nE?

150 11 12
                                    

Film bitmişti saat 22.00dı.Felix mutfağa gidip su içecekti ki arkasından ayak sesleri duydu ve irkildi.arkasına döndüğün de hyunjin'i fark etti ve aklındaki soruyu sormadan edemedi.

FELİX:Hyunjin sen bana bişey diyecektin ne oldu?

HYUNJİN:gel benim odamdaki balkona çıkalım bizimkiler duyabilir.

Felix kafasını onaylayıp hyunjin'i takip etmeye başlamıştı.hyunjinin odasına girip balkona oturmuştular ve hyunjin boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

HYUNJİN:lix b-ben özür dilerim.

FELİX:efendim?cidden mi bana onca kötü şeyi yaptıktan sonra seni affedebileceğimimi sanıyorsun işte bu biraz zor

(bunları söylerken gözümün dolduğunu hissedebiliyordu gözündeki yaşlara engel olamamıştı yanağından yaşlar süzüldügünü fark edebiliyordu.)

Hyunjin birden yanıma gelip sarıldı ne kadar iteklesemde itemiyordum benden kat ve kat güçlüydü.en sonu da pes edip kollarının arasında ağladım çünkü buna ihtiyacım vardı sevdiğim adam zorbamdı ve şimdi kaç sene sonra aklına yeni mi geldi özür dilemek?
Aslında birandan neden şimdi durdukere özür diledi merak edip sordum.

FELİX:hyunjin

(kafam hyunjin'in boynunda olduğu için sesim biraz boğuk çıkmıştı)

HYUNJİN:efendim lix?

FELİX:neden şimdi

HYUNJİN:bak ben gerçekten çok pişmanım.ama bu lafların büyük ihtimalle pek işe yaramıycak senin kalbinde çok yara bıraktım b-ben gerçekten çok özür dilerim aslında bunca zaman senden hoşlanıyormuşum ve ben bunu anlamadım.annem babam ile beni terk etti babamda bana bakamayıp terk etti ve ben açıkçası onlar yüzünden nasıl iletişim kurulur ya da nasıl davranılır onu bile bilmiyorum beni affet olur mu lixie lütfen çok pişmanım. (Hyun ağlamaya başlar.)

Felix çok şaşırmıştı anne babasının olmadığını bilmiyordu onu geçti hyunjin'i ilk defa böyle görmüştü içindeki hislere güvenip seni affediyorum demişti çünkü şuan hyunjin'i anlaya biliyordu onun duygularını anlaya biliyordu.felix içindeki üzüntü hissinden vaz geçti sonuçta o onun sevdiği adamdı hem hyunjin'de kendiside dedi çok pişmanım diye bu konuyu daha sonra konuşurlar diye düşündü ve hyujinin ellini tutup boş kalan eliylede çenesini tutup başını kaldırdı.ve birden dudağını hyujinin dudağına bastırdı öpmesi 1-2 saniye sürmüştü geri çekilince hyunjin kızardıgını ve şaşırmış olduğunu görüyordu.hyunjinin karşısına oturup.

FELİX:Seni seviyorum.senden uzun süredir hoşlanıyorum...


NASİLDİ UMARİM GUZEL BİR BOLUM OLNSUTUR TAMDA GUZEL YERİNDE KESTİM BU ARADA 35 KİSİ FİCİMİ OKUMUS COK COK TESEKURLER SİZİ SEVİYORUM BEN SİMDİ FEN YAZİLİSİNA CALİSMAYA GİDER BAYSSS 💓💓💓


Bir Zorbadan Aşık olur mu? / HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin