2.bölüm

13 1 0
                                    

Günler aylar geçse de bize dedikleri kafamızda hala yankılanıyor du onlar o günden sonra bize hiç gözükmediler aslında ben gördüm ama arkadaşıma bişey söylemek istemedim çünkü onların sözüne 100.000 kat daha dayanamazdı...
O günden beri ona hiç söylemedim. Hiçbirisi artık sınıfta yanımıza gelmez oldu dik dik bakmaya başladılar .Ama biz Sinemle asla ayrılmadık telefondan görüşür dışarı çıkıp dolaşırdık.Bi gün Kerem geldi "sizi çağırıyor Selma öğretmen" dedi .Bizde anlamadık gittik öğretmenin yanına Selma öğretmeni bulamadık. Ama o sırada benim her zaman ağrıyan göğsüm ağrımaya başladı ve nefes alamadım gibi birşey oldu . Sonra öğretmeni bulduk ama benim hala göğsüm çok kötü ağrıyordu öğretmen " kızlar bunu siz mi yaptınız ?" Diyip bizi okulun kömürlüğünü gösterdi . Ama biz birşey anlamadık ve öğretmene sorduk nolduğunu . Selma öğretmen anlattı " kömürlüğe siz girdikten sonra Hilal girmiş ve orada bayılmış"
Dedi. Biz de "yapmadık" diyip öğretmene "girip beden öğretmeniyle konuşmak istedik sadece ama öğretmen orada yoktu biz Hilali görmedik" dedik ama öğretmen inanmadı. Benimde göğsüm hala ağrıyordu nefesim kesiliyor du ve Sineme tuvalete gidelim dedim ve gittiğimizde kilitliydi ve bizde üst katın tuvaletine gittik . Ben orada dayanamadım ve yerlere serildim Sinemde korktu ve yakındaki öğretmene söyledi oda Selma öğretmen .
Gözümü açtığımda hastanedeydim
Başımdaki 2 koltukta birinde Sinem birinde Selma öğretmen vardı uyandığımda haberleri yoktu bende gözlerimi fazla açamamıştım ve geri kapattım Selma öğretmen bişeyler söyledi ve bende gözlerimi açmaya çalıştım ama çok az gördüm şöyle şeyler dedi"Hadi Sinem okula belliki ailesi gelmeyecek bizde boş oturmayalım gidelim" dedi. Sinemde "Hayır öğretmenim boş oturmuyorum arkadaşımın yanında kalıp bekliyorum siz ailesi olduğunu mu düşünüyorsunuz?" Dedi.Selma öğretmen "Ne yani ailesi gelmeyecek belliki bizde onu neden bekleyelim?" Dedi.Selma öğretmen zorla götürmeye çalışmıştı Sinemi çünkü Sinem "hayır hayır " diye bağırıyordu en sonunda Selma öğretmen "tamam" dedi.
Ben yine anladım hiç kimse beni takmıyor Selma öğretmen bile ...
Sonra Sinem'e seslendim öğretmen gittikten sonra "Sinem neler oluyor?"diye.Sinem bişey demedi kaldı öyle sonra hemşire gelip iğne yaptı,biraz olsun rahatlamıştım sonra gözlerimi açabildim Sineme "öğretmenle neler oldu açıkla!" dedim. Sinem anlattı demekki duymadıkları da varmış gerçekten Selma öğretmen beni umursamaz ölsem bile rahatça izlermiş.
Hastaneden 2 3 günde çıktım.
Okula gittiğimde sınıftakiler bana dik dik baktılar.
Bende hiç umursamayıp yerime geçtim dersimiz Türkçeydi Tülay öğretmen derse geçmeden önce bana sordu "iyimisin Nisa?" diye.
Bende "iyiyim" dedim ama...
Sonra dersimiz bitti, teneffüs oldu öğretmen yanıma geldi "çok özür dilerim Nisa yanına gelmek istedim gelemedim çok işim vardı" dedi. Bende "önemli değil öğretmenim ama siz neden böyle oldunuz ? normal de siz bana hep kızarsınız" dedim .
Sonra sınıftakiler geldi ve bana bişey verdiler anlamadım elime verdiler ve sertçe "iç!" dedi Hilal.
Bende elime verdiklerini anlamadım o yüzden hiç bi şekilde azıma sürmedim.
Ama zorla yapıyorlar bana "iç!iç!" diye diye yaptırmaya çalışıyorlar bende asla sürmedim azıma .

𝖑𝖎𝖘𝖊𝖉𝖊 𝖘𝖔𝖓 𝖌𝖚̈𝖓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin