Merhaba!Umarım bu bölümü seversiniz.Hikaye nasıl devam edeceğini bilmiyorum fikrilerinizi yazarsanız çok iyi olurr.
Stiles'den:
Telefonumun çalması ile uyandım.Arayan Scott'u.Ona biraz kırgındım.Biraz mantıklı düşününce anladım ki sürekli beni korumak zorunda değil bu yüzden telefonu açtım.
"Stiles hangi cehennemdesin!?"
"Yeni uyandım daha Scott..ne var?"
"Okulda çok tuhaf şeyler oluyor gelmelisin.."diyip kapattı.
Bugün okula gitmemeyi düşünüyordum fakat merakıma yenik düştüm.Okula vardığımda herkes çığlık atarak kaçıyordu.Scott'u bulmak için içeriye koştum.Her tarafa baktım fakat yoktu.Tam çıkış kapısına doğru gidecek iken karşımda bir kurt adam gördüm.Arkama bakmadan koşmaya başladım.Kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu.İki üç dakika koştuktan sonra bir dolaba saklandım.O kurt adamın pençe seslerini duyabiliyordum.Gittikçe yaklaşıyordu ve bende çok korkuyordum.Beni dolaptan tutup çekti ve tam pençesi ile boğazımı kesiceği anda tanıdık bir kükreme sesi geldi.Üstümden indi ve o tarafa doğru koşmaya başladı.Dövüşme seslerinden sonra başımda birinin dikildiğini fark ettim.Burnuma Derek'in parfümünün kokusu geldi ve bir ses duyuldu "Gözlerini açabilirsin Stiles".
Gözlerimi araladığımda tanıdık yüz ile çok rahatlamıştım.Elerim ve bacaklarım aşırı derecede titriyordu.Derek bunu anlamış olacak ki bir anda bana sarıldı.Biraz da olsa sakinleşmiştim,karşımdaki adam bana iyi geliyordu.Sonra okuldan beraber çıktık ve karşımda Scott'u gördüm.Bana sarıldı ve özür dilemeye başladı,bende dayanamayıp ona sarıldım.Üçümüzde Derek'in evine gittik.Beni kovalayan kurt adamın kim olduğunu anlamaya çalışıyorduk.Bir süre sonra evdeki koltuklardan birine geçip biraz kestirdim çünkü çok yorulmuştum.Bugün yaşanan adrenalin bana çok fazlaydı.Uyandığımda Derek'in odasında olduğumu farkettim.(Derek'in odasını nerden biliyor diye sormayın ALDMCMCÖD)Yanımda ise ta kendisi vardı.O uyanana kadar yüzünü incelemeye başladım.Şuan farkediyorum o çok yakışıklı..Bir anda gözlerini açtı ve ben korkup yere düştüm.Mükemmel Derek'e de rezil olduk..ÇOK GÜZEL!Sonra kahkaha sesleri duyulmaya başladı.İki dakika sonra "Stiles yerden kalkmayı düşünüyor musun?"diye bir soru yöneltti.Hemen kalktım ve alt kata indim.Arkamdan o da geldi ve kahvaltı yapıp beni okula bıraktı.
Dersler bitikten sonra eve geçtim.Bugün Lydia'nın doğum günün vardı ve ben artık açılmaya karar verdim.Babamın damatlığını denedim fakat bu kadar iyi duracağını bilmiyordum.
(Böyle düşünebilirsiniz)Oyalanmadan evden çıktım ve arabamı partiye sürdüm.Erken gidip Lydia'ya yardım edecektim ve tam o anda ona hislerimi söyleyecektim..yani planım böyleydi.Eve vardığımda sevdiğim kızın çığlıklarını duydum.Yaralandığını sanmıştım ve tam içer gireceğim zaman bunların zevk çığlıkları olduğunu fark ettim.Yıkılmıştım..Ne bekliyordum ki bana mı bakacaktı?!..Hemen oradan uzaklaştım ve manzarası olan bir yere sürdüm.Arabayı durdurdum ve gözlerimi kapattım.Kapıyın açılma ve kapanma sesi duyuldu bende gözlerimi açtım.Yanıma Derek oturmuştu ve "Neyin var Stiles?"dedi.Hiçbir şeyim yok diyip geçiştirdim ama "Yalan söylediğini hissedebiliyorum"dedi.Ah şu kurt adam saçmalığı.Kısaca neden üzüldüğümü anlattım ve bana partiye sürmemi Lydia'yı pişman etmemi söyledi.Bir anlığına bu fikir mantıklı geldi ve partiye doğru sürmeye başladım.Geldiğimizde ikimizde içeri girdik ve bir masaya yerleştik."Bir planın var mı?"diye sordum ve "Onunla ilgilenme seni farkedecektir".Bir iki saat sonra çok fazla sarhoş olmuştum ve Derek beni tutup sürüklemeye başladı.Arabaya bindirdi ve arabayı çalıştırmaya başladı.Ağzımdan yanlışlıkla "Hey derek..çok yakışıklısın" çıktı.Bana tuhaf bir bakış attı ve önüne döndü.Arabayı çalıştırıp beni eve bıraktık.Bende yatmaya gittim.