-3-

190 14 211
                                    

Yazar Anlatımıyla
Uğur Böceği,Kara Kedi'yi daha çok göğsüne doğru çekti ve parmaklarını sapsarı saçlarında gezdirdi.Saçlarının bu kadar yumuşak olmasına şaşırmıştı.Saçı yumuşacıktı ve harika kokuyordu.Evet.Uğur Böceği,Kara Kedi'ye sarılırken ona farkettirmeden kokusunu içine çekmişti.

Bir süre daha sarılarak kalmışlardı ardından Uğur Böceği,Kara Kedi'nin ağlamasının kesildiğini farketti.Uğur Böceği ayağa kalkıp bakamadı çünkü Kara Kedi'nin kafası onun göğsündeydi.O yüzden bu oldukça zordu.Göz ucuyla baktığında Kara Kedi'nin uyuduğunu farketti.Uğur Böceği,o uyurken,Kara Kedi'nin yüzünü incelediğinde tebessüm ettiğinin farkında değildi...Bir kaç dakika boyunca Uğur Böceği,Kara Kedi'yi izlemeye devam etmiş ardından uyku onu da esir almıştı...

Sabah
Uğur Böceği'nin gözleri yavaşça açılırken,arkasında bir ağırlık hissetmesiyle kafasını arkasına çevirmişti.Arkasında Kara Kedi'yi görmüştü.Onun kucağındaydı şu anda hatta kafasını,Kara Kedi'nin göğsüne dayamıştı.Kafası onun göğsünde,dünkü gibi onun yüzünü inceliyordu.

Ben niye son iki gündür sürekli Kara Kedi'nin yüzünü inceliyorum ?

Aklından geçirdiği şeyi düşündü şu son iki gündür gerçektende sürekli Kara Kedi'yi izliyordu.

"Beni uyurken izlemeye doyamadığını bilmiyordum leydim.Yoksa uyurken daha mı çekiciyim ?" dedi Kara Kedi dudakları usulca kıvrılırken.

"Ayrıca başka hiç bir zaman beni böyle incelediğini hatırlamıyorum böcüşüm."

Kara Kedi'nin zümrüt gözleri açılıp Uğur Böceği'ne baktığında Uğur Böceği kıpkırmızı olmuştu.Onu izlerken yakalandığı için utançtan yerin dibine girmişti adeta !

"B-ben...sana bakmıyordum.B-bir kere !"

Uğur Böceği kafasını,Kara Kedi'nin göğsünden kaldırdığında yüzünde bir sırıtış olduğunu gördü.

"Tüm gece boyunca bu şekilde mi uyuduk yanii...?"

"Kedii ! İkimizinde dünkü kum adam akumatizesinden dolayı yorgun olduğunu biliyorsun."

Uğur Böceği,Kara Kedi'nin hâlâ sırıtmaya devam ettiğini görünce hızlıca ayağa kalktı.

"Ah hayır ! Bu gün okul vardı.Eve gitmeliyiz kedi."

Uğur Böceği,yoyosunu herhangi bir binaya attıktan bir süre sonra evine varmıştı.Okulu bahane etmesi kaçmak için güzel bir sebepti çünkü gerçektende bu gün okul vardı !

"Umarım annemler odama çıkmamıştır.''

Evde
Uğur Böceği,tuzak kapısından odasına girdiğinde annesinin ayak seslerini duymuştu.

"Marinette ? Yaklaşık on beş dakikadır alarmın çalıyor.''

O yokken kim bilir kaç kere daha annesi alarmının çaldığını söylemişti.

"Oh,anne balkondaydım."

Annesi odasına girince merakla Marinette'e baktı.

"Tatlım okula gitmen gerekirken neden balkona çıktın ki ? Hem hasta olursun."

"Ah,haklısın anne..."

Can You Feel My Heart ? | LadynoirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin