4.bölüm

13 0 2
                                    

Sargıyla sardıktan sonra lavaboya gittik Sinem üstünü başını düzeltti bende elimi yüzümü yıkadım sonra yerde kan olduğunu fark ettim ve Sineme söyledim.Kan bi tuvalete doğru gidiyordu ben tıklattım ve ses gelmedi açmaya çalıştık açılmadı sonra ağlama sesleri geldi tuvalet fazla uzun olmadığı için ben üstten baktım ve Hilal vardı ağlıyordu ve eli kan içindeydi.Sinem fısıldayarak"Nisa nisa kız şışşt kim var ?" Ben cevap vermedim ve oradan Hilalin yanına atladım Hilal üstten ona baktığımı anlamıştı ve yanına atladığım da Hilal"Nisa lütfen anneme bişey deme" dedi kısık sesle. Hilalin elini aldım elime baktım diğer elinde cam vardı ama belli etmiyordu Hilal ama ben anlamıştım ve yanımda peçete ve bi yara temizleyici vardı ilk yara temizleyiciyi aldım Hilalin elini onla temizledim ve peçeteyle silip kolumdaki sargıdan biraz koparıp sardım. Sonra kapıyı açtım ve elini yüzünü yıkadı "Neden böyle yaptın Hilal neden kendine zarar verdin?"dedim aslında onu anlamıştım bile ama nedenini öğrensem iyiydi. Hilal göz yaşlarını sildi ve dışarı çıktı aceleci bi şekilde ve bizde anlamadık gittik yanında sonra onu kaybettik sınıfa gittik. Ayşegül, Elif, Zeynep ve Ceylin bi yere gitti. Onların Erdinç öğretmenin yanına giderken gördüm pencereden bakarken. Konuşuyorlardı bişeyler ama anlamadım biraz olsun duymuştum sonra yanlarına Selma öğretmen geldi ve Hilali Selma öğretmenin yanında gördüm.
Hilal:Ayşegül,Elif, Zeynep ve Ceylin ile konuşuyordu ve bi an etrafını yokladı bende gözükmemek için eğildim sonra elini göstermişti anlamıştım yine iftira attığını ama nasıl?.Sonra Sinemi onun yanına giderken gördüm ve koştum "Sinem dur gitme" diyerek kolunu tuttum. Hilal bize dik dik bakıyordu sonra Sinemin sınıfa gidip gelmenesini söyledim ve Hilalin yanına ben gittim. "Noldu Hilal? Neden sinemi çağırdın?" Dedim.
Hilal dona kaldı ve söyledi diğerlerinin yanında. "Nisa niye itiraf etmiyorsun benim elimi camla kesip sonra pişman olup sardığını? Herkes bilio bak sende itiraf ette doğrular çıksın" dedi.
Sonra bende "hiçbir şey yapmadım Hilal yalan atma!" dedim.
Hilal elini açtı ve gösterdi kendi kestiğinden daha derindi ve kurumuş kanlar vardı demekki ben sararken kesmiş Hilal. Elini açtıktan sonra " al bak elimin kesildiğini sende görmüştün elinde camla üstüme geldiğinde sayalım." dedi ve ben "yine ama yine yalan atıyorsun Hilal " dedim ve Selma öğretmen "Susun artık Nisa kızım bak doğru söyle yaptın mı yapmadın mı?" diye sordu ve Sinemin geldiğini gördüm "Nisa bi gittin mi gelmek bilmion haa" dedi ve bende "öğretmenim doğruyu söylüyorum BEN-YAP-MA-DIM" diye bastırarak söyledim.
Sinem " noluyo Nisa? " dedi bende "Hilal hanımın yalanlarına inananlarının sözlerini dinliyorum"
dedim ve Hilal hızlıca araya girip her şeyi anlattı " b-bu doğru değil " dedi Sinem Selma öğretmen " Sinem sende mi yanlarındaydın? " dedi.
Sinem evet dermişcesine baş salladı ve "hıhı" dedi .
Hilal " Sinem! bi kere sende yalan söyleme Nisa elimi kesti sende gördün ! ve sardığını da gördün!" dedi Hilal.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 21, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝖑𝖎𝖘𝖊𝖉𝖊 𝖘𝖔𝖓 𝖌𝖚̈𝖓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin