Ne Oluyor Bana?

344 24 28
                                    

Sabah alarmın çalmasıyla uyanmıştım.Banyodaki işlerimi haledip üstümü giyinirken aklıma dünkü konuşma geldi...

DÜN

Hyunjin:Dediğim gibi yarın okula etekle gelmesen herkesin içinde seni döverim.

Felix:Ama...

Hyunjin:Şştt dediğimi yapacaksın!!

ŞİMDİKİ ZAMAN

Bunu cümleler aklıma tekrar gelince yutkundum.aslinda feminen şeklinde asla giyinmem ama karşımda koskoca tehtit varken mecburen giyicektim ve evet düşündüğünüz gibi Hyunjin benim zorbam ve lise 2 den beri bana zorbalık yapıyor.ve bana kızmayın bu çok aptalca biliyorum ama bana zorbalık yapan kişiye aşığım ne kadar salakça değil mi?

• • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • • •

Okula geldiğimde tüm gözler üzerimdeydi sebebi zaten çok açıktı.açıkcası feminen bir şekilde asla giyinmesem bile okulda böyle giyinen bir sürü kişi vardı oyuzden fazla çekinmedim.Yavaş yavaş Hyunjin'in yanına ilerlerim zaten oda pür dikkat bana bakıyordu açıkçası şaşırmıştım çünkü onun asla dikkatini çekmezdim.

HYUNJİN

Hyunjin kendi kendine konuşurken:
Cidden inanamıyorum gerçekten Felix etek giymişti.Gözlerimi ondan anlamıyordum gerçekten çok güzel olmuştu sarı saçları parlıyordu eteği belini çok belli ediyordu oha cidden beli bir erkeğe göre çok ince bacaklarını söylemiyorum bile...kısaca o çok güzel olmuştu.Ne saçmalıyorum ben zorbalık yaptığım kişiye ne diyorum Hyunjin kendine gel koçum.Bir dakika Felix bana doğru yürüyor muydu kalbim niye bu kadar hızlı atmaya başladı ki mal mıyım ben

(Felix hyunjin'nin ona daldığını görünce yanakları kızarmıştı bunu fırsat bilip parmağıyla burnuna dokunup konuştu:)

FELİX:Bakıyorumda Gözlerini anlamıyorsun benden ?

HYUNJİN:ne saçmalıyorsun (yutkunur)

FELİX:(güler)tamam tamam neyse bak bana dediğini yaptım umarım sözünde durursun.(göz kırpar)

(Hyunjin Felix'in kulağına yaklaşır)

HYUNJİN:Felix çok güzel olmuşsun ve sana bugün hiç bişey yapmıyacağım tabi seni izlemekten başka....







EVET İLK BÖLÜM OLDUGU İÇİN KISA TUTUM VE BENİM İLK FİCİM BUYUZDEN KÖTÜ OLMUŞ OLABİLİR ÖZÜR DİLERİM.



Bir Zorbadan Aşık olur mu? / HYUNLİXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin