1 bölüm

1.3K 48 7
                                    

Merhabaaa!Bir sterek hikayesi yazmaya başladım:D umarım beğenirsiniz🫶🏻
Stiles babasının sesi ile uyandı.Saate baktığında çoktan okula geç kaldığını farketti ve hemen flash hızı ile giyinip okula gitti.Okula vardığında dersin boş olduğunu öğrendi.Rahatladı ve Scott'un yanına oturdu.O Stiles'in en yakın arkadaşıydı ve kendisi bir kurt adamdı.
"Selam dostum!Naber?"dedi Scott. "Selam!İyidir senden?" dediğinde kısa bir cevap verdi ve hoca da gelmişti zaten.Stiles'ın en sevmediği ders olduğu için başını sıraya koydu ve biraz kestirdi.Dün gece Lydia'yı düşündüğü için çok fazla uyuyamamıştı.Ah evet Lydia'dan hoşlanıyor tam 10 senedir ama bir türlü kendisinde açılacak cesareti bulamadı.Ders çoktan bitmişti.Kafasına vurulan defter ile birden başına kaldırdı ve Jackson'u gördü.Yine aklınca ona sataşıcaktı heralde.Başı fena halde zonkluyordu ve yanında Scott'u göremedi.Yine Allison'un yanına gitmişti.
Jackson Stiles'ın yakasından tuttu ve duvara fırlattı."Aaa Blinski bu sefer seni koruyacak arkadaşın yok mu yazık.."
Vurucağını anladığı anda hemen onu itti ve kaçmaya başladı çünkü yaraları daha yeni geçmişti ve yeniden babasına düştüm demek istemiyordu bu sefer inanmazdı.Tam kaçarken sert bir bedene çarptı.Bu sefer kafasının kırıldığına emindi.Yukarı baktı ve Derek'i gördü.Evet ikiside tanışıyorlardı.Scott kurt adama dönüştüğünde kendisini kontrol edebilmeyi öğretmişti.Derek sırıtıyordu ve "Birdahaki sefer önüne bak Stiles" dedi.Tam o sırada arkasında Jackson ve zorba grubunun sesi duyuldu "Hey korkak,insanlardan seni kurtarmaları için yardım mı istiyorsun?..Acı bir haberim var kimse seni elimden alamayacak".Derek o tarafa baktı ve onların yanına gelene kadar sırıtarak yürüdü."Stiles'den uzak dur" dedi fakat artık sırıtmıyordu.Karşısındaki zorbalardan biri tam vuracak iken Derek elini tuttu ve ters çevirip dolaplara yasladı.Kulağına bir şey fısıldadı.Çocuğun gözleri fal taşı gibi açıldı.Bir dakika sonra hepsi geri çekilmişti.Stiles bir anlığına başka bir tarafa bakmıştı ve yeniden Derek'in olduğu tarafa baktığında o gitmişti.Başka bir zaman teşekkür ederim diye düşündü ve sınıfa gitti.En arka sıraya geçti.Scott ona neden yanıma oturmadın der gibi bakıyordu.Tam bu soruyu sorucak iken Allison geldi ve arkadaşının yanına oturdu.Mutlu mutlu sohbet etmeye başladılar.İşte Stiles hemen bir kıza unutuluyordu.Üç ders sonra eve gitti.Yemek yemeden odasına çıktı.Etrafına hiç bakınmadan çalışma masasına geçti, kitaplarını açtı ve ödevlerini yapmaya başladı.İki dakika sonra babası"Hey Stiles ben geldim,aç mısın?"diye sordu.Hayır diye kısa bir cevap verdi.Kapıyın olduğu tarafa döndüğünde Derek'i görmeyi planlamıyordu.Derek el kol işareti yapıp kapıyı kapatmasını söylemeye çalıştı.Stiles tuhaf bir bakış attı ve kapıyı kapatmak için kalktı.Tam kapattığında Derek onu kapıya yasladı ve yüzünde kızgın bir ifade vardı.Ne yalan söyleyim bu ifade çoğu zaman Stiles'i korkutuyor."Jackson neden seni dövmek istiyor?Yine ne yaptın???"dedi.
"Hiçbir şey yapmadım yemin ederim!O beni dövmek için sebep aramıyor ki".Karşısındaki korkutucu olan adam yaklaştı ve dikkat etmesini söyledi.AMAN TANRIM!Şuan aralarında 2-3 santimetre vardı ve Stiles biraz etkilenmiş olabilirdi.Biraz bakıştıktan sonra Derek geri çekildi ve camdan atlayıp gitti.Stilesi düşünceleri ile yalnız bıraktı.Lydia'dan hoşlanıyordu fakat neden Derek'ten etkilenmişti.Ergenlik hormonlarından dolayıdır diyip uyumak için yatağına yattı.

Sterek Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin