1. Να μείνεις ανοιχτή στο τι θα σου φέρει το μέλλον.

145 26 4
                                    

«Όχι, το να αλλάξεις ταυτότητα και να μετακομίσεις στο Μεξικό δεν είναι λύση» απάντησε σοβαρή.

Αναστέναξα ελαφρά κι άφησα την πλάτη μου να πέσει στην μαξιλάρα του καναπέ. Κακώς λένε το 'τρίτη και φαρμακερή', τρεις φορές έριξα το χαρτί του Μεξικό στο τραπέζι κι αρνήθηκε και τις τρεις. Ίσως την τέταρτη.

«Ξαναρωτώ· πώς σε κάνει να νιώθεις αυτό;» συνέχισε κοιτώντας με μέσα απ' τους χοντρούς φακούς των γυαλιών της. «Θέλω να πω, σου προκαλεί ζήλεια;»

Κοίταξα αόριστα το άσχημο βάζο στη μέση του τραπεζιού. Σκέφτηκα για λίγο τα λόγια της, προσπαθώντας να βρω μια ειλικρινή απάντηση. Τι απαίσιο βάζο κι αυτό. Ποτέ δεν κατάλαβα την μανία των ψυχαναλυτών να πετάνε στο χώρο ένα κακάσχημο όγκο μόνο και μόνο για να μη φαίνεται άδειος.

«Δεν είμαι σίγουρη. Ξέρω πως δεν μ' αρέσει» παραδέχτηκα χτυπώντας τα δάχτυλα μου στο μηρό μου.

«Γιατί δεν σ' αρέσει;»

Πήρα μια βαθιά ανάσα και κοίταξα αμήχανα γύρω μου. Γιατί δεν μου αρέσει; Είναι όντως ζήλεια αυτό που νιώθω;

«Είναι περίεργο» ξεκίνησα διστακτικά. «Όταν είσαι μαζί με κάποιον εννοείται πως δεν θες να κοιμάται με τρίτους»

«Εκτός κι αν βρίσκεσαι σε ανοιχτή σχέση» με διόρθωσε.

«Ναι» συμφώνησα. «Μόνο που με τον Μάνο δεν είμασταν σε ανοιχτή σχέση» διευκρίνισα και κάθισα καλύτερα στον κίτρινο καναπέ.

Ένας κίτρινος καναπές και ένα άσχημο πράσινο βάζο με ψεύτικα λουλούδια δεν θα με κάνουν να ξεχάσω τα προβλήματά μου. Ούτε το κακόγουστο ρολόι σε σχήμα φράουλας στον τοίχο απέναντι μου θα μου έβρισκε λύσεις.

«Και πλέον δεν είμαστε καν σε σχέση»

«Είσαστε όμως συγκάτοικοι» αποκρίθηκε κι έγραψε κάτι στο σημειωματάριο που είχε μπροστά της.

«Προσωρινά» Ευτυχώς προσωρινά. «Μέχρι να λήξει το συμβόλαιο για το σπίτι» συνέχισα και αναστέναξα ελαφρά. «Ο ιδιοκτήτης μου είπε πως αν καταφέρουμε να βρούμε νέους ενοίκους θα μας αφήσει να μετακομίσουμε πριν τον Δεκέμβριο»

«Αυτό είναι 6 μήνες από τώρα και αποφεύγεις να απαντήσεις την ερώτησή μου»

Την κοίταξα και χαμογέλασα αμήχανα. Το ρολόι – φράουλα απέναντι μου με ενημέρωσε πως είχαμε 8 λεπτά ακόμα για σήμερα.

«Είμαι μπερδεμένη» αποκάλυψα, αν και είμαι σίγουρη πως αυτό ήταν κάτι που γνώριζε ήδη εδώ και 4 χρόνια που με παρακολουθεί. «Είμαι 99.9% σίγουρη πως μου τελείωσε με τον Μάνο»

222 ΛΙΣΤΕΣWo Geschichten leben. Entdecke jetzt