0.9

46 11 1
                                    

Do you have a girl?I don't see a ring on your finger

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Do you have a girl?
I don't see a ring on your finger

⁎̩͙ ⁑̩͙̩͙ ⁂̩̩͙͙     ⁂̩̩͙͙ ⁑̩͙̩͙ ⁎̩͙

"Şimdi, tam olarak ne yapacağız?"

"Biraz daha düşünmeme izin ver.. Bana böyle yakın dururken-" Sustu Shikamaru, sarışın kadına baktı ve başını hafifçe geriye çekti. Kadın bilerek ona yaklaşıyor ve utanmasını izliyordu, bunu komik bulduğu açıktı.

"Hm? Sana böyle yakın dururken ne?"

"Düşünemiyorum." dedi Shikamaru gözlerini kapatarak. Elini çenesine yaslayıp derin bir nefes verdi.

"Kuşanmayı bahsettiğim gibi yapacak olursak hızlıca kralı tahttan indirebiliriz. Bunun için yeterli yandaş askerin olduğunu söyledin." Shikamaru son cümlesinde gözlerini açtı ve cevap istercesine Temari'ye baktı. Kadın koltuğuna geri oturup arkasına yaslandı ve düşünür pozisyonuna geçti.

"Gereğinden fazlası var. Sunagakure'deki sivillerin hepsi yandaşım sayılır. Onları dikkat çekmeden buraya getirebilirsek kuşanma yapabiliriz." kadın konuşurken parmağındaki minik kristalli söz yüzüğüyle oynadı.

İki genç sükûnet içinde düşünürken kapı birden bire açıldı ve Kankuro içeriye daldı.

"BULDUK!"

"Bağırma!" diye tısladı Temari, Kankuro elindeki epey eski olduğu belli olan kağıtları salladı, Temari'yi pek duymamış gibiydi.

"BULDUK DİYORUM!" heyecanla içeriye girip elindeki kağıtları masaya bıraktı genç, Temari sabırlı bir nefes verip gergince kağıtlara baktı.

"Ne bunlar?" dedi Shikamaru Temari'nin kağıtları alışını izlerken. Kankuro'nun arkasından giren Naruto kahkahayı patlattı.

"Beni bekle Konoha! Tahtımı almaya geliyorum!" Temari duyduğu şey ile kaşlarını kaldırıp Naruto'ya baktı, Shikamaru da anlamış şekilde başını salladı.

"Konoha'nın gerçek soyluları." dedi Kankuro Temari'ye okuması gereken yerleri gösterirken. Kadın gergince kağıda bakındı.

"Namikaze?" Temari başını kaldırıp bir Shikamaru'ya, bir de Kankuro'ya baktı. Sonra tekrar kağıtlara döndü.

"Namikaze soyu.. Bu soyu duymuştum ama hiç aklıma gelmezdi. Tahta geçecek kim peki?" Naruto duyduğu cümleyle hemen Temari'nin önünde belirdi. İhtişamlı bir poz verip kendini gösterdiği esnada iki genç suspus oldu.

everything that i have - temashika Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin