. Bir sürü şarkı söylerdik birlikte. Ama o beni bıraktı. Bense kaldım böyle sap gibi işte naparsın. Normalde beni burda kimse tutamaz hep arkadaşlarımlayım. Ama Deniz gittikten sonra olmadı o işler. Bide onun üstüne ailem de gitmişti. Şu kocaman dünyada bir tek sap kaldım yani. Omzuma dokunan bir el ile irkildim. Arkamı döndüm ve Berke'yi gördüm. Kulaklık modundan çıkarak Berkeyle konuşmaya başladık. Berke söze girdi:
-Ee napıyon kardeşim?
-Heç kardeşim öyle sen?
-Hiiiiiç. Bu akşam Duman geliyo buraya dedi ve elinde 2 bileti salladı. Bende öküzün treni izlediği gibi onu izliyordum. En sonunda:
-OoOo kardeşim yaptın gene bi kıyak. Saat kaçta?
-6da kapının önünde. Bizim ekip gidiyoz kardeşim
Bunun ardından hemen halamın yanına gittim. Kapıyı nefes nefese çalıyordum. Hemen bişiler yedim. Kaan Tangöze'nin ve Batuhan Mutlugil'in bulunduğu tişörtü giydim. Altına beyaz pantolon. Bordo ceket ve bordo botlar. Beyaz beremle hazırdım. Hemen aşağı indim. Sabri,Umutcan ,Nedim ve Nazmi aşağıda bekliyordu. Birazdan Berke, Nida, Aylin,Beyza,Melike gelicekti. Bizim ekip buydu. Heryere birlikte giderdik.Telefonum çalıyordu. Arayan halamdı.
Açtım telefonu. Halam konuşmaya başladı:
-Biz babaannenin yanına gidiyoruz. Biraz rahatsızlanmış. Yukarı gelde anahtarı al biz 1 hafta orada geç gelebiliriz dedi.
-Hala anahtarı balkondan atsan olmaz mı?
-Tamam. Dedi ve dııııt dıııt telefon kapandı.
Yaklaşık 1 saat sonra ekip toplanmıştı. Hadi bakalım bekle bizi konser!!!!!!!!