Yazar Anlatımıyla
Kara Kedi evine doğru yaklaştığında her zaman açık bıraktığı penceresinden içeriye doğru girdi.Babasının sesini duyunca Adrien haline dönmek için sihirli kelimeleri söyledi;"Plagg,pençeler içeri."
Plagg yanında belirince Adrien ona gömleğini işaret etti.Plagg ona anlamamış gözlerle bakınca Adrien söze girdi;
"Plagg,babamın sesi geliyor. Her an odaya girebilir gömleğimin içine gir."
Plagg, Adrien'nın dediğini yaptıktan kısa bir süre sonra odaya Gabrial girmişti.Adrien'ı piyano çalarken gördüğünde çatık kaşları gevşemişti.Odanın kapısını kapadıktan sonra Adrien'nın yanına doğru yürüdü.
"Baba ?"
"Adrien... Sınıf arkadaşın Nino, Agreste Markasına zarar verdi,vermeye devam ediyor.O çocukla aynı sınıfta,okulda okumanı istemiyorum ! Seni okuldan alıyorum.Yarından itibaren evde ki eğitimine tekrardan başlayacaksın."
Gabrial'ın son söylediği cümleden sonra Adrien kaşlarını çatmıştı.
"Yeter artık baba ! Agreste Markası umrumda bile değil.Hayatıma karışmaktan ne zaman vazgeçeceksin ?!"
"Adrien,ben senin babanım ve ne dersem onu yapmak zorundasın !"
Gabrial,Adrien'nın kaşlarının hâlâ çatık olduğunu görünce serçe parmağıyla yüzüğünü oynattı.
Gabrial'ın yüzüğü oynatmasıyla Adrien'nın çatık kaşları gevşemişti.Bunu gören Gabrial yüzüne memnun bir gülümseme yerleştirdi...
Marinette'ten
"İnanamıyorum Tikki ! Resmen hafızamın silinmesinden yararlanıp beni öpmüş.""Marinette,sakin ol..."
"Buna gerçekten inanmamıyorum ! Ona bile güvenemeyeceksem kime güveneceğim ben Tikki ?"
"Belkide onunla konuşm-"
"Konuşmak mı ?! Bu olaydan sonra onu akumalardan sonra görmek bile istemiyorum."
"Marinette,Kara Kedi'nin mutlaka mantıklı bir açıklaması vardır."
"Mantıklı mı ? Beni öpmesi ne kadar mantıklı olabilir ?! Ona,ondan hoşlanmadığımı söylemiştim.Buna rağmen öpüşmüşüz ve bana bu konu hakkında hiç bir şey anlatmadı !"
"Sinirleneceğin için söylememiştir belki ?"
"Eğer Kara Kedi gerçekten bana aşıksa bunun beni ne kadar çok sinirlendireceğini bilirdi ve böyle bir şey yapmazdı..."
Tikki,Marinette'in elinde tuttuğu nota baktı.Ona gerçekten şans vermelisin yazıyordu.Marinette iki elinide başının üstüne koyarak nota tekrardan baktı.
"Argh inanamıyorum !"
"Marinette biraz sakinleşsen mi ? Hem akumalanabilirsin."
Marinette derin bir nefes alıp verdi.Gerçektende akumalanabilirdi.Bu gün Kara Kedi'yle bu konuyu mutlaka konuşacaktı.
{....}
Sabah/Okulda
Marinette okulun dışındaki merdivenlerden çıkarken yanından ağlayarak geçen Sabrina'yı fark etti.İçinden büyük ihtimalle gene Chloe ile tartışmıştır diye geçirdi.Marinette ilk takmasada daha sonra aklına akumalanabileceği geldiğinde merdivenlerden daha hızlı çıkmaya başladı.Sabrina'ya yetişip onunla konuşursa belki olumsuz duygu hissetmezdi...
Merdivenin son basamağındayken omzuna değen elle Marinette arkasına daha dönemeden yere düşmüştü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Can You Feel My Heart ? | Ladynoir
Romance"Kalbimi hissedebilir misin ? Senin yanında neredeyse ait olduğu yerden çıkacakmış gibi atıyor..." *Kara Kedi X Uğur Böceği ➫Ladynoir Kitabıdır.*