Bersama dengan BTS.

242 14 4
                                    

Saya bertolak pada pukul 8 pagi.Di lapangan kapal terbang,ada seseorang sedang menunggu.Dia adalah pembantu saya nanti disana.Kakak Shin Hyun Jae namanya.Baik dan mesra.Kami sampai di Korea Selatan lebih kurang pukul 2.30 petang.Aktiviti saya agak padat,jadi sesampai saya di sana.Kak Hyunjae membawa saya ke hotel tempat saya akan berehat nanti.Sampai ke bilik hotel saya,Kak Hyunjae menyuruh saya membersihkan diri kerana selepas ini saya akan pergi ke Big Hit Ent.Dalam perjalanan Kak Hyunjae menerang satu satu member Bangtan kepada saya.Saya beritahu pada Kak Hyunjae saya kenal semua ahli Bangtan.Kalau nak tahu Kak Hyunjae boleh cakap melayu sebab itu senang berkomunikasi dengan Kak Hyunjae.Kak Hyunjae beritahu lagi tak mengapa kalau dah kenal.Dia cuma mahu cakap pada saya dengan lebih terperinci ahli Bangtan itu.Zzati saya tengok pun dah seronok macam dia yang menang.Asyik sungguh menangkap gambar.Apa yang menarik perhatiannya dia akan tangkap.Emm,ikut suka kamu lah Zzati.Sambil mendengar cakap Kak Hyunjae dalam hati saya agak berdebar- debar juga.Mana taknya akan jumpa idol saya.Sampai kami di hadapan pintu masuk Big Hit Ent. itu Kak Hyunjae membawa kami ke bilik yang menjadi tempat menari mereka.Kak Hyunjae beritahu lagi mereka sedang berlatih disana.Alamak impian dah nak jadi nyata.Sampai disana Kak Hyunjae masuk dulu,saya boleh dengar suara mereka bercakap.Saya dan Zzati kaku didepan pintu masuk,tak tahu nak buat apa.Rasa nak lari balik pun ada.Saya dengar Kak Hyunjae bercakap dengan salah seorang dari mereka.Kalau tak silap saya tu macam suara Rap monster.Alamak ahli Bangtan yang paling saya suka.Saya rasa gelabah yang amat sambil memegang Zzati.Saya cakap pada Zzati Rap monster tu.Zzati pun turut gelabah juga.Walaupun Zzati tak minat mereka tapi dia kenal dan tahu rupa mereka.Sebab saya selalu cerita tentang mereka padanya.Saya dapat rasa ada orang datang ke tempat kami berdiri.Saya boleh agak tentu Kak Hyunjae dengan Rap monster tu.Sebab kami tak masuk dan Kak Hyunjae memangil kami.Lama sangat sampai Rap monster sendiri yang datang pada kami.Pada pandangan pertama kami,saya kaku melihat Rap monster.Saya rasa muka saya hangat dan malu.Saya menutup mulut saya dengan tangan saya.Dengan mata terkebil- kebil melihat Rap monster.Rap monster macam faham dia tersenyum pada saya dan memangil saya masuk.Miss Zieya come in,please.And Miss Zzati too come.Saya pada masa tu memang tak tahu nak buat apa,rasa nak menjerit pun ada.Sebab Rap monster panggil nama saya.Kak Hyunjae datang pada saya,sambil tersenyum Kak Hyunjae berkata tak apa mari.Saya hanya mengikut Kak Hyunjae bawa saya masuk.Sampai saya di dalam saya nampak semua ahli Bangtan.Mereka tersenyum dan melambai pada saya.Saya membalas lambaian mereka.Kak Hyunjae mula beritahu mereka.Ini pemenang kita,namanya Zieya.Dan itu rakannya Zzati.Kak Hyunjae bercakap dalam bahasa inggeris senang saya dan ahli Bangtan memahami.Hello Bangtan Boys.Saya bercakap.Oh hai,i'm V nice to meet you Zieya-shi and Zzati-shi.Saya tersenyum dan menjawab khabar V.I'm Suga.Hello.Hello to you too Suga cakap saya,I'm Rap monster,this is Jin hyung,Jimin,Jungkook.Hello cakap mereka.Hello.Hai,Zieya -shi i'm your hope JHope.Nice to meet you.Saya tersenyum melihat JHope sambil berkata nice to meet you too JHope -shi.And nice to meet you to Zzati-shi.Zzati dengan tersenyum membalas cakap nice to meet you.Come in we're show you around,cakap Rap monster pada saya.Saya hanya mengikut Rap monster .Nak tahu lagi..tunggu..:-)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 15, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Satu hari dengan BTS..!Where stories live. Discover now