2.bölüm

587 51 39
                                    


(Suga)

Sabahın altısında alarmımla uyandım. Erken uyanmakta nefret etsem de saat 8 de okul başlıyordu . Neden mi okula 2 saat kala uyanıyorum çünkü sporcuyum . Günlük rutinim hep aynı uyan, giyin, koşuya çık , eve dön, boynundan aşağı duşa gir, giyin,yulaf lapasıyla kahvaltı yap,okula git, derslere gir , dersler bitince antrenmana git,  dışarda yemek ye yada eve dön evde yemek ye, duşa gir , ders çalış , kitap oku yada film izle ,uyu. Okullar açıldığından beri her günüm aynı sıkıcı geçiyor.

Ve yine koşudan döndüm ve yulaf lapasına biraz bal koyarak tatlandırmaya çalıştım neyseki bu öğlen ramen yiycem. Kahvaltımı bitirdikten sonra yürüyerek otobüs durağına gittim ve beklemeye başladım. Otobüs gelince bindim ve en öne oturdum. Birkaç durak sonra durduğumuzda otobüse Jimin bindi kartını okuttuğunda yetersiz bakiye gösteren ekranı fark ettim nedense bi an yerimden kalkıp kendi kartımı okuttum. Jimin'in yüzündeki şaşkın ifadeye bakmadan yerime döndüm ve telefonumu çıkarıp oyalanmaya başladım.

Okula vardık ve dersler başladı 6 ders yapıp bitirdikten sonra acılı ramen yemek için kantine gittik. Hoseok " Aaa V ve JK orda yanlarına gidelim mi" dedi . Bunlar onların takma isimleriydi , hepimizin var. Mesela benimki Suga, Hoseok'unki J-Hope, Seokjin'inki Jin, Namjoon'unki RM , Taehyung'unku V, Jungkook'unki JK. Hepimiz basketbol takımındayız.Ramenlerimizi alıp V ve JK'in yanına gittik.

"Selam" dedim JK "Selam" diyerek yanıtladı beni. "Eee bu gün antrenmandan sonra geliyor musunuz?" diye sordu RM "hıhı" ,"Evet", "ben geliyorum" ,
" Jin yine sen götürüyorsun tek arabası olan sensin" sesleri ile herkes konuşmaya başlamıştı ama nedense benim aklım Jimin'deydi acaba yemek yemiş miydi? Yada yeterince dinleniyor muydu? Neden oluyor sana Yoongi bu da ne ?

Son 4 derse girdikten sonra antrenman için spor salonuna gittim. Bu sefer normal antrenman yaptık yani maç yapmadık . Çok yorulmuştum ama Jimin'i görmek kendimi iyi hissetmemi sağlıyordu . Aynı zamanda kendime hep şunu soruyordum " Ne oluyor sana böyle Yoongi?" hayatımda hiç kimseye karşı böyle hissetmemiştim. Kendimi ona daha yakın hissediyordum. Sanki onu görünce bütün dertlerim , sorunlarım uçup gidiyordu. Bunu boş verip b diğerlerinin yanına gittim." Buralarda bı lokanta var oraya gidebiliriz her zaman taze pirinci olur. Hem
Nam Hae-e ' nin annesi işletiyor.Onu da görmüş oluruz"dedi V herkes onaylayınca Jin hyung'un arabasına binip yola çıktık ve tabiki radyoda BTS şarkıları çalıp duruyordu.






Açıklama:

Bazı yerler saçma oldu biliyorum.
Bir sonraki bölümde Nam Hae-e'nin kim olduğundan bahsedicem ama Yoongi için önemli bi karakter olduğunu bilmenizi isterim. En son bölümderde Nam Hae-e  işleri karıştıracak şimdilik bu kadarını bilmeniz yeterli.Yazım hataları olabilir, türkçem pek iyi değil.
Değiştirmemi istediğiniz bir yer olursa ve ya bı tavsiyeniz olursa söylemeniz yeterli. Okuduğunuz için teşekkür ederim💓.
İyi okumalar:)💕

Not: Hastanede olduğum için 3. Bölümü şimdilik yazamayacağım ama en kısa zamanda yazmaya çalışacağım.

Ilunga Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin