Yazar Anlatımıyla
Genç kız yaklaşık beş dakikadır Kara Kedi'ye soru soruyordu fakat yanıt gelmiyordu.Uğur Böceği sinirlenmişti,bedenini Kara Kedi'ye döndürdüğünde bir yere daldığını anladı.Nefes alıp verdi,boğazını temizledi fakat Kara Kedi her nereye daldıysa oradan kopamıyor durumdaydı.Bir kaç dakika sonra Uğur Böceği,Kara Kedi'nin yüzüne bir sırıtış geldiğini gördü."Kedi ! Bana gene şaka mı yapıyordun sen ?"
Kara Kedi'den gene cevap gelmemişti.Uğur Böceği derin bir nefes alıp verdi ardından Kara Kedi'yi dürttü.
"Kedii sana diyorum !"
Kara Kedi afallamıştı.Etrafına baktı ve o uzun siyah parmaklı elini,altın sarısı saçlarına doğru götürürdü.Saçlarını kaşımaya başlamıştı.
"Huh,l-leydim ? Siz burada mıydınız ?"
"Birlikte gelmiştik..."
Kara Kedi tekrardan afallamıştı.
"Ah,evet..evet hatırladım şimdi leydim."
"Nereye daldın sen öyle ?"
Uğur Böceği'nin sorusunun üzerine Kara Kedi'nin gözleri açılmıştı,yanakları kırmızılaşmaya başlamıştı.Uğur Böceği ise kıkırdamaya başlamıştı.
"Kıpkırmızısın kedi.İyi misin sen ?" Uğur Böceği tek kaşını kaldırarak kuşkuyla Kara Kedi'ye baktı.
"Ne düşünüyordun sen ?"
Kara Kedi içinden geçen ki akuma saldırısındaki öpüşmemizi diyemedi.Aklına geldikçe sırıtıyordu Uğur Böceği hatırlamıyordu ama Kara Kedi hatırlıyordu.
Flashback
"Uğur Böceği !"Kara Kedi kendini Uğur Böceği'nin önüne atacakken Uğur Böceği kendini öne atmıştı ve vurulmuştu.Kara Kedi şok içinde ortada kalakalmıştı Carapace'in kulaklıktan gelen sesiyle kendine geldi ve Uğur Böceği'ni kucağına alıp oradan uzaklaştı.
Binanın içine girdiğinde kulağındaki kulaklıktan Carapace ile bağlantıyı kurdu ve söze başladı."C-carapace...U-uğur Böceği vuruldu."
"Ne ?!"
"Önüne atlayacaktım ama o bir anda önüme çıktı ve vuruldu."
"P-peki...peki nasıl kazanacağız şimdi ?"
"Planım var ama önce sen Rena,Viperion ve Queen'le bağlantıyı kurmaya çalış."
"Tamam."
Kara Kedi kucağındaki Uğur Böceği ile bir odaya girdi ardından Uğur Böceği'ni koltuğa yatırdı ve yavaşça ona doğru eğildi.
"Leydim...beni duyuyor musun ?"
Hafif mırıltılar geliyordu sanırım bir kaç dakikaya uyanırdı.Uğur Böceği gözlerini hafifçe araladığında karşısındaki kedi kostümlü çocuğu görünce bağırmaya başladı fakat Kara Kedi hızlıca elini Uğur Böceği'nin dudağına koydu.
"Şişt ! Sessiz ol."
"S-sen kimsin ?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Feel My Heart ? | Ladynoir
Romance"Kalbimi hissedebilir misin ? Senin yanında neredeyse ait olduğu yerden çıkacakmış gibi atıyor..." *Kara Kedi X Uğur Böceği ➫Ladynoir Kitabıdır.*