Bomba gibi bir bölüm ile karşınızdayım :))
Yine sıradan bir sabaha kalktım.Üstümü giyindim ve kendime çeki düzen verdim.Okula Scott'u alıp gittim.Sıramıza geçtik ve sohbet etmeye başladık.Bir süre sonra sınıf dolmaya başladı.Derek geldi ve sırasına oturdu.Scott "bugün korku evine gidelim mi?"diye bir soru yöneltti,bende "olur aslında kimler gelicek??"dedim.Etrafına bakındı ve "Isaac,Allison..ve Derek"dedi ona ne saçmalıyorsun der gibi baktım.
Derek hemen ortaya atladı ve kabul etti.Sonra Scott diğerlerine sordu onlarda kabul etmişti,Isaac dışında.Dersler biti ve bizde korku evine gittik.Burası çok korkutucuydu ve geri dönmeyi düşündüm "ben geri dönüyorum"dedim.
(Böyle hayal edebilirsiniz)
Derek kolumdan tuttu ve "giriyoruz"dedi.Ücreti ödedik ve içeriye girdik.Derek en önde,ben arkasında saklanıyordum,Scott ve Allison da arkamızdalardı.Biraz ilerledikten sonra arkamızda iki testereli adam belirdi ve bizi kovalamaya başladılar.
Korkudan yanlış tarafa gittim ve kayboldum.İnsanların çığlık seslerini duyuyordum.Bir süre sonra biri üstüme doğru gelmeye başladı.Duvara çarpana kadar arkaya doğru yürüdüm.Bir anda panik atağım tutmuştu ve nefes alamıyordum.Karşımdaki kişi endişeli bir şekilde"Stiles nefes al" dedi ve sesinden Derek olduğunu anlamıştım.Yere oturdu ve beni kucağına çekti."Sakin ol benim Stiles"diyip sarıldı.
Kafamı omzuna koyup gözlerimi kapattım.Kokusu bana huzur veriyor."Aferin benim güzelime" dedi.Beni kaldırdı ve arabaya götürdü.Şöför koltuğuna oturup beni yime kuçağına yerleştirdi.Hâlâ kafam omuzundaydı ve kokusunu içime çekiyordum."Aslında bu sabaha parfüm sıkmadım fakat kendi kokum daha çok hoşuna gitti sanırım ha?"dedi bende "Hm hm" dedim ve kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
Derek dudaklarıma bakıyordu."Beni dün kıskandın mı?" diye sordu bende"Evet"dedim."Aslında dün kıskançlık kokunu aldım bu soruyu sormam çok saçmaydı.Dün Jennifer'a öyle davrandım çünkü senin beni kıskanıp kıskanmayacağına baktım"diyip dudaklarıma yapıştı.İlk iki dakika şoktan karşılık veremedim.Kendime geldiğimde karşılık verip öpüşmeyi derinleştirdim.Nefessiz kaldığımızda ayrıldık ve Derek "Seni seviyorum"dedi "bende seni"dedim.
Yeniden öpmeye başladım.Derek ellerini kalçalarıma koyup sıktığımda inledim.Bir anda kapı açıldı ve ben yan koltuğa oturmak için kalktığımda beni daha sıkı tuttu ve ters bir bakış attı.Scott "işinizi bölmek istemem fakat artık gitme vakti"diyip Allison ile arka koltuğa oturdular.Derek hırladı ve beni serbest bıraktı.Utançla yan koltuğa oturdum ve yanımdaki adamın sinirli hırlamalarından etkilenmemek için görmezden gelmeye çalıştım.
En son artık beni eve bırakacak iken "Stiles" dedi."Efend-" daha sözümü tamamlayamadan "benimle çıkar mısın?"dedi.Şuan domatese döndüğüme eminim."Evet"dedim ve dudağından öpüp koşarak eve gittim.Yatağıma yattım ve uyumaya çalıştım.
Sabah kalktığımda üstümde bir ağırlık hissetim.Hırlamalarını duyunca Derek olduğunu anladım.Saate baktığımda daha erken olduğunu fark edip yeniden uyumaya çalıştım.
Eveeet sonunda dediğinizi duyar gibiyimmm.Tiktok'da bir edit gördüm ve neden böyle bir olay olmasın ki dedim ve yazdım.Umarım beğenmişinizdir,oy vermeyi unutmayınnn💋