Vizemiz az kalmıştı ve oyuna katılmıştık. Oyun bittiğinde Chishiya değişmişti. Sanırım oyundan biraz etkilendi fakat ben buna inanamıyordum. Meydana geldik ve Arisuyu gördük.
"Selam Arisu."
"Chishiya ve Y/n? Sizi gördüğüme sevindim."
"Son 2 oyun kaldı ve tüm oyuncular Shibuya'da toplanıyor. Kurtulacaklardan biri olacağını biliyordum da... Usagi nerede?"
"Yiyecek bulacaktı. Görmeyeli çok değişmişsin Chishiya."
"Öyle mi?"
"Evet. Daha az huysuzsun."
Biraz güldüm ama Chishiya mutsuzdu. Üzülüyordum ve neden üzgündü onu anlamıyordum bile.
"Daha mı az huysuzum? Doğrudur, çok şey yaşadım görmeyeli. Madem öyle Arisu. Sana kendimle ilgili daha önce kimseye söylemediğim bir şey söyleyebilir miyim?"
"Evet söyle."
"Ben..."
Tam söyleyecekken Chishiya silah ile vuruldu şok geçirdim.
"Chishiya! İyi misin ne oldu böyle?!"
Vuran kişi Niragiydi. Ama o ölmüştü? Ölümsüz mü bu adam böyle!
"Hey! Seni tekrar gördüğüme çok sevindim Chishiya! Sen beni vurdun ve sıra bende değil mi?"
"Niragi! Aklını mı kaçırdın? Bırak bizim peşimizi!"
Chishiya hâlâ yaşıyordu ve vurulması pekte umrunda değildi sanki.
"Hayati organlarımı kasten mi ıskaladın Niragi?"
"İşini sürpriz bir saldırıyla bitiremem Chishiya! Başlayalım hadi. Cinayet oyunumuz. Üçümüz bir arada olduğumuza göre başka ne yapabiliriz? Hepimiz aynıyız değil mi? Topluma uymayan aykırı insanlarız. Pisliğin tekiyiz! Ama canlı hissetme ihtiyacımız çoğu insandan fazla. Bakın kan kusuyorum. Fazla vaktim kalmadı. Bir kere olsun benim için bir iyilik yapın! Üç kafadar olarak son bir oyun oynayalım!"
Niragi Chishiyaya bir silah attı.
"Enteresan görünüyor. Bize katıl Arisu."
"Chishiya! Yapma lütfen. Bu bir tuzak sen Zeki bir insansın bu tuzağa düşme!"
"Sen geri çekil Y/n. Arisu bana da garazın olduğunu biliyorum. İntikam fırsatını kullan. Aramızda bir oyun oynayalım."
"Chishiya! Son oyun seni etkiledi diye aptal biri gibi davranmayı kes! Neden bahsediyorsun böyle?"
"Geri çekilmeni söyledim Y/n. Bu işe karışmamalısın."
"Ne halin varsa gör! Saklanacağım."
"Hadi ama. Senin de silahın var. Bize nişan al!"
"Niragi kes şunu!"
"Asıl sen kes Arisu. Sadece yapmak istediğim şeyi yapıyorum! Sizde farklı biri değilsiniz tek söylediğiniz kendinizsiniz! Hep sizin istediğiniz oluyor. Birkaç ölüm gördünüz diye hayatı çözmüş olamazsınız! Başkaları için yaşamak sizin için saçmalık değil mi? Sadece kendimizi düşünüyoruz çünkü biz benciliz!"
"Niragi! Belki de bize yakışan, burada birbirimizi öldürmektir."
"Sonunda kabul ettin Chishiya!"
"Niragi... Sözlerin beni çok etkiledi! Az daha ikna olup tuzağına düşüyordum! Ama... Artık zayıf ve bencil olmak istemiyorum! O yüzden ben yokum."
"Oyunun bütün keyfini kaçırıyorsun!"
Artık dayanamadım ve saklandığım yerden çıktım. Chishiya bana baktı.
"Chishiya. Ne yapıyorsun?"
"Doğru ya. Seni unutmuşum Y/n! Chishiya senin yüzünden korkak gibi saklanıyor değil mi?"
Bana doğru sıkmaya başladı Niragi. Denk getiremedi tabi. Chishiya biraz endişelendi. Arisu beni korumak için Niragiye doğru ateş ediyordu. Aynı anda Niragi bana doğru Arisu ise Niragiye doğru ateş etti. Mermi bana gelecekti ki Chishiya önüme geçti. Yani Chishiya kalbininin tam yanından vurulmuştu fakat ölmedi!
"Chishiya! Chishiya neden yaptın bunu? Beni neden kurtardın!?"
"Bu sefer de değişik bir şey yapayım dedim. Bu gereksiz dünyada tanıştığım insanlar yüzünden olsa gerek. Kuzuryu veya Arisu gibi."
"Biraz önce bana ne söyleyecektin Chishiya?"
"Evet... Benim gözümde hayatı fazla ciddiye alanlar aptaldı. O kadar didinen birini görünce zor anlar yaşatmak isterdim onlara. İyi niyetlerinden tiksinirdim. Ama kıskanmış olmalıyım. Çünkü onlarda bende olmayan bir şey vardı. Bu kadar kibirli ve kaba olduğum için beni eleştiriyor gibiydiler. Örneğin Y/n kişiliğimi hep eleştirirdi. Onlardan korkuyordum."
"Chishiya... Seni üzdüm sanırım. Hepsi benim yüzümden olmalı değil mi? Benim amacım seni üzmek değildi!"
"Hiçbir şey senin suçun değildi. Sadece sana aşık olmuştum Y/n. Ama beni eleştirdiğinden sana bunu söyleyemedim."
"Ne? Yani bana söylemek istediğin şey..."
"Evet. Aşka inanmıyordum ama beni aşka inandırdın. Senide kıskandım sanırım. Çok iyi niyetliydin."
"Anlıyorum seni."
"Böyle diyeceğini tahmin etmiştim Y/n. Hâlâ karşılık vermedin."
"Neye karşılık vermedim?"
"Aşkıma.."
"Nasıl söylesem..."
Tam da aşkımı ona söyleyecekken Niragi konuşmaya başladı. Arisu onu vurmuştu ve hâlâ yaşıyordu.
Artık ölümsüz olduğunu kabullendim."Av tüfekleri o kadar da ölümcül değil sanırım! Ne olursa olsun... Bana kötü adam demeyin. Benim gibi yedi milyar kişi olsa... Siz kötü olurdunuz hepsi bu. Şanslısınız ki... Çoğunluğun içindesiniz."
Maça papazı geliyordu. Chishiyayı kaldırdım ve arabanın arkasında saklandık.
"Burada duralım Chis. İyisin değil mi?"
"Ben iyiyim. Cevabını tamamlarsan daha iyi olacağım Y/n."
"Tamam... Ben de sana aşığım Chishiya. Hemde doktorum olduğun ilk gün sana aşık olmaya başladım!"
Sonra biraz birbirimize baktık. El ele tutuştuk ve bu güzel anın geç olduğu için pişmanlık duyduk.
"Sen benim hayatımı değiştirdin Y/n. Hayatıma renk kattın. Teşekkür ederim."
Sonra dudaklarımız birbirine yaklaştı. Ve öpüştük.
"Bu saçma sapan bir dünyada seni bulduğum için çok şanslıyım Chis."
"Bende.."
Akşam olmuştu. Biraz zaman geçtikten sonra havai fişekler atıldı.
"Bunlarda ne böyle?"
"Sonunda bu lanet bitti Y/n.. Keşke bitmeseydi de aşkımızı dolu dolu yaşayabilseydik değil mi?"
"Evet..."
TÜM HAYATTA KALAN OYUNCULARA TEBRİKLER.
HAYATTA KALAN TÜM OYUNCULARA İKİ SEÇENEK SUNULACAK.
LÜTFEN BU ÜLKE VATANDAŞLIĞINI VE SÜRESİZ İKAMETİ KABUL MU, RET Mİ ETTİĞİNİZİ BELİRTİN.
TEKRAR EDİYORUM.
LÜTFEN BU ÜLKE VATANDAŞLIĞINI VE SÜRESİZ İKAMETİ KABUL MU, RET Mİ ETTİĞİNİZİ BELİRTİN.
"Red ediyorum. Ya sen ne diyorsun Y/n?"
"Ben de red edeceğim. Bu aptal dünyada kalmak istemiyorum. Chishiya... Seni seviyorum."
"Ben de seni Y/n..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Game of Chishiya and Y/n
Ação"Sana aşık olamam.." "Senden uzaklaşmalıyım Chishiya!" "Benden uzaklaşmaya çalışırken dahada yakınlaşıyoruz Yn. Biz birbirimiz için yaratıldık. Kabul etmelisin.." Aşk mı? Düşmanlık mı?